بیزینس پلن چیست؟ راهنمای گام به گام، برای همه کسب‌وکارها نوین | businesset

در این قسمت باید میزان مجله خبری بیزنس راه بنداز لازم برای شروع کسب و کار ، گسترش آن و میزان سود حاصل از فعالیت ، با توجه به وضعیت بازار پیش بینی شود. علاوه بر داشتن یک برنامه تجاری برای اهداف بلند مدت، موفق ترین مشاغل تجاری مشاغلی هستند که اهداف کوتاه مدت نیز دارند. به طور مشخص، یک برنامه صحیح آنچه شرکت برای دستیابی به اهداف سالانه خود در سه ماهه، یک ماه و هفته آینده باید بدست آورد را شناسایی می کند. تعیین هدف هنگام تهیه برنامه کسب و کار شما یک بار اتفاق نمی افتد بلکه یک روند مداوم است و با تغییر شرایط ممکن است اهداف تغییر کند.

سه هدف اصلی برای نوشتن بیزینس پلن

زمان، پول و تلاش کارآفرین به کل در راستای طرح مورد نظر صرف می‌شود. پس اگر او به طرح ارائه شده ایمان نداشته باشد، کار اصولی پیش نخواهد رفت. در طراحی بیزینس پلن باید از محصولات یا خدمات به‌عنوان یکی از اجزای اصلی استفاده کنید. بیزینس پلن برای یک کارآفرین همچون ابزاری است که به کمک آن می تواند سرمایه موسسات مالی و وام دهندگان را به سمت یک ایده جذب کند.

نوشتن اهداف کوتاه مدت

در این مدت شما می‌توانید تمام موارد از نام برند تا محصول را آزمایش کنید و ایرادات آن را برطرف کنید. در این حین شما می‌توانید از یک فرد حرفه‌ای و کاربلد کمک بگیرید و یا اینکه سراغ تحقیقات میدانی برای مخاطبان هدف بروید. یک برنامه‌ریزی مالی معمولا شامل تخمین‌هایی از فروش و درآمد برای ۱۲ ماه ابتدایی فعالیت کسب‌وکار می‌شود؛ همچنین، در ادامه این برنامه‌ شرحی از پیش‌بینی‌های سالانه برای ۳ تا ۵ سال آینده وجود دارد. پیش‌بینی ۳ سال آینده معمولا برای کار مناسب خواهد بود؛ با این حال، بعضی از سرمایه‌گذاران تخمین‌های ۵ سال آینده را از شما درخواست می‌کنند. علاوه‌ بر مایل استون‌ها و مسیر موفقیت، برنامه‌ کسب‌وکار باید جزئیات مربوط به شاخص‌های کلیدی را مشخص کند. شاخص‌ها اعدادی هستند که به‌صورت منظم بر آنها نظارت می‌کنید تا سلامت کسب‌وکار خود را ارزیابی کنید.

  • نگارش بیزینس پلنبیزینس پلن Business Plan همان طرح کسب و کار می باشد که…
  • صورت‌های درآمد پیش بینی شده، ترازنامه‌ها، صورت جریان‌های نقدی و بودجه‌های هزینه سرمایه را درج کنید.
  • همچنین در نظر داشته باشید که خیال‌پردازانه به این اطلاعات نگاه نکنید.
  • معمولا بیزینس مدل به شاهرگ و پلن به بدنه کسب و کار تشبیه می‌شود.
در برنامه های سرمایه گذاری کانادا داشتن یک بیزینس پلن دقیق و حساب شده بسیار اهمیت دارد؛ شما با داشتن یک بیزینس پلن قوی می تواند افسر اداره مهاجرت کانادا را برای صدور اقامت یا ویزای کاری کانادا قانع کنید. GoSmallBiz سرویس مبتنی بر ابر است که قالب‌های خاص صنعت، برنامه اتوماتیک گام به گام برای ایجاد دقیق و آسان طرح تجاری دقیق و آموزش‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد. هر سوالی در مورد راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در اروپا داری از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بپرس.

بنجامین فرانکلین : اگر در مسیر برنامه‌ریزی شکست خوردید، حتما برای شکست خوردنتان برنامه‌ریزی کردید.

برنامه کسب‌وکار شما باید شامل مروری از انواع روش‌های تبلیغاتی باشد که می‌خواهید بودجه خود را صرف آنها کنید. آیا از روش‌های آنلاین استفاده می‌کنید یا شاید ممکن است به ‌سراغ رسانه‌های سنتی و آفلاین بروید. عنصر اصلی برنامه‌ریزی تبلیغات، برنامه‌ای است که برای اندازه‌گیری نحوه موفقیت تبلیغات خود دارید.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی