راه اندازی بیزینس در کانادا ؛ ایده های مختلف و هزینه ها! تراست بیزینس | businesset

این مجموعه اطلاعات می تواند دیدی جامع تر در مورد طرز فکر ها و رفتارهای مشتریان هدف در اختیار شما قرار دهد. توجه داشته باشید نظر سنجی هایی که انجام می دهید حتما دامنه ای وسیع تر از شبکه دوستان و اقوام شما را در بر گیرد. همان طور که یک بیزینس پلن عالی باید مورد بازبینی قرار گیرد، تحقیقات بازار هدف و مشتریان نیز باید در دوره های مختلفی که شما قصد دارید یک تصمیم جدید اقتصادی اتخاذ کنید، بازبینی شود. زمانی که قصد راه اندازی بیزینس در کانادا را داشته باشید، نکته مهمی است که شرکت های موفق آن را بررسی کنید. نگاهی کلی به این شرکت ها می تواند دید خوبی به شما دهد تا اهداف خود از راه اندازی بیزینس در کانادا را دنبال کنید.

پرسش های رایج درباره ویژگی های یک بیزینس پلن عالی

در اینجا ما فهرستی از مجوزهایی را برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید به صورت کاملا قانونی، رستوران خود را راه اندازی کنید بدون اینکه در آینده به دلیل عدم رعایت قانون توبیخ و جریمه شوید. با افزایش 11.4 درصدی جمعیت کانادا، بین سال‌های 2006 تا 2016، فروش رستوران‌ها 50 درصد افزایش یافت. خرید اسباب و ابزار کار در رستوران بدون شک بیشترین هزینه را پس از اجاره بها و هزینه تعمیرات خواهد داشت. این هزینه ها ظرف و ظروف مخصوص پخت و پز و سرو و همچنین میز و صندلی را در بر خواهد گرفت. جالب است بدانید که بسته به استان مورد نظر و شرایط، محدودیت های مختلفی برای انتخاب اسم وجود دارد. برای مثال، در مونترال و کبک لازم است تا برخی از الزامات مثل فرانسوی بودن نام شرکت رعایت شود.

وکیل ویزا برای راه اندازی بیزینس در کانادا

فکر می‌کنید راه حلی که نوین برای مشکل بالا (رشد نکردن کسب‌وکارها) دارد چیست؟ الان می‌گویم. اگر پولی را خرج می کنید و بعد هزینه آنپول، سود بیشـتـری را عایدتان خواهد كرد، پس نگران پول خرج كردن نباشید. اگر ایده ای برای تجارت و كسب و كار دارید ، از بـانك وام بگیرید. بـه كارمندان خود حقوق و دستمزد شایان توجه بدهید، بـرای مـشـاوره با متخصصین و جویا شدن از رهنمودهایشان پول پرداخت كنید. به این ترتیب اگر شـما كـاسـب یـا تـاجـر بـاهـوشـی بـاشـیـد همیشه در اوج خواهید بود. حـتـی بـهترین طرح ها و نقشه ها ممكن است بی ثمر و نافرجام گردد.

  • اولین قدم که اغلب اوقات نادیده گرفته می‌شود، این است که از خود بپرسید چرا می‌خواهید یک کسب و کار جدید راه‌اندازی کنید.
  • یک بیزینس من موفق، ایده پرداز قوی است که می‌تواند ایده را به واقعیت تبدیل کند.
  • در کنار این روش های مهاجرتی، شما مطمئن خواهید بودن که در مسیر مشخص و قابل اعتماد به سمت اهداف تان حرکت خواهید کرد.
  • اغلب، عدم دانش کافی یا کمبود اعتماد به نفس است که ما را از پیشرفت باز می‌دارند.

به طور مثال، اگر در مجله خبری بیزنس راه بنداز‌هایی که قوانین آسانتری دارند فعالیت خود را شروع کنید می‌توانید در ازای هر پنی چند دلار به دست آورید و شاهد رشد بیزینس خود باشید. اما در کشورهایی که قوانین سختی در مورد مالیات و هزینه‌ها دارند حتماً لازم است قبل از شروع در این مورد تحقیقات بیشتری انجام دهید. درمورد راه اندازی یک بیزنس و کسب و کار می‌­توانید به مقالاتی که در سایت دانشگاه کسب وکار قرار دارد مراجعه کنید.

اقامت دائم کانادا با راه اندازی رستوران در کانادا

احتمال موفقیت بالا از نظر مالی در صورت داشتن کیفیت، مزیت عمده ی این نوع بیزنس است. این ساختمان کوچک به راحتی قابل شناساییی می باشد و تابلوها و دید بسیار خوبی دارد. این رستوران هم اکنون به صورت خرید به صورت سفارش و دریافت از باجه های پنجره ای برای مشتریان سرویس می دهد. در مرحله بعد برندتان را به ثبت برسانید تا دیگران اجازه سو استفاده از برندتان را نداشته باشند. تا زمانی که برند مشخصی نداشته باشید، در زمینه برندینگ هم نمی‌توانید فعالیتی داشته باشید. اگر دقت کرده باشید، وقتی می‌خواهید کار جدیدی را شروع کنید، مقاومت ذهنتان به شدت بالا می‌رود.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی