فوری؛ آغاز فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی بازپرداخت ۳ ساله با تحویل یک ماهه + لینک آذر ۱۴۰۲ اقتصاد آنلاین | kamapress

خودروی برلیانس، سیتروئن، پراید، کوئیک، ساینا، تیبا، سراتو، چانگان، آریو و … برخی از محصولات پرفروش کمپانی خودروسازی سایپا به شمار می روند و افراد به صورت نقد می توانند از طریق شرکت سازنده، آنها را خریداری کنند ولی فروش اقساطی سایپا بیشتر توسط مراکز عرضۀ خودرو در سطح شهر مشاهده فروش اقساطی سایپا تحویل فوری می گردد. بدین وسیله اگر در پی خرید اقساطی سایپا هستید، می توانید بر پایۀ بودجۀ اختصاصی خود، نسبت به انتخاب خودرو و شرایط پرداخت اقساط تصمیم بگیرید. فروش اقساطی سایپا یکی از گزینه‌های جذاب برای افرادی است که به دنبال یک خودروی با کیفیت و مقرون به صرفه می‌باشند. در این مقاله، به بررسی این فرصت فوق‌العاده برای خرید خودروی سایپا به صورت اقساطی می‌پردازیم.

جزئیات شرایط جدید فروش محصولات سایپا و پارس خودرو از فروش فوری تا شرایط اقساطی از 30 خرداد (+جدول)

این مبلغ معمولاً یک قسمت کوچکی از کل قیمت خودرو است و از طریق پرداخت نقدی یا اقساط اولیه قابل پرداخت است. ثانیاً، خریدار باید دارای مدارک لازم برای احراز هویت و نشان دادن توانایی مالی خود باشد. این مدارک می‌تواند شامل کارت ملی، شناسنامه، گواهی درآمد و تضمینی مثل سپرده بانکی یا ضامن معتبر باشد.

  • بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.
  • 4- مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت على الحساب پرداخت گردیده است.
  • فروش اقساطی خودرو با ارائه تسهیلات بانکی، دریافت حداقل پیش پرداخت و مشاوره رایگان از دیگر مزایای خرید خودرو از کیان خودرو هستند.
  • هستند شرکت­های معتبری مثل کیان خودرو که در ازای دریافت یک سری مدارک با ارزش، حق انتخاب در پرداخت اقساط را به خریدار می­دهند.

1- به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید و اطلاعات شخصی را ثبت کرده و کد کاربری دریافت کنید. اگر قصد خرید خودرو اقساطی سایپا را دارید، ماشین SAINA گزینه مناسبی خواهد بود. زیرا این خودرو هم از نظر طراحی بیرونی از ظاهری جدید و زیبا برخوردار است و هم از نظر فضا و اندازه کابین داخلی خودرو انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. کابین این اتومبیل جدید سایپا به‌گونه‌ای طراحی شده است که سرنشینان حس راحت و خوبی هنگام نشستن در آن خواهند داشت. خودرو ساینا از سال 1395 وارد بازار ایران شد تا در کنار تیبا معمولی و تیبا 2 به بازار فروش سایپا رونقی بدهد. شرکت سایپا ابتدا مدل SAINA را در دو تیپ ‏Sx و Ex راهی بازار کرد؛ اما پس از مدتی مدل SX را کنار گذاشت و صرفا به عرضه نسخه EX با تجهیزات بیشتر ادامه داد.

فوری؛ آغاز فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی بازپرداخت ۳ ساله با تحویل یک ماهه + لینک آذر ۱۴۰۲ اقتصاد آنلاین | kamapress

این تخفیفات می‌توانند شامل کاهش بهای پیش پرداخت یا تخفیفات به میزان مشخصی بر روی مبلغ کل خودرو باشند. این به شما این امکان را می‌دهد تا با خرید اقساطی، به صورت اقتصادی‌تری خودروی سایپا را تهیه کنید. برخی از مراکز فروش اقساطی ماشین با تحویل فوری را ارائه می کنند بنابراین شما با پرداخت مبلغ پیش پرداخت می توانید مالکیت نسبی خودرو را داشته باشید و خودرو را تحویل بگیرید و سپس در کنار استفاده از خودرو و بهره مندی از آن ، اقساط را پرداخت نمایید. حالا با داشتن این کد رهگیری، باید به نمایندگی زامیاد مراجعه کرده و مدارک هویتی و مدارک احراز سکونت را تحویل دهید و قرارداد خرید خودرو را دریافت کنید. ثبت نام اقساطی سایپا  از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۴ آذر آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. بدیهی است که با خرید نقدی خودرو، به طور قطع خریدار مالک اصلی ماشین می­شود.

زمان تحویل پیش فروش ایران خودرو

پیش‌پرداخت بستگی به شرایط معامله دارد، اما برخی از مدل‌ها بدون پیش‌پرداخت نیز در دسترس هستند. یک خودروی جدید معمولا از پیشرفته­ ترین فناوری­ ها در ایمنی، راحتی و عملکرد برخوردار است. از همین رو قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص داده و ارزش بیشتری دارد.

ثبت نام ۳ میلیون متقاضی برای خرید ۹ هزار محصول ایران خودرو

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی