طراحی بیزینس پلن مشاوره و خدمات تخصصی بیزینس پلن سپیدار | businesset

در صورت نیاز باید بتوانید مدل کسب و کار دیگری را آزمایش و مدل خود را به روز کنید. اعتراف به اینکه اشتباه کرده‌اید یا اشتباهی مرتکب شده‌اید، شرم‌آور نیست و شما این فرصت را دارید که راه و روش اشتباه خود را عوض کنید. تا به اینجای کار متوجه شدید که باید روی طرحی خاص و واقع بینانه کار کنید. اکنون زمان آن رسیده که طرح خود را انعطاف پذیر کنید؛ طرح کسب و کار شما سندی زنده است که باید بتوانید آن را به مرور زمان به روز کنید.

http://dena-blog.ir

شما با انتخاب ما از مزایای تنظیم یک بیزینس پلن حرفه ای متناسب با فعالیت شرکت نوپای خود در آلمان بهره مند خواهید شد. باید بر اهداف شرکت تمرکز کنید و چند هدف برتر شرکت را در حوزه کسب درآمد شرح دهید. به معرفی محصول و خدمات قابل عرضه بپردازید و لیستی از محصولات و خدمات را تهیه کنید. آنچه می فروشید را توصیف کنید و برای مشتری خود روشن نمائید که خرید از شما چه منافعی برای آنها به همراه خواهد داشت. بیزینس پلن لازم نیست پیچیده باشد، فقط باید بتواند، طرح شما باید شرایط کنونی و جایی که می‌خواهید کسب و کارتان به آنجا بروید و چگونگی طی این مسیر را تشریح نماید.

  • همه بیزینس پلن‌ها خلاصه‌ای اجرایی از تجارت و شرح مفصلی از کسب و کار، خدمات و محصولات آن را ارائه می‌دهند.
  • بیزنس پلن سندی مکتوب است که به تفصیل شرح می‌دهد چگونه یک کسب و کار، معمولاً یک شرکت نوپا «startup» اهداف خود را تعریف می‌کند.
  • بنابراین اگر قصد دارید کار خود را شروع کنید و این کار دارای ابعاد مختلفی است، حتماً به یک بیزینس پلن نیاز خواهید داشت.
  • سرمایه گذاران نیز می خواهند بدانند که بازده این سرمایه گذاری چه خواهد بود و سهامداران به دنبال آن هستند که تا برنامه شما برای رشد سهام را مطالعه کنند.
  • حتی اگر بیزینس پلنی که می‌نویسند ساده بوده و بعد از نگارش به دور انداخته شود ، باز کمک خواهد نمود که ذهنتان دوباره به موارد مهم کسب و کار فکر نماید.

توانایی درک نیازهای مشتریان خود مهمترین موضوع در هر کسب و کار موفقی است. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان و نیازهای آنها داشته باشید، تلاش بازاریابی شما نیز موثرتر خواهد بود. با صحبت با مشتریان خود می توانید چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرید.

قدم هفتم: اطلاعات مالی کسب‌وکارتان را ارائه کنید

توصیه میکنیم در لحاظ کردن نقاط ضعف کسب و کارتان در بخش تحلیل بازار کاملا واقع بین باشید. معمولاً در موقعیت هایی که طرح کسب و کار باید به مرجع بالاتر ارائه شود (مثلاً برای دریافت تسهیلات بانکی و … ) بخش خلاصه مدیریتی لحاظ می شود. البته لازم به ذکر است بخش خلاصه مدیریتی در تمام قالب های طرح کسب و کار وجود ندارد و کسب و کارها به فراخور ماهیت کار و نیازشان ممکن است از آن استفاده کنند.

اشتباه در ایجاد طرح کسب و کار که باید از آنها اجتناب نمایید به صورت اینفوگرافیک

یکی از راه‌های صرفه جویی در مجله خبری بیزنس راه بنداز، درک اهمیت مذاکره و فراگیری آن در مدیریت کسب‌ وکار است. ثبت شرکت در اروپا نسبت به ثبت شرکت در سایر کشورهای خارجی مزایای بهتری دارد. ثبت شرکت در اروپا و بویژه ثبت شرکت در آلمان موضوع اصلی کار گروه ماست که در مقاله زیر ثبت شرکت در اروپا را برای شما بررسی کرده ایم. نمایندگی فروش و توزیع کننده کالا یکی از اهداف شما پس از ثبت شرکت در آلمان می تواند باشد.

نقش بیزینس پلن در استخدام نیروی کار

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی