بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا کاناداپاس | businesset

در عوض کسب و کارهای نوپا باید در این بخش اهداف و برآوردهای چند سال اول بیزینس خود را بگنجانند. ارائه‌ی یک برنامه دقیق به صورت گام به گام طرحی را به شما می‌دهد که می‌توانید در طی مراحل راه اندازی کسب و کار به آن مراجعه کنید و به شما در ادامه‌ی حرکت در مسیر رسیدن به اهداف شرکت کمک می‌کند. می‌توانید این بخش را با پیش بینی فروش، صورت جریان نقدی، صورت درآمد (که سود و زیان نیز نامیده می‌شود) و ترازنامه خود شروع کنید. با تکمیل این بخش می‌توانید به درک درستی از میزان هزینه‌ها و سود خود از ایده و شرکت برسید و خب بدون این آگاهی، راه اندازی کسب و کار بی فایده است. قبل از اینکه نوشتن طرح کسب و کار خود را شروع کنید، اجازه دهید در مورد برخی «قوانین» صحبت کنیم که کل فرآیند برنامه ریزی کسب و کار را آسان‌تر می‌کنند. هدف از نوشتن این طرح این است که بتوانید روی کسب و کار خود تمرکز کنید تا بتوانید در مسیر اهداف قرار بگیرید.

دسترسی سریع

اگر می خواهید برای شرکت تازه تاسیس یا حتی شرکت فعلی خود طرح کسب و کاری تدوین کنید لازم است نکاتی را در نگارش آن رعایت کنید. اینفوگرافیک زیر اشتباهات رایج در این زمینه را مشخص کرده است، رعایت این نکات سبب می شود بیزینس پلن شما قابل اتکا و موثق باشد. به این صورت قادر خواهید بود نظر سرمایه گذاران، همکاران و پیمانکاران پروژه را جلب کنید. همان طور که می دانید ، شریان اصلی هر کسب و کاری میزان درآمد حاصل از آن است. بنابراین این طبیعی است که پیش بینی های مالی یکی از عناصر اصلی نوشتن طرح کسب و کار باشد.

http://dena-blog.ir

به همین دلیل اگر می‌خواهید بیزینس پلن کسب و کارتان خوانده شود، حتما آن را کوتاه بنویسید. علاوه بر این ممکن است در مسیر رسیدن به هدف نیاز باشد که طرح کسب و کارتان را اصلاح کنید. در این صورت اگر طرح کسب و کار کوتاه باشد، اصلاح آن ساده‌تر است. طرح کسب وکار خود را با استفاده از یک طرح کلی خاص به نامSWOT، که مخفف قوت­ ها، ضعف ­ها، فرصت ­ها و تهدیدها است شروع کنید.

محصولات و خدمات

در این راهنمای مجله خبری بیزنس راه بنداز به شما نشان خواهم داد که چگونه باید سریع و راحت یک طرح تجاری بنویسید که به نتایج دلخواه شما برسد. برای تهیه‌ی یک بیزینس پلن عالی نیازی به داشتن مدرک تحصیلی خاصی ندارید. این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه برنامه‌ی خود را مرحله به مرحله و بدون هیچ گونه پیچیدگی و ناامیدی انجام دهید.

  • شکست یک ایده تجاری بر روی کاغذ، از اتلاف وقت و پول سرمایه‌گذار جلوگیری می‌کند.
  • افراد تازه کار مایل هستند تا در انواع پروژه ها حضور داشته باشند و با همه کار کنند، این تلاش برای دستیابی به همه ممکن است که در نهایت برای هیچ یک از مخاطبان شما جذاب نباشد.
  • سندی که زمینه ارائه شده توسط برنامه‌های فروش، بازاریابی و عملیات در آن وجود داشته باشد.
  • در این‌جا برنامه‌های فروش و بازاریابی، عملیات اجرایی، نحوه ارزیابی موفقیت فعالیت‌ها و مایل‌استون‌های کلیدی، که باید به آنها دست پیدا کنید، مشخص می‌شوند.
C یک مدل صنعتی است که توسط تئوریسین ژاپنی Kenichi Ohmae ارائه شده است. این مدل راهنمایی است برای موفقیت در کسب و کار و اهدافی را دنبال می کند که عبارتند از فروش بیشتر محصولات، بدست آوردن سود بیشتر، داشتن مزیت رقابتی و بدست آوردن ارزش افزوده بیشتر. شما باید در تعیین اهدافتان بسیار بلندپرواز و شجاعانه عمل کنید. سعی کنید بزرگترین اهداف را در این نوع سند، برای کسب و کارتان در نظر بگیرید.

شرکای درگیر شغل مورد نظر در طرح تجاری

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی