راه اندازی بیزینس در کانادا ؛ ایده های مختلف و هزینه ها! تراست بیزینس | businesset

حتی نمی‌توانیم الزاماً بگوییم که بیزینس پلن استارتاپ با بیزینس پلن کسب و کارهای عادی متفاوت است. گاهی اوقات صرفاً می‌گوییم برنامه ریزی کرده‌ایم تا دل دیگران (خانواده، همکاران، دوستان)‌ را به دست بیاوریم. طرح کسب و کار هم گاه صرفاً برای به دست آوردن دل سرمایه گذاران یا شرکا تنظیم می‌شود. عده‌ای که در برنامه ریزی تنبل هستند یا تجربه‌ی ناموفقی داشته‌اند، همواره تاکید می‌کنند که این کارها بی‌خاصیت است و بهتر است زودتر دست به عمل بزنیم. در مورد طرح تجاری یا طرح کسب و کار هم، دقیقاً چنین نقدی را می‌شنوید.

  • تسلط در حد نمره آیلتس 5 شما بر یکی از زبان های رسمی کانادا یعنی فرانسه و یا انگلیسی می تواند بسیار به شما کمک کند.
  • کارشناسان حرفه ای ما در کنار شما هستند تا تجربه ای موفق در مهاجرت را برای شما به ارمغان آورند.
  • قسمت تلخ ماجرا این است که احتمالاً تمام افرادی که طرح کسب و کار تنظیم کرده‌اند، منطق مشابهی داشته‌اند و الان روی میز سرمایه گذار، مجموعه‌ای از طرح های تجاری دروغ و اغراق شده قرار دارد.
  • اما این شرایط برای برندی که موبایل تولید می‌کند زمین تا آسمان فرق می‌کند.
  • آیا خود را یک بیزینس من موفق می‌بینید؟ آیا خود را در حال خدمت رساندن به صدها نفر می‌بینید؟ داشتن تصویری شفاف از زندگی آیده آل شما می‌تواند انگیزه‌ای قوی به شما بدهد تا تصویر ذهنی خود را به واقعیت تبدیل کنید.

بسیاری از مجله خبری بیزنس راه بندازآفرینان نوشتن یک بیزینس پلن را امری سخت قلمداد می کنند که باید صدها صفحه نگارش کنند و این در حالی است که این سند باید به صورت مختصر اما ساختار یافته ارائه شود. دلیل اصلی این امر آن است که استفاده کنندگان و خوانندگان این طرح باید بتوانند به سادگی آن را مطالعه کنند و آن را ارزیابی کنند. حقیقت امر آن است که هیچ فرمول مشخصی برای نوشتن یک بیزینس پلن وجود ندارد. با این حال شما باید نشان دهید که به سرمایه ای که بدست خواهید آورد متعهد هستید و آن را با استفاده از مهارت، اعتماد به نفس و دانش کافی مورد استفاده قرار خواهید داد. خرید بیزینس در کانادا بزرگترین بخش از هزینه مربوط به خرید کسب و کار در کانادا میباشد. حداقل سرمایه جهت خرید بیزینس در کانادا 150 هزار دلار کانادا است.

۵ اشتباه در زمان راه اندازی بیزینس در کانادا

حتی ممکن است از شما بخواهند که بازرسی های دیگری از محلی که برای رستوران خود تدارک دیده اید انجام شود. نکته قابل اهمیت این است که بدانید بر اساس نوع ساختار تجاری که انتخاب می ‌کنید، الزامات قانونی و مالی متفاوت است. در سال 2016، بیش از 3200 مهاجر در سراسر کشور صاحب یک تجارت مواد غذایی یا نوشیدنی بودند. بیش از 65 هزار رستوران در کشور کانادا وجود دارد یعنی به ازای هر 600 نفر یک رستوران وجود دارد. این نشان می‌دهد مردم در کانادا اغلب ترجیح می‌دهند در رستوران‌ها غذا بخورند تا اینکه خود در خانه آشپزی کنند. بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری نمی توانند وقت کافی را در آشپزخانه شخصی خود سپری کنند، بنابراین وعده های غذایی بیش تری را خارج از محیط خانه میل می کنند.

بنگاه های اقتصادی نباید به اقدامات ضداجتماعی و غیرمنصفانه تجاری بپردازند. این روش ها نه تنها غیرقانونی است بلکه حیثیت جامعه تجاری را نیز لکه دار می کند. بنابراین هر سازمان تجاری باید از چنین فعالیت های نامطلوبی پرهیز کند زیرا تبعاتش منفی‌اش بر تجارت دیگران نیز تأثیر می گذارد. هر بنگاه اقتصادی قصد دارد به بهترین وجه ممکن از منابع فیزیکی، مالی و انسانی خود استفاده کند.

http://dena-blog.irتا آن موقع مقاله استراتژی STP را بخوانید و به‌طور کلی با تارگتینگ و فرمانروایی در ذهن مشتریان آشنا شوید. امیدوارم با این مثال کلیات بازار هدف را فهمیده باشید و یادتان بماند که همۀ آدم‌ها یا همۀ دنیا، بازار هدف شما نیستند. این مرحله هم ساده است و مثل مرحله قبلی، بعد از پایان کار انجام می‌شود.

در تدوین طرح کسب و کار، ساختار را با محتوا اشتباه نگیرید

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی