نقشه راه یادگیری زبان انگلیسی دکتر زبان دکتر زبان اولین مرجع انگلیسی واقعی | zabannew

هر زبان‌آموز پس از ثبت‌نام، باید زبان مادری و سطح زبان موردنظر خود را مشخص کند. پس از این کار فهرستی از کسانی که زبان مادری یا زبان در حال یادگیری آنها با فرد تناسب دارد نمایش داده می‌شود. شما در اپلیکیشن Hallo می‌توانید به صورت رندوم با افراد مختلف در سرتاسر دنیا حرف بزنید و برای خودتان دوست و هم صحبت خارجی پیدا کنید. همچنین می‌توانید افراد را دنبال کنید و با آن‌ها برای تمرین مکالمات بعدی هماهنگ شوید.

از این رو، منابع درسی و فعالیت‌های کلاسی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که از ابتدا تا انتهای هر جلسه تمام تمرکز کلاس روی تقویت این دیدن صفحه اصلی دو مهارت است. با بهره‌گیری از تمامی نکات ذکر شده در این مقاله و همچنین به کارگیری برترین اساتید در زمینه مکالمه زبان انگلیسی، به عنوان بهترین موسسه زبان انگلیسی در زمینه مکالمه و اسپیکینگ به حساب می‌آید. روشی که برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی در این موسسه به کار گرفته می‌شود مطابق با جدیدترین متدهای آموزشی است که فقط موسسه کوییک مجوز تدریس آن را در ایران کسب نموده است. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی این نرم‌افزار می‌باشد. این نرم‌افزار با ایجاد یک بازی و سرگرمی باعث می‌شود در طول کار کردن با آن اصلا احساس کسالت نکنید.

  • اگر با تلفظ بعضی از کلمات مشکل دارید و یا آن‌ها را نمی‌توانید به زبان انگلیسی مادری تلفظ کنید یوتیوب بهترین کمک را به شما می‌کند.
  • با دانستن انگلیسی می توانید به مکان های مختلف دنیا سفر کنید و به راحتی با دیگر افراد ارتباط برقرار کنید زیرا اغلب مردم دنیا به این زبان صحبت می کنند.
  • با مراجعه به سایت کولرنی ( colearny ) می‌توانید پارتنر زبان انگلیسی هم سطحتان را به راحتی پیدا کنید.
  • به عنوان مثال، اگر می‌خواهید با اعتماد به نفس با انگلیسی زبانان مادری صحبت کنید، باید روی مهارت‌های اسپیکینگ خود تمرکز کنید.
تکنولوژی‌ها امروزه در تمام زمینه‌ها به کمک ما آمده‌اند و زندگی ما را راحت‌تر کرده‌اند. حتی برای آموزش مکالمات روزمره می‌توانید از تکنولوژی استفاده کنید. قطعا بدون کامپیوتر و اپلیکیشن‌های مختلف هم می‌توانید به سطح عالی در زبان برسید اما بد نیست کمی فرآیند یادگیری را ساده‌تر کنید. پس همین حالا به جمع زبان آموزان موسسه تخصصی زبان کوییک بپیوندید تا آینده روشن‌تری را پیش‌روی داشته باشید. با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته تا اطلاعات لازم را کارشناسان ما در اختیار شما قرار دهند. زبان انگلیسی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا در دنیای تجارت و شغلی بهتر عمل کنید.

اپلیکیشن تصحیح گرامر زبان انگلیسی Grammarly

نقشه راه یادگیری زبان انگلیسی دکتر زبان دکتر زبان اولین مرجع انگلیسی واقعی | zabannew جدول اهدافتان را طراحی کنید و با کلیک روی این صفحه آنها را برای ما ارسال کنید. از ویژگی های برجسته این مجموعه، توضیحات کوتاه گرامری است که باعث می شود مباحث گرامری را راحت تر به خاطر بسپارید. طی یک نظر سنجی که در سال 2014 انجام شد،  بیش از 89 درصد از مدرسین در سراسر جهان ابراز داشتند که پس از آموزش این مجموعه، خلاقتر شده اند. همچنین 71 درصد اعلام کردند که برای تدریس مشتاق تر شده اند. در سومین ویرایش این مجموعه مدرسین می توانند تست های ارزیابی را از بخش Testing Program دانلود کنند.

سپس سعی بفرمایید که علایق خود را وارد فرایند یادگیری زبان انگلیسی کنید. مثلا اگر به فیلم‌ها علاقه مند هستید روش یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم را یاد بگیرید. و یا اگر دوست دارید کتاب داستان بخوانید، کتاب‌های سطح بندی شده انگلیسی توصیه می‌شود.

کتاب تقويت مهارتهاي شنيداري از طريق فيلم هاي انگليسي

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی