نصب دوربین مداربسته

دزدگیر اماکن بزرگ در بهترین حالت باید از نوع سیستم های دزدگیر قابل برنامه ریزی باشد در غیر این صورت کنترل و یکپارچگی سیستم دزدگیر بسیار مشکل خواهد بود. دوربین مدار بسته در حالت عادی در دمای ۱۰ درجه زیر صفر تا ۵۰ درجه بالای صفر کارایی دارند. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعالیت دارند که شما می بایست با تحقیق درمورد آنها، بهترین شرکت را از هر نظر انتخاب کنید. همچنین برای آموختن اصول و مهارت های لازم باید هزینه ای را به شرکت در دوره های مربوطه اختصاص دهید. اگر شما بخواهید برای تعداد زیادی از دوربین ها کابل کشی انجام دهید ، همه ی این کابل ها را باید در یک مکان مشخص جمع کرده تا به دستگاه دی وی آر متصل کنید .

به علاوه می توانید با کارشناسان حاضر در نمایندگی ها و یا کارشناس های وب سایت های نمایندگی ارتباط برقرار نموده و از آن ها مشاوره رایگان دریافت نمایید. زیرا می توان زاویه دید اکثر دوربین ها را به راحتی و با دست تغییر داد. به عنوان مثال می توان از دوربین های دید در شب استفاده کرد. در اين موارد خرابی باطری باعث جريان كشی بيش از حد از دستگاه شده و باعث آلارم مزاحم می شود. طبق آمارها درصدی از کسب و کارها فاقد سیستم حفاظتی و نظاتی هستند و بیشترین آماری سرقت و حریق و خرابی دستگاه از این محل ها گزارش میشود . و درصدی از کسب و کارها دارای سیستم حفاظتی و نظارتی هستند ولی به علت خرابی دوربین مداربسته و عدم تعمیر دوربین مداربسته و عدم کنترل سیستم نظارت تصویری دچار افت فروش و خرابی زود هنگام وسایل میشدند امار سرقت و آتش سوزی در این مناطق نیز بالا بود .

بسته اهمیت مکان شما و امنیت محیط پیرامون شما و اینکه این محیط چقدر در معرض سرقت هستند مدل دزدگیر نیز تغییر میکند در محیطهای با اهمیت بالا استفاده از سیستم های حرفه ای مانند سیم کارتی و تلفن کننده باعث می شود شما زودتر از نصب دوربین مداربسته در کارخانه سرقت مطلع شوید. به این صورت که IP سرچ می شود و بدلیل اینکه اکثرپورت ها یکی می باشند براحتی هک می شود . به کار می برند و با توجه به حساسیتی که مکان مورد نظر دارد نوع خاصی از دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد. در چنین شرایطی، چه راهکاری وجود دارد؟ برای درک بهتر این مثال را در نظر بگیرید، که مجموعه ای از چهار سوله در داخل یک محوطه بزرگ وجود دارند. ترجیحا این نوع لنزها برای محیط هایی که محدودیت نصب دارند کاربرد بیشتری دارند. برای کاهش هزینه سیستم دوربین امنیتی ، تجهیزات طراحی شده برای منازل مانند Hikvision ، Dahua ، Zosi ، Reolink ، Wyze ، Arlo ، هایک ویژن و غیره را خریداری کنید.

البته باعث افتخار من و همکاران من در صنف الکترونیک است که می توانیم تولیدی بومی در زمینه اعلام سرقت داشته باشیم اما ای کاش هم میهنان ما حاصل دسترنج خود را با نام های ایرانی عرضه می کردند. بوش ۵ سال متوالی جایگاه دوم را میان برندهای برتر داشت. این شرکت پیشرفت چشمگیری در سال ۲۰۲۰ داشته است. بدون توجه به مسلح یا غیرمسلح بودن سیستم، همواره فعال میباشد که معمولا در اعلام خطر آتش، گاز و یا هشدارهای اضطراری کاربرد دارد. چرا که گاهی ممکن است عملکرد سیستم دزدگیر غیر فعال شده ولی در همان زمان موقعیتی اضطراری بوجود آید که شما می توانید به راحتی با فشردن پدال و یا شاسی اضطراری به صورت دستی خطر را اعلام نمایید.

برای ورود به منوهای فرعی یکی از دو منوی اصلی را با کلید C یا DOWN پیدا کرده و کلید ENTER MENU را فشار داده سپس گزینه مورد نظر را با کلید C یا DOWN پیدا کرده و کلید ENTER MENU را فشار دهید. از کابل شبکه برای اتصال دستگاه به دوربین استفاده میشود. این دستگاه از یک فرستنده مایکروویو ساطع می کند و هرگونه مایکروویو منعکس شده یا کاهش شدت پرتو را با استفاده از گیرنده تشخیص می دهد. دوربینهای مداربسته آنالوگ، از اولین دوربینهای مداربسته هستند که از طریق کابل کواکسیال، اطلاعات دریافتی را به ضبطکننده DVR منتقل میکند و در آنجا تصاویر پردازش میشود. نیروهای نصاب دوربین مداربسته در کرج و افراد متخصص فعال در نمایندگی نصب دوربین مداربسته در کرج، انواع خاصی از دوربین ها را برای این فضاها پیشنهاد می کنند که نسبت به آلودگی شدید و دمای محیط مقاوم باشند. هشدار برای ۳۰ درصد کسب کارهای که فاقد دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته میباشند ! از مزایا دوربینهای این شرکت تجزیه و تحلیل پیشرفته ویدئو و ادغام آن با کارهای مربوط به کنترل و دسترسی و داشتن کیفیتی معادل 4k می باشد.

آژیر بیرونی(بلندگو):آژیرهای بیرونی یا اصلی از مهم ترین اجزا دزدگیر هستند .این آژیر در محیط بیرونی و اطراف دزدگیر قرار میگیرد و با ایجاد صدای بلند در فضا کار خود را انجام میدهد.این آژیر های باید پر سروصدا باشند و صدای قوی ای تولید کنند. بنابراین پیش از اقدام به خرید دوربین مداربسته حتما مکان استفاده از دوربین را برای خود مشخص نمایید. مرکز خرید دوربین مداربسته در تهران کجاست و برای نصب چه اقداماتی انجام میدهد ؟ هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران چه مقدار میباشد ؟ خدمات دوربین مداربسته تهران در چشم سوم پایتخت به چه صورت میباشد ؟ دزدگیر اماکن انواع مختلفی جهت نصب دارد و نصب دزدگیر در نارمک تهران با نازلترین قیمت، تخصص مجموعه ایمن صنعت می باشد. برای اطلاع از بهترین برند دزدگیر در ایران بسته به نیاز خود و ویژگی های محلی که قصد نصب دزدگیر را دارید با ما همراه باشید . این مطلب راهنمای بسیار مناسبی برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل است و شما را در مورد انتخاب درست راهنمایی می کند.

در حال حاضر فعال ترین برند بین المللی در ایران پارادوکس کانادا می باشد که امکانات هوشمند بسیاری را به کاربران سیستم ارائه می دهند. اویجیلون در سال ۲۰۰۴ در کانادا شروع به کار کرد. برند آلمانی بوش در سال ۱۸۸۶ راه اندازی شد. میتوان اینطور هم گفت که داهوا پس از شرکت هایک ویژن دومین برند تولیدکننده دوربین مدار بسته در دنیاست. پس از تماس اولیه از طریق واتساپ و یا ایمیل و یا تلفنی کارشناسان چشم سوم به صورت رایگان مشاوره کامل برای خرید دوربین مداربسته و جانمایی دوربین مداربسته و عیب یابی دوربین مداربسته انجام میدهند اگر با مشاوره رایگان مشکل حل نشد به صورت ریموت انتقال تصویر یا مشکل بر طرف میگردد و هزینه کمی دریافت میگردد و اما اگر درخواست نصب اولیه دوربین مداربسته و مشکلات دیگر و عیب یابی با ریموت یا مشاوره تلفنی حل نشد بازدید صورت میگیرد اگر بازدید برای براورد هزینه باشد به صورت رایگان بازدید صورت میگرد در غیر اینصورت برای بر طرف کردن مشکلات ابتدا تلفنی براورد هزینه میگردد سپس کارشناس اعزام میگردد . بنابراین انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین های مداربسته از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که پیوسته منزل خود را ترک کرده و برای مدتی به آنجا برنمیگردند، نصب دوربین مداربسته به امنیت منزلتان کمک خواهد کرد.

امروزه در اکثر محیط های ساختمانی اعم از اداری و خانگی برای برقراری امنیت در ساعات خلوت و غیرکاری، از دزدگیر استفاده می شود. سیستم برای تشخیص چنین عناصری از سنسور دزدگیر کمک می گیرد. بهترین دزدگیر برای محیط های سازمانی, صنعتی و کارخانه ها سیستمی است که دارای اتاق کنترل بوده و با سیستم دوربین مداربسته تلفیق شود. کیفیت بالای تصویر، قابلیتهای هوشمند و پردازش تصویر این نوع دوربینها جایگاه خوبی را برای سیستمهای مداربسته تحت شبکه ایجاد کرده است. بلندگو های دزدگیر اماکن معمولا ۲ نوع است ۱۵ وات و ۳۰ وات که بهتر است از ۳۰ وات استفاده شود زیرا صدای بیشتری را تولید میکند. مانع کار کردن دستگاه شود.این دزدگیر منزل امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از پر طرفدار ترین دزدگیر برای خانه ها محسوب می شود.اطلاع رسانی این دزدگیر خانه ها علاوه بر صدای آژیر ، از طریق تماس تلفن و پیامک نیز امکان پذیر می باشد. چه اقداماتی برای جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته انجام دهیم ؟ برای اطلاع دقیق از هزینه نصب دوربین مداربسته می توانید با کارشناسان دوربین استور تماس بگیرید. جدا از آن 98% تولید داخل که انصافا با کیفیت هستند و برای سیستم دزدگیر منزل , دزدگیر فروشگاهی و مکان های کوچک و متوسط بسیار مناسب هستند تعداد انگشت شماری نیز برند بین المللی در ایران یافت می شوند.

بنابراین با ما همراه باشید. نوع دوربینی که انتخاب می شود باید با میزان روشنایی محل نصب متناسب باشد. چه نوع دوربینی در محیط بیرونی و فضای باز نصب می گردد؟ این جانمایی باید به نوعی انجام شود تا فضاهایی همچون اتاق ها ، ورودی های در و پنجره ، فضاهای باز و غیره را به درستی پوشش بدهد . مقاوم در برابر گرد و غبار و بارندگی: برای نصب دوربین درمکانهای باز لازم است تا دوربین در برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد. اگر مایل هستید برای خانه، آپارتمان، فضای کار، پاساژ و مانند آن، از تکنولوژی روز استفاده کنید و تمامی حوادث روز رو با دوربین های مداربسته مانیتور کنید، این صفحه متعلق به شماست. تمامی مراحل بازسازی و نوسازی منزل و همچنین نصب امکاناتی همچون دوربین مداربسته اصول و قواعد خاصی دارد. در نقشه جای دوربین ها و دیگر اطلاعات به خوبی وجود دارد. هرگاه از سیستم دزدگیر اماکن صحبت می شود، اولین چیزی که در ذهن نقش می بندد صدای آژیر آن است چراکه این قابلیت در تمامی دستگاههای دزدگیر اماکن و حتی خودرو ها وجود دارد و آلارم یا هشدار سرقت را با صدای بسیار بالایی پخش می کند.

امروزه اگر خبرها را مرور کنید متوجه تحریم های سالانه میشود و یکی از این تحریم واردات قطعات الکترونیکی میباشد میدانید اگر نگهداری دوربین مداربسته تان توسط شرکت نصب دوربین مداربسته صورت نگیرد چه اتفاقی برای سیستم های نظارتی و امنیتی و دستگاه الکترونیکی تان میفتد ؟ شکل استاندارد آن به گونه ای است که در فاصله بین دوربین تا محل قرار گرفتن دستگاه ضبط تصاویر باید همه کابل ها محافظت شوند و هیچ کابلی دیده نشود تا کار به صورت استاندارد و تمیز انجام شود. به عنوان مثال نصب دوربین مداربسته در دمای خیلی زیاد با استفاده از محفظه هایی که دارای خنک کننده هستند امکان پذیر است. چشم سوم پایتخت با توجه به لزوم حفظ امنیت و حفاظت در کارخانجات و سازمانها و ادرات و شهرک صنعتی مختلف و منازل علاوه بر فروش دوربین مداربسته اقدام به نصب دوربین مداربسته در تمامی نقاط کشور کرده . بله به تمامی استانها و تمامی مناطق مختلف تهران کارشناس اعزام میکنیم و مشمول پشتیبانی دوربین مداربسته و گارانتی نیز میشوند . در گزارشی از عصر ایران طبق داده مرکز آمار ایران سرقت نسبت به سالهای گذشته ۴ برابر شده و این نشان از عدم نصب دوربین مداربسته در تهران و شهرستانها میباشد .

وظیفه برد واسطه این است که دوربین مدار بسته را از ورودی و خروجی ها جدا کرده و اگر مشکلی در مدارات ورودی و خروجی برد بوجود آید، تنها برد واسطه، دچار صدمه می شود و دوربین از آسیب های احتمالی محفوظ می ماند. دزدگیر تلفن کننده به سیستم هشدار امنیتی متصل است به طوری که اگر زنگ هشدار فعال شود ، و دزدگیر تماسی را به شماره های وارد کرده وارد می کند و آن ها می توانند در اسرع وقت پیگیری های لازم را انجام دهند . این موضوع در بسیاری از مواقع کار انتخاب دزدگیر اماکن را برای افراد دشوار میکند.

آنچیزی که مانع فروش در کسب و کارها و افت عملکرد کارکنان و کارگران در محیط صنعتی و تجاری و شرکت ها است دغدغه ی امنیت محیط کار و حفاظت و نظارت کارکنان میباشد است و از طرفی این حفاظت و امنیت باید توسط شرکت معتبر نصب دوربین مداربسته و کارشناسان مجرب و با تجربه و شرکتی صورت بگیرد که دارای پروانه کسب و گواهی نامه سمتا و دیگر معتبر باشد . عملکرد این سنسور بر روی دزدگیر توسط یک سنسور حرکتی ایجاد میشود. هنرجویانی که مشتاق یادگیری حرفه نصب دزدگیر در اماکن هستند بعد از ثبت نام، جلسات آموزشی به صورت تئوری و عملی شرکت خواهند کرد.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی