متا دیسکریپشن چیست؟

و محتوای هر دو صفحه هم با یکدیگر همسان است و فقط نام شرکت ها متفاوت است. بنابراین وقتی یک دیسکریپشن متناسب با همان صفحه تهیه و اعمال می کنید، نرخ کلیک شما قطعا بهبود می یابد. یکی از پلاگین های حرفه ای خفن سئو قطعا نسخه ی حرفه ای all in one seo pack یا همان All in one Seo Pack Pro است. به عنوان مثال فایل robot.txt یکی از فایلهایی است که در هاست وب سایت شما قرار میگیرد . برای مثال شما می توانید از داده های ساختار یافته برای اضافه کردن امتیاز دهی به محتوای صفحات ، افزودن قیمت به محصولات ( که در لیست نتایج نمایش داده می شود) و یا نمایش اطلاعات امتیاز دهندگان استفاده کنید. در حقیقت، تحقیقی که در HubSpot انجام شده نشون میده که مشاغلی که بطور منظم محتوا منتشر میکنن، نسبت به مشاغلی که تلاش چندانی برای بازاریابی محتوای خودشون انجام نمیدن، بیش از 350 درصد ترافیک و بازدید کننده بیشتری کسب می کنن. بهعنوان متخصص، کار ما این است که ابتدا نگاهی جامع و کلی به محتوا و وبسایتها بیاندازیم تا بتوانیم ابتدا محتوا را از لحاظ رعایت کردن موارد اولیهای که برای گوگل مهم است، بررسی کنیم.

استفاده از تگ کنونیکال برای لینکهای مشابه، به بهبود سئو کمک شایانی میکند؛ چرا که موتور جستجو میداند که صفحات مشابه را به کدام آدرس هدایت کند. این یک فایل کدنویسی شده XML ای است که آدرس صفحات شما در آن قرار گرفته شده است. مزیت آن استفاده از نام صفحه و تایتل در URL است که باعث می شود در سئو رتبه های بهتری کسب کنیم و عیب آن این است که با به کار بردن کلمات فارسی در URL یکسری علامت و کاراکترهای های عجیب و غریب نمایان می شود. معمولاً با شنیدن اصطلاح موتور جستجو یا Search Engine به یاد گوگل و یاهو میافتیم. سئو مخفف کلمه search engine optimization است. هدف کاربر از جستجو (Search Intent): اگر درک بهتری از هدف و قصد کاربر از جستجوی یک کلمه داشته باشید می توانید بفهمید کاربر به دنبال چیست چون گوگل نیز به دنبال این است که محتوایی مرتبط با جستجوی کاربر نشان دهد. برای درک اینکه معنای واقعی سئو تکنیکال چیست، اجازه دهید با برخی اصطلاحات پایه و مهم شروع کنیم. آیا یک صفحه باید یک تگ کنونیکال با مراجعه به خود داشته باشد؟ به عنوان مثال اگر با موبایل وارد وب سایت ما یعنی آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس شوید، ظاهری متفاوت از آنچه در صفحه لپ تاپ وجود دارد، میبینید و این به دلیل ریسپانسیو بودن وب سایتمان است.

این تگ به شما کمک میکند تا به گوگل بفهمانید کدام یک از صفحات معرفی محصولتان اصلی و کدام یک تکراری است؛ بنابراین آن صفحات تکراری را ایندکس نمیکند. از نظر ظاهری کسی از آن استفاده نمیکند. ممکن است با خودتان بگویید مگر گوگل محتوای ما را بررسی نمیکند و براساس تشخیص کیفیت آن جایگاه وب سایتمان را تشخیص نمیدهد؟ این که زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند خود در سئو دخیل است. Ssl پروتکلی امنیتی است که سبب میشود دادههای وب سایتتان در بین خود سایت و کاربران مختلف آن با محافظت بیشتری میکند. این امر باعث میشود موتور های جستجو پیامی دوگانه دریافت کنند.

استفاده میکند. آنچه اهمیت دارد این است که نباید توقعات انسانی از این رباتها داشته باشید. گوگل بعد از آپدیت تمام الگوریتمهایش، اعلام کردهاست که آنچه برای رتبهبندی برایش در اولویت است محتوای باارزش برای کاربران است؛ این گفته، تصاویر بهینهشده را نیز در برمیگیرد. اگرچه سرعت بسیار مهم است، اما یکی از مزایای اصلی استفاده از اتوماسیون این است که وزن کارهای تکراری را از روی دوش ما برداشته و زمان بیشتری برای استفاده از مغزمان در اختیار ما می گذارد. یکی از بهترین اقداماتی که تمامی کسب و کارهای معتبر آن را در پیش گرفتهاند، استفاده از ssl است. این کدها باعث می شوند که ربات های خزنده گوگل هنگام کراول کردن بتوانند به راحتی صفحات سایت شما را درک کنند. استارکچرهای دیتا کدهای برنامهنویسی هستند که به رباتهای گوگل کمک میکنند تا محتوای وب سایتتان را بهتر درک کنند. سئوی فنی برخلاف سئوی داخلی و خارجی به کارهای فنی مانند رباتها، کدهای برنامهنویسی، ارتباط با موتورهای جست و جو … بنابراین سئوی فنی را دست کم نگیرید و بدانید بخش مهمی از کارهای سئویتان به این قسمت مربوط میشود. امنیت سایت یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که باید همواره آن را مدنظر قرار داد. برای دریافت آن تنها کافی است درخواست خود را نزد شرکت ارائه دهنده هاستتان ثبت کنید و بعد از انجام دادن اقداماتی، آن را دریافت خواهید کرد و قدمی مهم در افزایش امنیت وب سایتتان برمیدارید.

فرض کنید یکی از محصولات فروشگاه شما دارای 6 رنگ متفاوت است؛ از این رو باید 6 صفحه با رنگهای مختلف اما محتوای یکسان ایجاد کنید. محتوای مورد نظر شما ممکن است در قالبهای مختلف باشد. ریسپانسیو بودن به معنای آن است که وب سایتتان در برابر اندازه صفحه نمایشهای مختلف از خود واکنش نشان میدهد و اجزای وب سایت را در بهترین حالت و اندازه خود قرار میدهد. بردکرامب همان لینکهای داخلی هستند که به ترتیب پشت سر هم نمایش داده میشود و از جایی که کاربر شروع به گشت و گذار در وب سایتتان کرده است تا همین صفحه ای که اکنون در آن قرار دارد را به او نمایش میدهد.

میتوانید در این سایت URL سایت خود را وارد کنید و سرعت را براساس امتیاز A تا D و طیف رنگ سبز تا قرمز مشاهده کنید و یک گزارش کوتاه از مشکلات سرعت سایت خود بگیرید. به همین سبب قصد داریم تا این بخش از مطلب را به آموزش سئو تکنیکال اختصاص دهیم. ما در نبض مارکتینگ به چند کارآموز سئوی پر انرژی و تلاشگر و باهوش نیاز داریم که به تیم فنی عملیاتی اضافه بشن. و چطور می شود که همیشه نوشته های خوش ساخت و پر مغز رتبه خوبی دریافت نمی کنند ؟ به منظور ساخت فایل robots.txt از افزونه های مرتبط، کدنویس ها و سئوکارها و همچنین ابزارهای آنلاین کمک بگیرید. در واقع گوگل با استفاده از معیارهای مختلفی مانند چگالی کلمه کلیدی، وجود کلمات مرتبط، کیفیت تصاویر و …

البته با توجه به ماهیت سئو تکنیکال، می توان آن را یکی از زیر مجموعه های سئو داخلی به حساب آورد. صفحه کوچک و رزولوشن پایین گوشیهای موبایل نمیتوانند به راحتی این فایلها را لود کنند. در واقع تمام این امنیت بر سر همان یک s کوچک است! تعداد زیادی از مشاغل کوچک وجود دارند که به هیچ وجه بودجه ای را به سئو اختصاص نمی دهند. اگ رشما قصد دارید در زمینه سئو تکنیکال موفق ظاهر شوید باید سرعت سایت خود را افزایش دهید و برای این کار باید وبسایت سادهای را ایجاد نمایید تا از این طریق بتوانید سرعت لودینگ سایت خود را افزایش دهید برای این کار کافی است تا تعداد کامپوننت ها و پلاگین هایی که بر روی وب سایت خود نصب کرده اید را کاهش دهید و به حداقل برسانید تا از این طریق به توانید سرعت لودینگ سایت را افزایش دهید. در این صفحه با اجزای اصلی سئو سایت آشنا میشوید و پاسخ تمام سوالات خود را در مورد سئو میگیرید.

تا زمانی که کاربران مخاطب خود را نشناسید، درک انواع چیزهایی که آنها جستجو می کنند تقریبا غیرممکن است. در این مقاله سعی داشتیم که ابتدا درک صحیحی از تکنیکال سئو به دست آورید و ضمن توضیح اهیمت بالای سئو فنی، در ادامه مهم ترین اجزای این بخش از سئو را برای شما توضیح داده ایم. این را به یاد داشته باشید که اگر سئوی فنی را جدی نگیرید، شاید تمامی زحمتهایتان به هدر برود و شما اصلاً از آن خبر نداشته باشید! اگر یادتان برود که این خط کد را بردارید، همه تلاشهایتان در تولید محتوا توسط گوگل دیده نمیشود از بین خواهد رفت! چرا سئو تکنیکال را باید جدی بگیرم؟ سرعت عامل فوق العاده مهمی در سئو تکنیکال است. عامل اولی که در سرعت سایت اثر میگذارد قالبهای حجیم و پرزرق و برق است. مشکل فایلهای حجیم در نسخه موبایلی وبسایت تاثیر بدتری میگذارند. تمام فایلهای حجیم را از روی سایت خود بردارید و بهینه کنید. چنین تیم هایی به طور مداوم رقبای شما را ارزیابی میکنند و همیشه به دنبال فرصتهای جدید و بهتر هستند. ریسپانسیو یا واکنش گرایی باعث می شود تا سایت شما در دستگاه های هوشمند مدرن مانند تلفن های همراه هوشمند، تبلت ها و سایر دیوایس های جدید قابل مشاهده و استفاده باشد.

رپورتاژ در تبلیغات اینترنتی بهعنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایتهای خبری پربازدید درج میگردد. یعنی سایتی که رتبه الکسای بهتری داره میتونه بهتر تبلیغات خودش رو به فروش برسونه و در واقع تبلیغات بکنه. شما میتوانید از این افزونه به صورت رایگان و بدون مزاحمت تبلیغات شروع به کار کنید. لینکی که شما میتوانید آن را بخوانید و درک کنید، نسبت به یک رشته تصادفی از علائم و نشانهها (Encode) ارزش و اهمیت بیشتری دارد. • موتورهای جستجو راحتتر ارتباط صفحات و محتوای سایت را درک می کنند. اگر کمی وارد دنیای سئو شده باشید، متوجه خواهید شد که این روزها معمولاً متخصصان سئوی تکنیکال را آن طور که باید و شاید جدی نمیگیرند و ارزش زیادی برای آن قائل نیستند. اگر یک وب سایت خبری دارید، سئو برای تسخیر دنیای روزنامه نگاری آنلاین لازم است.

سایت هایی که بالای مرورگر نوار سبز دارند، در کنار یک قفل نمایش داده می شود و آدرس آن ها با https:// آغاز می شود دارای SSL هستند. همچنین این را نیز به یاد داشته باشید که هر چه آدرس کوتاهتر باشد، بهتر است. اگر سایت ضعیف یا کند باشد، تجربه کاربری مثبت و مفیدی برای کاربر به همراه نداشته و احساس نارضایتی را در وی تشدید میکند. بردکرامبها باعث بهبود تجربه کاربر میشوند و نرخ پرش را کاهش میدهند. از این رو، برای رسیدن به نتایج خوب سئو، باید چنین وب سایت هایی ایجاد کرد و در مورد صفحات قدیمی، باید آنها را بازسازی نمود. قبل از شروع فرآیند انتخاب شرکت سئو، اهداف کسب و کار خود را مشخص کنید.

این کار باعث میشود که کاربران مجبور نباشند روی منابع اصلی کلیک کنند یا منبعی را که به شخص دیگری تعلق دارد به اشتباه اعتبار دهند. یکی از دغدغه های بسیاری از وبمستران این است که دوست دارند بازدیدکنندگان بیشتر در سایتشان گشت و گذار کنند و مطالب بیشتری را مطالعه کنند. مطمئناً شما هم تا به حال با گشت و گذار در بین صفحات اینترنتی با صفحه 404 رو به رو شدهاید. آیا تا به حال با خودتان فکر کردهاید که ان صفحه دیگر چیست؟ شما حتی می توانید، با قرار دادن نام برندتان در توضیحات متا دیسکریپشن فرصتی را برای سئو وب سایت نیز فراهم کنید.

جالب است بدانید اگر گوگل بخواهد صفحات وب سایت شما را در نتایج اولیه خودش به نمایش در بیاورد یکی از کارهایی که برای مقایسه شما با رقیبانتان انجام میدهد، بررسی سرعت سایت است. در بسیاری از کلمات کلیدی که گوگل، لینکهای تبلیغاتی را هم نشان میدهد، خیلی از افراد روی نتایج ارگانیک و غیر تبلیغاتی کلیک میکنند، چون میدانند که اگر گوگل، آن صفحات را دارای ارتباط با جستجوی آنها دانسته و کیفیتش را تایید میکند، پس به احتمال زیاد برای کلیک کردن، انتخاب بهتری هستند. از کلمه کلیدی خود در برچسب عنوان خود استفاده کنید. وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که به خودی خود دارای تنظیمات سئو مناسب برای محتوا صفحات ، عکس ها ، برچسب ها و دسته ها است . CDN یا شبکه توزیع محتوا نقطهای در نزدیکترین فاصله به مخاطبان وبسایت شما درنظر میگیرد. شبکه های اجتماعی: همانطور که به واسطه آمارها نیز ذکر شد، حضور قوی در شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر خوبی در سئو داشته باشد. لینک داخلی قوی داشته باشید: اگر کاربران لینکی را مشاهده کنند که توجه آنها را به خود جلب می کند ، روی آن کلیک کرده و زمان بیشتری را در سایت شما سپری می کنند ، که همیشه تاثیر مثبتی در سئو سایت خبری دارد زیرا به مقالات شما کمک می کند تا تقویت شوند و رتبه بالاتری در نتایج جستجو به دست آورند.

سایتهایی که بکلینک های باکیفیت بیشتری دارند، مورد اعتماد گوگل هستند و حتی در آینده که مطالب جدیدی منتشر میکنند با سرعت بیشتری نسبت به سایتهای نوپا در نتایج ایندکس میشود. در نتیجه این ریتم، از نظر گوگل سایت شما ارزشمند میشود و رتبه بهتری میگیرد. و در نتیجه باعث افزایش کدهای سایت و کاهش سرعت می شود که به مرور زمان و تعداد بالا دردسرساز می شود. در نتیجه به سئو سایت کمک کرده و از بروز محتوای تکراری و مشکلات مرتبط با آن جلوگیری خواهید کرد. پس آن را دست کم نگیرید! در مورد مقاله ها هم همینطور است هنگامی که تعریف داده های ساختاری صحیح را به CMS خود اضافه میکنید، به طور خودکار برای محتوای جدید نیز اعمال میشود. سپس صفحات زامپی پیج را حذف کرده و سپس آن ها را به مقاله جدید ریدایرکت کنید. برای شروع باید وارد سرچ کنسول گوگل شویم و در بخش URL inspection، نشانی صفحه مورد نظر را وارد کنیم. برویم تا با این 11 فاکتور بیشتر آشنا شویم.

میخواهیم باورهای منفی تان درباره این بخش از سئو را بشکنیم و بدانیم سئو تکنیکال آسانتر از آن چیزی است که سنیور سئو اصفهان فکرش را میکنید. در واقع گوگل خودش شما را بدون پول تبلیغ میکند! به عنوان مثال تنها وجود یک خط کدنویسی اشتباه میتواند سبب شود تا موتورهای جست و جوی گوگل اصلاً محتوای شما را نبینند و در نتایج نشان دهند. برای مثال استفاده از لینک های فارسی، مزایا و معایبی دارد. سایت خبری همان طور که از نامش پیداست به سایتی گفته می شود که انواع محتواها و مطالب را در قالب خبری در سایت منتشر میکند.استفاده از سئو برای نمایش وبسایت خبری شما در صفحه اول و لینک اول گوگل بسیار اهمیت دارد. اما زمانی میرسد بدون آنکه قصد همچین کاری داشته باشیم، کاربر را از کلیک بر روی صفحات سایتمان منصرف میکنیم! صفحات 404 آن صفحاتی از وب سایتمان هستند که محتوای آن بهطور کامل پاک شدهاست. ایندکس کردن به معنای آن است که محتوایتان در دیتابیسهای گوگل ذخیره میشود و از آن پس در نتایج به نمایش در میآید. این موضوع باعث سنگین شدن سایت و افزایش سرعت لود میشود.

این سیستمها بهطور خودکار بخش زیادی از سئو تکنیکال را پیادهسازی میکنند؛ به همین سبب معمولاً این سئو کماهمیت تلقی میشود و یا صاحبان کسب و کارها اصلاً از وجود این مفهوم خبر ندارند! بروکن لینک یا لینک های شکسته، لینک هایی از سایت شما هستند که به صفحات 404 سایت خودتان یا صفحات 404 سایت دیگران داده میشود. این کار باعث می شود که اگر سایت شما در مرورگر کاربر به صورت کامل باز نشود و تصاویر آن نمایش داده نشوند کاربر بتواند با خواندن alt موضوع تصاویر شما را ببیند . نمی توان یک قالب ضعیف و بی کیفیت را ارتقا داد و هرچقدر هم که تلاش کنیم باز یک جای کار می لنگد ولی در صورتی که طراحی عالی انجام شده باشد دیگر مشکلات پایه ای در هنگام انجام بهینه سازی پیش نمی آید. ولی این اتفاق در ریدایرکت رخ نمیدهد. رخ نمی دهد و نتیجتا سئو سایت ضربه می خورد. چرا که اگر گوگل ببیند رقیب شما در رتبه یک است و شما در رتبه دو قرار دارید اما کاربران بیشتر تمایل به کلیک روی سایت شما دارند، احتمال دارد که این برداشت را کند که مردم برند و سایت شما را بیشتر می پسندند و دوست دارند و در نتیجه رتبه بهتری به شما دهد.

اگر چگالی کلمه کلیدی شما بیش از ۵ درصد باشد گوگل شمارا به دلیل تکرار زیاد کلمه کلیدی جریمه خواهد کرد و اگر این تعداد کمتر از ۲ باشد گوگل به سختی کلمه کلیدی شما را تشخیص داده و بر اساس توصیفات درون مقاله، کلمه کلیدی را انتخاب خواهد کرد. کیفیت لینکها بسیار مهمتر از تعداد آنها است. سرچ کنسول گوگل کاملا رایگان بوده و از همه مهمتر توسط گوگل طراحی شده است تا وبمستران بتوانند نتیجه گزارشات و بازدیدهای واقعی سایت خود را مشاهده و بررسی کنند. البته اگر حتی سایتمپ را در گوگل وبمستر تولز ثبت هم نکنید، بالاخره بعد از حداکثر یکهفته، گوگل متوجه این نقشه سایت میشود. CDN تمام سرورهای اینترنت در سراسر دنیا را پوشش میدهد و زمانی که شما از این سرویس استفاده میکنید، اطلاعات سایت شما روی تمام این سرورها ذخیره میشود. استفاده از این قالبها ممکن است سایت شما را زیباتر کنند اما به طور قطع در پایین آمدن سرعت و در نتیجه سئو تاثیر خواهند گذاشت.

سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصیه در نتیجه نمیشه قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. وقتی که این صفحات در سایت زیاد باشند، کاربر به این صفحات سر می زند و می بیند که چیز نیست و در نهایت ناراضی شده و خیلی سریع سایت را ترک می کند و فاکتورهایی مانند ماندگاری در سایت، گردش میان صفحات، اسکرول و… از طرفی این که سایت شما را دیرتر ترک میکنند نشان دهنده کاهش نرخ پرش است. بدون شک هیچکس از اینکه منتظر بماند تا صفحه ای در اینترنت برایش باز شود، خوشش نمیآید و آن صفحه را ترک خواهد کرد.

اما این کار را باید با احتیاط انجام دهید. با تمرین و تکرار در این کار می توانید در نوشتن متا دیسکریپشن هایی که بتواند جذاب تر باشد، خبره شده و از این طریق نرخ کلیک صفحات سایت را افزایش دهید. مهمترین هدفی که سئوی تکنیکال دنبال میکند، ساختن وب سایتی است که از لحاظ فنی برای موتورهای جست و جوی گوگل خوانا باشد و مورد تاییدشان واقع شود و در قدم دوم، رضایت کاربر را هم جلب کند و تجربه خوبی از گشت و گذار در وب سایت برای او بسازد. نظم قانون اول مغز انسان است و هرجایی با آن مواجه شود، تجربه خوشایندی را ثبت میکند. برای آنکه سرعت سایت را به این مقدار برسانید کارهای متفاوتی میتوانید انجام دهید. اگر از CMSهای آماده مثل وردپرس استفاده میکنید برای انجام کارهای مختلف نیاز به نصب پلاگین در آن زمینه دارید. در این حالت شما دو صفحه مشابه دارید که این برای تکنیکال سئو کاملا مضر است و باید صفحات مشابه را یا ریدایرکت کرد یا کنونیکال زد.

در نتیجه کاربران هنگام مراجعه به سایت شما، اطلاعات را از نزدیکترین سرور دریافت میکنند. بعد از مشاهده شما، ترافیک زیادی به وب سایت شما سرازیر میشود و میتوانید به راحتی محصولات و یا خدمات خود را معرفی نمایید. اگر گوگل با چنین تکرار محتواهایی رو به رو شود، در مقابل آن ساکن نمینشیند و در عوض این کار اشتباه شما، به رتبه وب سایتتان میافزاید و این یعنی کاهش سئو! ضمنا کسانی که ساکن تهران باشند میتوانند به شکل حضوری به شعبه انقلاب مراجعه کرده و اسناد کاغذی خود را به همکاران ما تحویل دهند. بهترین کاری که میتوانید برای ساختن یک آدرس صفحه قوی انجام دهید آن است که کلید واژه مطلبتان را به صورت فارسی یا انگلیسی در آن استفاده کنید و از استفاده از هر گونه کلمات بیمعنی در آدرس صفحه بپرهیزید. استفاده از Google Alerts برای رسد رقبا : از این تکنیک شما می توانید با اضافه کردن کلید واژه یا سایت ها به این بخش به راحتی بعد از هر تغییری در سایت رقیب مثل اضافه کردن مقاله به سایت شما با خبر شوید. اهمیت ندادن به این موضوع میتواند کاربران و مشتریان شما را به سراغ سایتهای رقیب بفرستد. از نظر موتورهای جستجو: موتورهای جستجوگر هنوز SSR را دوست ندارند و این موضوع در صورت ارائه سمت سرور ، می تواند به معنی نمایش مطالب متفاوتی در مقایسه با موتورهای جستجو باشد.

پس برای درک محتوای قرار داده شده در یک صفحه از چیزی به نام استراکچردیتاها استفاده می کنند. بنابراین پیشنهاد میشود که هر سه ماه یکبار سئو سایت مورد بررسی قرار گرفته و لینکهای خراب رفع یا جایگزین شوند. گوگل به طرق مختلفی این موضوع را متوجه میشود و به سایتهایی با محتوای غنی اهمیت و اعتبار بیشتری میدهد. سئو تکنیکال جزو آن دسته از آموزشهایی است که ممکن است در قدم اول شما را بترساند! محتوایی که شامل جزئیات آن محصول و معرفیهای دیگرش است. در هر محتوایی که منتشر می کنید، حداقل به 3 منبع مرتبط با کیفیت و مرتبط پیوند دهید. رباتهای گوگل با بررسی این فایل بسیار راحت تر صفحات وب سایتتان را پیدا میکنند و سادهتر از قبل روی آنها میخزند و آنها را شناسایی میکنند.

با عضویت در این فرومها، پاسخ به سوالات کاربران و البته ایجاد بک لینکهای مناسب به وب­سایت، به بهبود سئو سایت کمک نمایید. حال انجام سئو اگر با اصول و استانداردهای گوگل و بهبود تجربه کاربری همراه باشد به آن سئو کلاه سفید گفته میشود. همانطور که از تعریف بردکرامب متوجه شدید، مجموعه ای از لینکهای داخلی است که علاوه بر آنکه ساختار لینک سازیهایتان را تقویت میکند، تجربه بهتری برای مخاطبان وب سایتتان ایجاد میکند و در نهایت به کاهش رتبه گوگل و بهینهسازی سایت تان منجر میشود. یک متخصص SEO بهینه سازی صفحه را در یک وب سایت انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که نتایج جستجو مرتبط هستند و تجربه کاربری مثبتی ایجاد می کند، ترافیک وب سایت رو به رشد، حجم سرنخ و آگاهی از برند ایجاد می کند. مقاله خبری خود را در دسته اخبار مربوطه قرار دهید. هر کلیدواژه از نظر رقابت در سطح خاصی قرار دارد.

ریسپناسیو بودن سایت برای گوگل اهمیت فوق العاده ای دارند و این اهمیت به گونه ای بوده که در چند سال گذشته سایت هایی که ریسپانسیو نبوده اند از صفحات جستجوی موبایل حذف شده اند و این یعنی از دست دادن بخش بزرگی از کاربران. برای درک بهتر اهمیت موبایل ها در سئو و بهینه سازی سایت تنها به این نکته توجه کنید که بسیاری از کاربران ثابت اینترنت یا به طور محدودتر شبکه های اجتماعی ، حتی دارای یک PC با تعریف های مرسوم آن نیستند ، اما دارای بسته های اینترنتی یا اینترنت پرسرعت ثابت بوده و بواسطه تلفن های همراهشان است که به این دنیا پا می گذارند ، در نتیجه اینکه توجه ویژه به کاربران موبایلی و برآورده کردن نیازهای آن ها برای بالا رفتن رتبه سایت خودمان هم که شده از اهمیت بالایی برخوردار است .

یکی دیگر از عوامل مهم برای سئو تکنیکال آدرس صفحات یا همان URL است. ولی اگر در صفحه محصولات خود یک فیلتر گذاشته باشید؛ با اعمال فیلترهای مورد نظر، یک کوئری آخر آدرس صفحه شما اضافه میشود و تمامی این آدرسها در گوگل ذخیره میشوند! معرفی شما به عنوان یک برند معتبر باعث اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان میشود. پس باید در نگارش رپورتاژ هم دقت کنید که کیفیت بالایی داشته باشد تا اولا در نتایج جستجو ایندکس شود و ثانیا رتبه خوبی کسب کند و درنهایت بتواند کاربر را به کلیک روی لینکهای تعیین شده ترغیب نماید. در این مقاله اطلاعاتی از چگونگی هزینه یابی سئو تا عواملی که باید بودجه شرکت شما را تعیین کنند، در اختیار شما گذاشته می شود. به همین علت گوگل توسط خزندههای خود صفحات وب را براساس معیارهای متفاوت بررسی میکنند.

مطابق گزارش ها، کاربران موبایل نهایتا 7 ثانیه و کاربران کامپیوتر نهایتا 10 تا 12 ثانیه منتظر لود شدن صفحه ای از سایت خواهند ماند و اگر فرایند باز شدن سایت طول بکشد، بانس ریت بالا می رود، تایم ان سایت پایین می آید و با توجه به اینکه کاربران کم حوصله هستند و گاها چند تب را باز می کنند و هر کدام که سریعتر لود شد از آن سایت استفاده می کنند باعث کاهش درآمد نیز خواهد شد. اول باید ببینیم معیارهای سئوی فنی چیست و سپس آنها را وب سایت کسب و کارمان پیادهسازی کنیم. یکی از مهمترین دلایلی که سبب کم شدن اهمیت سئوی فنی شدهاست، سیستمهای مدیریت محتوای امروزی مانند وردپرس است.

اصولا کلمات، لغات، اصطلاحات و ترکیباتی که مردم در موتورهای جستجو سرچ می کنند، از الگوی یکسانی نشات می گیرند. امروزه برخی بروزرسانی ها در بخش جستجوی تصاویر باعث بهبود ارتباط کاربر با صفحات وب از طریق تصاویر می شود. چون اولا که برای همه کاربران مفید نیستند و دوما باعث می شوند که کاربرانی غیرهدفمند به بخش های غیرهدفمندتر روانه شوند و باعث افزایش ترافیک و خورده شدن منابع هاست شده و در کنار آن با خروج سریع باعث بالا رفتن بانس ریت سایت، کاهش تایم ان سایت و سایر فاکتورهای سئو می شود و این برای تکنیکال سئو اصلا خوب نیست و سوما باعث می شود که فایل های مهم سایت در موتورهای جستجو نمایش داده شوند و امنیت سایت در خطر قرار بگیرد. کار فایل robots.txt این است که به موتورهای جستجو دستور می دهد تا از بخش خاضی از سایت دیدن کنند و از بازدید و ایندکس کردن بخشی که لازم نیست در جستجوگر نمایش داده شود، دست بکشند. حالا ما چگونه باید از سایت خود محافظت می کنیم؟ برای دریافت این ssl باید چه کنیم؟ پس از کامل شدن وب سایت باید این خط کد پاک شود تا وب سایت فعالیت خود را با معرفی به گوگل بهطور رسمی انجام دهد.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی