راه اندازی بیزینس در کانادا سازمان مهاجرتی دیار | businesset

زیرا در این مسیر، چالش‌ها و دست‌اندازهایی مانند نَه شنیدن‌های فراوان، قانون‌های مالیاتی وحشتناک، استرس عدم فروش محصول یا خدمت و… وجود دارد. مشاغل کوچک و پرسود علی رغم اینکه در ابتدای کار بسیار زحمت و دوندگی دارند اما گاها سوددهی آن‌ها در مدت‌زمان کم، بالاست. در ادامه چند شغل کوچک و پربازده را برای شروع کسب و کار به شما می‌کنیم. نیاز دارم و شرایطم جوری هست که باید حتماً یه کسب و کار اینترنی هر چند کوچک رو یاد بگیرم و راه اندازی کنم. او در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره می‌کند که در زمان جوانی شک داشت بتواند کسب و کارش را راه اندازی کند، چون نه تجربه‌ای در زمینه کسب و کار داشته و نه از حسابداری و قوانین مالی سر در می‌آورده.

http://dena-blog.ir

همچنین، از نظر نرخ هزینه های زندگی نیز، کلگری از مناطق مناسب به حساب می آید و شما در این شهر به امکانات متنوع برای راه اندازی بیزینس در کانادا دسترسی دارید. واترلو دارای بیش از ۵۵۰ هزار جمعیت است و به عنوان یک منطقه شهری کوچک در این ایالت شناخته می شود. این شهر در نزدیکی تورنتو قرار دارد و برای راه اندازی بیزینس در کانادا از مناطق خوب به شمار می رود.

خرید یا راه اندازی فروشگاه و طراحی پوشاک و مد در کانادا

در مجله خبری بیزنس راه بنداز‌گذاری هم بسته به نوع و میزان سرمایه‌گذاری اخذ اقامت انجام می‌‌شود. سنت جان شهری کوچک در ایالت زیبای نیوفاندلند و لابرادور است که جمعیت آن به بیش از ۱۱۰ هزار نفر می رسد. این منطقه شهری با صنایع مرتبط با فناوری دریا و منابع طبیعی شناخته می شود به طوری که تمرکز بسیاری از شرکت ها و تجارت های نوپا در آن، روی این گونه صنایع است. ساسکاتون یکی از چند شهر معروف ساسکاچوان است که تقریبا در بخش میانی کشور قرار گرفته است. این شهر منطقه ای است که قسمت شرقی کانادا را به قسمت غربی آن متصل می کند و دارای گذرگاه های متعددی در اقصا نقاط خود است. توصیه ما این است که در ابتدای مسیر یک ایده تجاری بی نظیر ایجاد کنید یا روی ایده های تجاری موجود که قابلیت اجرایی شدن دارند، تمرکز کنید.

  • بنابراین فرد متقاضی می‌بایست از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های یک گروه متخصص و حرفه‌ای در امر راه اندازی بیزینس در کانادا بهره بگیرد.
  • اگر کیفیت محصول و خدماتتان پایین باشد، مشتریان و وجهه‌ کاری خود را همان ابتدا از دست می‌دهید.
  • اگر ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که با رقبای نام‌داری رقابت کنید، دلیلی ندارد پا پس بکشید.
  • شایان ذکر است که برای راه‌اندازی این بیزینس شما (یا تیم شما) باید دانش، مهارت و خلاقیت بالایی در تولید محتوای تبلیغاتی و همچنین انتشار آن در فضای مجازی داشته باشد.
راه اندازی کسب و کار آسان نیست، بلکه تلاش بسیار زیادی را می طلبد. بسیاری از سازمان‌های تجاری بایستی در خدمات اجتماعی مختلفی مانند راه اندازی مدارس، مراکز درمانی، کمک مالی برای فعالیت‌های اجتماعی و… مشارکت داشته باشند. دنبال کردن این نوع اهداف به بهبود اعتبار و وجهه عمومی کسب و کار کمک می کند. هیچ کسب و کاری بدون کسب سود کافی، نمی تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد. یک کسب و کار نه تنها برای وجود خود بلکه برای توسعه نیز به سود نیاز دارد. ممکن است ایده‌های جذاب زیادی در ذهن شما باشد، اما هر ایده‌ای قابلیت اجرایی شدن و درآمدزا بودن را ندارد، باید ایده‌ای ارائه دهید که در عین جذاب بودن، مبتنی بر واقعیت باشد.

شرایط لازم راه اندازی بیزینس در کانادا از طریق خرید یک بیزینس

این روش، روشی بسیار کم هزینه برای گرفتن اقامت و سرمایه گذاری می باشد. مهاجرت از طریق تاسیس استارتاپ یکی از بهترین روش هایی است که کارآفرینان و متخصصان کسب و کار می توانند روی آن حساب باز کنند. شما در این روش باید ایده تجاری قوی داشته باشید و مدارکی مانند زبان و تمکن مالی را برای زندگی در سال اول ارائه دهید. در صورتی که بتوانید مراحل را به خوبی طی کنید، شرکت های سرمایه گذاری از همان ابتدا برای راه اندازی بیزینس در کانادا روی طرح شما سرمایه گذاری خواهند کرد. به طبع برای استارت هر کاری یک سری آمادگی و پیش ‌نیاز لازم است که فرد را آمادگی ورود به بیزینس و کسب‌ و کاری تازه در کشوری خارجی را پیدا کند.

راه حل –  رقبای خود را بررسی کنید

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی