اصول راه اندازی کسب و کار شخصی در ۲۲ گام کاربردی خانه سرمایه | businesset

ورود افرادی که تجربه و تخصص کافی در کارهایتان را دارند، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید سریع‌تر رشد کنید و خطاهای کار به مراتب کمتر می‌شود. حتی ممکن است نیاز باشد برای به کار گرفتن افراد متخصص، هزینه بیشتری صرف کنید؛ ولی قطعاً بازخوردی که از این کار می‌بینید به مراتب بهتر خواهد بود و این هزینه به شما برمی‌گردد. در این زمینه آن‌قدر تخصص پیدا کنید که مشتریان خود را راضی نگه دارید. حال می‌توانید در آینده و زمانی که این بخش را به اندازه کافی تخصصی کردید، روی طراحی لباس برای بزرگسالان، خانم‌ها یا آقایان کار کنید.

  • شما می‌توانید با روشهای کارآفرینی استانی یا ثبت شرکت در کانادا اقدام به خرید بیزینس کرده و برای دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس اقدام کنید.
  • در این راستا، شما با ایجاد بیزینسی به‌منظور مراقبت و نگهداری از سالمندان در محل زندگیشان، نیاز این دسته از افراد جامعه را برطرف خواهید کرد و به درآمد بالایی نیز دست خواهید یافت.
  • پس از اینکه گستردگی و بزرگی بازار هدف خود را مشخص کردید، باید ویژگی‌های جامعه‌ی هدف یا همان بازار هدف خود را مشخص کنید.
  • در کنار یک وکیل توانمند و یک فرد با تجربه در بازار کار کانادا، لازم است تا حتماً شخصی توانا در صنعت مد و پوشاک کانادا را نیز در کنار خود داشته باشید.
  • با این حال برخی از صاحبان مشاغل ممکن است تا یک سال طول بکشد، در حالی که برخی دیگر می توانند این کار را تنها در چند هفته انجام دهند.
  • شرایط خرید زمین کشاورزی در کانادا اینگونه است که اگر خریدار حداقل 183 روز در سال در کانادا اقامت داشته باشد، حتی اگر شهروند کانادا نباشد هم می تواند مالکیت زمین کشاورزی را برعهده بگیرد و به عبارتی زمین کشاورزی خریداری کند.

شاید در این صورت، جامعه‌ هدف کمتری داشته باشید؛ ولی همان مشتریان کم هم رضایت بالایی از کار شما خواهند داشت. هنگامی که برنامه‌ریزی مالی خود را انجام می‌دهید، مبلغی را هم برای هزینه‌های پیش‌بینی نشده در نظر بگیرید. بهتر است از همان ابتدا یک سیستم حسابداری مشخص برای خودتان تعیین کنید که ریال به ریال سود و زیان خود را در آن محاسبه کنید. از نمودارهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه استفاده کنید تا بتوانید این مسئله را درک کنید که به چه سمتی در حال حرکت هستید. معتبر کردن شرکت نیاز به رسمی شدن تجارت است.البته با رسمی شدن شرکت مالیات های مختلفی را باید به عهده بگیرید ولی در عوض اعتبار کسب می کنید.

نظر شما چیست؟ لغو پاسخ

بسیاری از شما بدون شک دوست دارید یک شبه پولدار شوی و این رویا را در سر خود دارید. برای موفق شدن در هر مسیری شما باید اطلاعات و اصول لازم جهت انجام درست امور را بدانید تا ریسک خطا‌ها را کاهش دهید. همان‌طور که گفتیم راه‌اندازی یک کسب و کار کار ساده‌ای نیست و کارآفرینان برای رسیدن به رفاه باید انرژی بسیاری را صرف کنند تا توان مقابله با مشکلات، محدودیت‌ها و شکست‌ها را داشته باشند. سرویس‌های حمل و نقلِ وسایل، بیزینسی هستند که می‌توان آنها را شروع کرد و گسترش داد! گفتنی است که این دسته از بیزینس‌ها، نیاز به مهارت خاصی ندارند و صرفاً به سرمایه و نیروی کار احتیاج دارند.

راه اندازی بیزینس در کانادا

خود اشتغالی، یکی دیگر از روش های راه اندازی بیزنس در کانادا است. به این صورت که شما باید در برنامه های خود اشتغالی شرکت کنید و اقدامات مهاجرتی خود را انجام دهید. مهمترین مزیت ویزای خود اشتغالی کانادا، اخذ اقامت دائم این کشور است. اصل اول در راه‌اندازی کسب و کار، بزرگ فکر کردن، کوچک شروع کردن و سریع رشد کردن است.

نوشتن بیزینس پلن قوی

از طریق تلاش برای هدایت رشد اقتصادی در مجله خبری بیزنس راه بنداز، کانادا به تعدیل این نرخ های مالیاتی ادامه می دهد. برای اینکه تصور کنید چقدر سریع در حال پایین آمدن مقیاس است، در سال 2010 این عدد 18 درصد بود! علاوه بر این، نرخ ‌های مالیات شرکت ‌ها برای مشاغلی که فناوری ‌هایی را توسعه می‌دهند یا محصولاتی تولید می‌کنند که آلایندگی صفر دارند به نصف کاهش می‌یابد.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی