راه اندازی بیزینس در کانادا سازمان مهاجرتی دیار | businesset

به دلیل وجود شرایط مساعد برای تاسیس بیزینس در کانادا، این کشور در سال های اخیر حتی از آمریکا نیز پیشی گرفته است و از این نظر در سال ۲۰۱۸، رتبه ۶ را در فهرست Forbes به دست آورده است. البته، نقش دولت این کشور در حمایت از کسب و کارهای جدید و حمایت مالی و حقوقی از آن ها پر رنگ است. مدارک مشخصی در روش های مهاجرتی مختلف برای راه اندازی بیزینس در کانادا ارائه شده است. شما می توانید به راحتی یک چک لیست کامل تهیه کنید و آماده سازی این مدارک را در آن زمان بندی کنید.

  • در این مجموعه اطلاعات به روز و کاربردی در مورد قوانین مربوط به آن حوزه بیزینس، مراحل راه اندازی، تجهیزات و بودجه مورد نیاز، نیروی انسانی، نحوه مدیریت بیزینس.
  • همان‌طور که گفتیم قبل از راه‌اندازی هر بیزینسی باید فاکتورهای مختلفی را بررسی کرد تا بتوان بهترین انتخاب را برای راه‌اندازی بیزینس خود داشته باشید.
  • قانون‌های وضع‌شده برای خرید بیزینس در کانادا و یا راه‌ اندازی بیزینس در کانادا برای مهاجران و خارجی‌ها سبب شده از سردرگمی‌های زیادی جلوگیری شود و این پروسه برای ما ایرانی‌ها هم با سهولت و اطمینان خاطر بیشتری طی شود.
  • راه اندازی کسب و کار آسان نیست، بلکه تلاش بسیار زیادی را می طلبد.
  • اینکه کدام‌یک را انتخاب کنید به بودجه و سیاست‌های اقتصادی شما مرتبط است.

مشخص کردن این‌ که می‌خوای چه کاری انجام بدی برای خیلی ها به معنی مشخص کردم علاقشونه . به مهارت‌ها، توانایی‌ها و تجربیاتت فکر کن، واقع‌گرا باش و تصمیماتت رو تجزیه و تحلیل کن. تصور کن هر روز به مدت چند ساعت هدایت کسب و کارت را برعهده داری. بیل گیتس و بقیه‌ی کارآفرینان موفق راه دور و درازی رو طی کردند.تا بتونن به هدف خودشون و موفقیت برسند. خیلی از افراد به دلیل صبر پایینی که دارند بسیار عحول هستند.و می خواهند در مدت زمان کوتاهی به موفقیت برسند. این افراد کسایی هستند که قراره رقیب تو باشن .حتی اگر تو زود تر از همه یک ایده رو اجرایی کنی.بعد مدت کوتاهی توی شرایطی قرار می گیری که رقیب های زیادی خواهی داشت .

http://dena-blog.irهمه چیز با یک ایده شروع می‌شود؛ اصلا کل زندگی ما، حتی ساده‌ترین فعالیت‌های روزانه ما بر اساس ایده‌ها شکل می‌گیرند. مثلا وقتی در یک عصر پاییزی به سرتان می‌زند بروید قدم بزنید و ناله خِش خِش برگ‌ها را درآورید، خودش یک ایده است. گاهی هم بعضی از این ایده‌ها ناب و نوآورانه هستند که ارزش تجاری شدن دارند. زمانی که در خانه کار می‌کنید و آنقدر هم سرتان شلوغ است، باید ساعت‌های زیادی در طول روز در خانه و اتاق‌تان بمانید. و خب همین موضوع اگر باعث نشود از کارهای دیگرتان مثلا درس خواندن یا اصلاح موهای‌تان عقب بمانید، متاسفانه باید بگویم حتما موجب از دست دادن جایگاه اجتماعی‌تان، منزوی و افسرده شدن‌تان خواهد شد.

یک سایت با هزینه کم راه بیاندازید

یکی از آنها Owner Operator Program Canada است که مجله خبری بیزنس راه بنداز مهاجرتی مناسبی نیست، بلکه یک مجوز کار است که تحت برنامه کارگران خارجی موقت، برنامه ای که توسط دولت فدرال اداره می شود، صادر شده است. سرمایه‌گذاری در بازار بورس می‌تواند شما را به درآمد بالایی برساند اگر با اصول آن کاملاً آشنا باشید. بازار بورس تورم‌های زیادی دارد و بهتر است به چشم سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت به آن نگاه کنید. برای شروع کار در این حوزه، نیاز به گذراندن دوره، آشنایی کامل با بازار بورس و کمتر از ۶۰۰ هزار تومان سرمایه اولیه دارید.

۹- مجوزهای لازم را دریافت کنید

پیش از آنکه اولین مشتری به سراغ شما بیاید، نیاز به خط تلفن دارید. احتمالاً شما یک شماره تماس شخصی دارید اما برای راه اندازی بیزینس به یک خط ارتباطی حرفه‌ای و منحصر نیاز دارید. شما قبلاً ایده‌ای در ذهنتان داشته‌اید اما نمی‌دانستید با چه بیزینسی باید ایده‌تان را عملی کنید. اندکی زمان بگذارید و به این موضوع فکر کنید که راه اندازی چه نوع شرکتی برای شما بهتر خواهد بود. به فروش برود، فکر می کنید چه اتفاقی می افتاد؟ هیچ مانعی برای بزرگ فکر کردن شما وجود ندارد الیته که قبول می کنیم هدف گذاری شما باید SMART (مشخص، قابل اندازه گیری، دست یافتنی، واقع گرایانه، مرتبط و در محدوده زمانی مشخص) باشد. رئیس خودتان هستید، بنابراین مسئول رشد و سودهی کسب و کار نیز شما می باشید.

شروع کسب و کار در خارج از ایران

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی