راه اندازی بیزینس جدید | businesset

ھمچنین دولت کانادا اخیرا تمایل زیادی به این امر نشان داده و با معرفی برنامه ھای مختلف ایالتی راه ھای آسان تری برای مھاجرت باز کرده است. برنامه ی ایالت بریتیش کلمبیا یا ) (BC PNPروش ھای مختلفی برای کسب اقامت دائم ارائه میکند. خرید یک بیزینس در کانادا می تواند در ابتدا منجر به دریافت ویزای کار و در اداره دریافت اقامت دائم کانادا شود.

  • از سال 2019، نرخ مالیات شرکتی در کانادا 15 درصد است که یکی از پایین ترین نرخ ها در سطح بین المللی است.
  • در ابتدای راه مسائل زیادی سر راه کارتان وجود دارد که باید یکی پس از دیگری آن‌ها را حل کنید.
  • به طبع برای استارت هر کاری یک سری آمادگی و پیش ‌نیاز لازم است که فرد را آمادگی ورود به بیزینس و کسب‌ و کاری تازه در کشوری خارجی را پیدا کند.
  • کارهایی مانند تولید ترشی خانگی، ساخت عروسک، چرم‌دوزی، لواشک‌های خانگی، تولید روغن از دانه‌های روغنی مانند کنجد، پرورش زنبور عسل، تولید میوه خشک و…
  • برای همین پیشنهاد می‌کنم اگر قصد دارید در خانه کسب و کارتان را پیگیری کنید، زمانی را برای انجام دیگر فعالیت‌ها از جمله کارهای شخصی، پیشرفت شخصی، گذراندن زمانی با خانواده و حضور در جامعه، کنار بگذارید.

به طور مثال موردی که 30 هزار دلار قیمت دارد، در حد یک خیاطی ساده برای تولید لباس‌های دست‌بافت است و موردی که 600 هزار دلار قیمت دارد، یک کسب‌وکار گسترده تولید پوشاک با بیش از 30 سال سابقه حضور در این بازار است. اینکه کدام‌یک را انتخاب کنید به بودجه و سیاست‌های اقتصادی شما مرتبط است. در مجموع می‌توان گفت میانگین قیمت برای خرید بیزینسی در حیطه مد و پوشاک حدود 350 الی 450 هزار دلار است. خشکشویی‌ها که در کانادا از آن‌ها تحت عنوان یاد می‌شود، درآمد خوبی دارند و این باعث شده تا افراد زیادی برای خرید بیزینس در کانادا به سراغ آن‌ها بروند.

شما با اخذ مجله خبری بیزنس راه بنداز کار کانادا به مدت ۲ سال می توانید به کانادا مهاجرت کنید. شما 20 ماه فرصت دارید تا بیزنس خود را در ساسکاچوان به حالت فعال درآورید و شروع به کار کنید. راه اندازی بیزنس در انتاریو می تواند شما را به اخذ اقامت دائم برساند.

http://dena-blog.irچرا که نباید مثل یک تکه برگ که با هر وزش باد اینور و آونور می‌رود، سرگردان باشید. اگر شما خواسته‌های‌تان را ندانید، چگونه می‌توانید آن‌ها را بدست آورید؟ اگر تصویر واضحی از روز مورد علاقه‌تان نداشته باشید، برای ساختن چه شانسی دارید؟ اصلا شاید امروز آن را سپری کردید. حال این سوال پیش می‌آید که این مردم جهان حاضراند پول‌های نازنین‌شان را کجا خرج کنند؟ واقعا واقعا آن‌ها از کسب و کارها چه می‌خواهند؟ خیلی ساده است، این مردم دوست داشتنی در پایان روز می‌خواهند شاد باشند. کسب و کاری که به مشتریان کمک می‌کند خوشحال باشند و مشکلی از آن‌ها را حل کند، جایگاه بهتری برای موفقیت دارد. در کتاب «راه‌اندازی مطمئن کسب‌وکار اینترنتی» قدم به قدم به شما آموزش می‌دهیم که چگونه یک کسب‌و‌کار اینترنتی مطمئن راه‌اندازی کنید؛ کسب‌و‌کاری که موفقیتش حتمی باشد.

خرید سهام یک بیزینس در کانادا

باید گفت، نرخ استخدام این شرکت ها و تعداد موقعیت های سالانه ارائه شده توسط آن ها در مقایسه با سایر تجارت ها در این کشور بالاتر است. دقت داشته باشید که تجارت های کوچک و متوسط سهم بالایی در تولید ناخالص سالانه این کشور دارند و سهم GDP سالانه این شرکت های کوچک در حدود ۳۸ درصد از تولید کل است. در کنار این موضوع، بیزینس های متوسط نیز در حدود ۱۱ درصد از سهم تولید ناخالص سالانه را در دست دارند. لتبریج آلبرتا از شهرهایی است که نقش مهمی در حمل و نقل و لجستیک بر عهده دارد. این شهر تقریبا در بخش جنوبی ایالت قرار گرفته است و با شهر کلگری آلبرتا فاصله چندانی ندارد.

مجوز بیزنس خود را دریافت کنید

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی