خرید قسطی فرش ماشینی و اقساط کالا فرش

در والتا تامین کنندگان مختلفی مانند لیزینگ‌ها و بانک‌ها با شرایط مختلف و در چارچوب قوانین حاکم بر صنعت تسهیلات، طرح‌های تسهیلات خرید خود را در اختیار کاربران قرار داده اند. خرید اقساطی فرش در دنیای فرش بصورت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت است که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت دنیای فرش مراجعه نمایید. قیمت فروش قسطی فرش ماشینی در سایت فرش کاشان برطبق لیست قیمت نقد فرش و بدون کارمزد است.

خرید اقساطی فرش با احتساب 15 در صد سودی که جهت پرداخت 3 ساله روی مبلغ فاکتور می‌آید در مقایسه با نرخ تورم و شرایط اقتصادی، بازهم شما را چند قدم جلوتر نگه می‌دارد. سایت فرش کاشان دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران می باشد و با کیفیت ترین قالی های ماشینی اصل را با نازلترین و گارانتی بازگشت وجه به صورت نقدی و یا چکی عرضه می دارد. تمامی شرایط خرید فرش ماشینی به صورت نقدی و چکی با هم یکسان است و مشتری بهتر است برای خرید مقرون به صرفه فرش را با به صورت نقدی تهیه کند . در حال حاضر برای خرید کالاهای ضروری چون فرش، راه های زیادی وجود دارد. فرش ماشینی به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا از دسته کالاهای پرفروش بازار است که بیشتر با اصول فرش دستباف بافته می شود و محدوده قیمت آن، با توجه به سایز و نوع نخ فرش تعیین می شود. در صورتی که خرید حضوری برای شما مشکل است به صورت غیر حضوری نیز می توانید خرید اقساطی داشته باشید، ما تصاویر فرش ها را برایتان در واتس اپ ارسال می کنیم.

حساب کاربری

خرید قسطی فرش ماشینی و اقساط کالا فرش کارخانه فرش کاشان در صدد رضایتمندی مشتریان عزیز خرید فرش با شرایط اقساطی را برای شما عزیزان و بزرگواران در نظر گرفته است . مجموعه فرش کاشان برای شما عزیزان شرایط اقساطی خوبی را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید خریدی خوب را با این مجموعه تجربه کنید . شرایط اقساطی در این مجموعه نیازبه هیچگونه پیش پرداختی ندارد و طولانی مدت 36 ماهه و 48 ماهه است.

  • خرید فرش اقساطی در مجموعه فرش بهشتی بدون کارمزد و بدون سود امکان پذیر است.
  • شما برای هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری به هیچ جایی را نخواهید داشت.
  • در این مرحله لازم نیست مبلغی روی چک نوشته باشید، تصویر یک چک سفید جهت استعلام کافیست.
  • مزیت دیگری که برای خرید نقدی فرش ماشینی از طریق سایت ها رقم میخورد حذف هزینه های سفر و رفت و امداست.
  • تمامی ابعاد استاندارد فرش ماشینی به صورت قالیچه فرش و کناره فرش در سایت خرید فرش ماشینی عرضه می شود.
  • کالیبراسیون توتال استیشن با گارانتی معتبر شرکت راشاپیمایش، محل تخصصی کالیبراسیون و …

در خرید اینترنتی فرش به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کننده میتوان به فرش درجه یک اصل درجه یک را با قیمت مناسب تهیه نمود. در صورت خرید نقدی می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت در تماس باشید تا راهنمایی تون کنند. کالا را در سبد محصولات خود قرار دهید؛ سپس با انتخاب گزینه‌ی خرید اقساطی، شما به طور خودکار به صفحه درخواست وام منتقل خواهید فرش قسطی شد. مشتریان فرش دستبافت امکان انتخاب حالت بدون پیش پرداخت و 24 ماهه را ندارند. شرکت ایران تجارت با سالها تجربه در زمینه ثبت و رتبه بندی و خرید و فروش شرکت های پیمانکاری و مشاور آماده ارائه خدمات به پیمانکاران و همشهریان عزیز …

پرداخت اقساط

فرش‌های ماشینی با متراژه‌های 9،12 و 6 متری تولیده شده و فرش‌های دستباف با همین متراژها یا ابعادی کوچکتر به فروش می‌رسند. مجموعه صنایع فرش محتشم برای رفاه حال خریداران، امکان خرید بی‌واسطه و مستقیم از درب کارخانه و به‌صورت اقساطی را فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق مراجعه به سایت لندو (ایران رنتر سابق) تسهیلات مدنظرتان را تهیه کرده و سپس اقدام به خرید کنید. درصد اقساطی که لندو میگیره نزدیک به ماهانه 2 درصد هست یعنی برای 12 ماه میشه حدود 24 درصد. اما از طرفی تخفیف هایی روی محصولات درنظر گرفته شده که گاهی تا بیش از 15 درصد هم میرسه و باعث میشه کارمزد بسیار کمتر بشه.

زمانی که برای خرید یک فرش ماشینی پول پس‌انداز می‌کنید، متوجه می‌شوید که با افزایش ناگهانی در قیمت‌ها از هدف موردنظرتان بسیار دور شده‌اید. در این جا است که خرید فرش به‌صورت قسطی می‌تواند یک راهکار بسیار هوشمندانه باشد تا برای خرید آنچه که مدت‌ها برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید در حد یک رؤیا باقی نماند. کافیست هنگام خرید از تک فرش در قسمت پرداخت، درگاه خرید اقساطی را انتخاب کنید. زمان شروع پرداخت اقساط شما طبق طرحی که خودتان انتخاب کرده‌اید، شروع می‌شود. برای دریافت اعتبار لازم است ابتدا در از کی وام با شماره موبایلتان ثبت نام اولیه را انجام دهید . پس از ثبت نام و ورود به حساب، میزان اعتبار مورد نظرتان و تعداد اقساط را انتخاب می‌کنید.

سپس فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید و به مرحله اعتبارسنجی بروید. خرید اقساطی قالی های ماشینی اصل کاشان تا به حال توانسته بسیاری از خانواده های قشر ضعیف و کم در امد جامعه را صاحب فرش زیبا و اصل کاشان کند. وجود واسطه و دلال در قیمت فرش ماشینی تاثیر گذار است و تنها خرید مستقیم فرش از کارخانه باعث پایین آمدن و کاهش قیمت فرش ماشینی می شود. تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان با استفاده از تلفیق سنت و مدرنیته اقدام به تولید فرش های ماشینی کرده اند تا پاسخگوی تمامی سلایق و نیاز های افراد مختلف جامعه باشند. شخص وام گیرنده در صورتی که زیر 75 سال باشد به صورت معمول نیاز به ضامن ندارد، ولی قوانین شعب بانک رفاه ممکن است در محل زندگی شما متفاوت باشد. همچنین شخص بازنشسته برای افراد درجه یک خود نیز می تواند به همان میزان اختصاص یافته خرید نماید.

لطفا سوالتون رو در صفحه محصول مورد نظرتون مطرح بفرمایید تا بتونیم پاسخ دقیق بدیم. میزان و زمان پرداخت را در صفحه‌ی مربوط به درخواست وام انتخاب کنید. ۴- حساب هایی که دارای چک برگشتی باشند تحت هیچ شرایطی قابل قبول نمی باشند.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی