جملات آموزنده سخنان آموزنده بزرگان جملات در مورد عشق و زندگی

14.آیا می دانید سیاره زهره گرمترین سیاره است و درجه حرارت آن درجه462 می باشد. 3.آیا می دانید سرعت تولید مثل در چین آنقدر زیاد است کارگر آنها مقابل شما حرکت کنند هیچ گاه به پایان نمی رسد. آیا میدانید…میمون ها در دوران پیری مانند انسان ها طاس می شوند. آیا میدانید…اندازه ی قلب شما حدوداً برابر زمان اول آن است. ـ آمریکاییها سالانه 85 میلیون تن کاغذ مصرف می‌کنند.

  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • ـ فیل بالغ در روز ۲۲۰ کیلوگرم غذا و۲۰۰ لیتر آب مصرف میکند .
  • ـ متوسط وزن مردان در کره زمین بیش از وزن زنان است.
  • آیا میدانید…طولانی ترین رکورد پرواز یک مرغ 13 ثانیه است.
  • ـ خورشید روزانه معادل ۱۲۶ هزار میلیارد اسب بخارانرژی به دانستنیهای اموزنده زمین می‌فرستد.
در این مطلب تعدادی از همین جملات کوتاه را جمع‌آوری کرده‌ایم. آیا می دانید جمیعت جهان تا 50 سال آینده از مرز 9 میلیارد نفر عبور خواهد کرد؟ برای داشتن اطلاعات عمومی بالا دانستنی های علمی و حیرت انگیز نمناک را دنبال کنید. شرکت موبایل سلام فعالیت خود را در ۱۳۹۰ با نام نوین جی اس ام و با تیمی بلند پرواز و باتجربه با شعار ” سلامی دوباره به همراه تان ” آغاز کرد . ما با افتخار اولین سایت اینترنتی تعمیرات موبایل در کشورهستیم که به صورت آنلاین هزینه و زمان سرویس دهی با رعایت مسائل کیفی را به شما عزیزان ارائه می دهیم .

چشم سالم انسان میتواند ده ملیون رنگ مختلف را ببیند و از هم دیگر جدا نماید. برنج پرمصرفترین اقلام سفره امروز ایرانیان است و موجب غلظت خون می شود. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله سلامت و لینک مستقیم بلا مانع است. یادت باشد که این دیزنی ورلد Disney World نیست و تو هم در پی یک گشت و گذار کوتاه نیستی. بهترین استفاده را از آن کنید و از سفرتان لذت ببرید. 10- از غذاهایی که از گیاهان و درختان بار می آیند بیشتر مصرف کنید، و ازآنها که در کارخانه ها تولید می شوند کمتر.

کسب درآمد، آموزش، دانلود، اخبار، فناوری اطلاعات، مطالب جالب و …

آیفون در سال 2019 از فروش اپل واچ های خود بیشتر از کل صنعت ساعت سازی در سوییس درآمد کسب نمود. توله سگ ها در هنگام به دنیا آمدن، کور و کر هستند و 2 هفته بعد از به دنیا آمدن می توانند ببینند و بشنوند. سگ ها و فیل ها تنها حیواناتی هستند که به طور غریزی اشاره به سمتی خاص را می فهمند. خوردن شکلات برای سگ ها سمی است و می تواند حتی باعث مرگ آن ها شود.

آیا می دانید چک صیاد چیست؟

همچنین قرار دادن موبایل در دست کودکان و اطفال نیز یکی دیگر از استفاده های نادرست از این اسمارت فون ها می باشد. یادگیری و استفاده از این نکات برای استفاده از موبایل ها می تواند هم کیفیت بهتری در زندگی برای افراد به دنبال داشته باشد و هم طول عمر موبایل ها را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهد. متن های کوتاه پند آموز می توانند درس ها و تجربه های بزرگی را در مورد زندگی به شما بیاموزند همچنین مطالب زیبا و آموزنده در انواع مضامین مختلف و جالب نوشته شده اند. مجموعه ای خواندنی و پرمحتوی از انواع جملات آموزنده کوتاه را در این مطلب برای شما همراهان عزیز و گرامی گردآوری کرده ایم که امیدواریم این متن ها مورد توجه تان قرار بگیرند. امیدواریم که از این متن های زیبا لذت برده باشید در بخش دیگر جملات تصویری از سخنان آموزنده بزرگان را هم مشاهده کنید. موبایل آیفون شناخته شده ترین برند تولید کننده موبایل در جهان با نام تجاری اپل می باشد.

متن شاد عاشقانه | جملات زیبا و پر انرژی درباره خوشبختی در زندگی و عشق

جملات آموزنده سخنان آموزنده بزرگان جملات در مورد عشق و زندگی

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی