بیزینس پلن چیست ؟ چرا نوشتن بیزینس پلن مهم است ؟ طرح توجیهی Business Plan | businesset

شرکت‌ها برای رسیدن به موفقیت باید به روش صحیح با جمعیت هدف خود مرتبط شوند. اما طرح کسب و کار باید مشتریان هدف را از نظر عواملی همچون سبک زندگی، نیازها و تمایل‌ها نیز بررسی کند. در راه ایجاد طرح کسب و کار فاکتورهای کوچک اما مهمی نیز باید در نظر گرفته شود؛ این فاکتورهای کوچک بنیان اصلی طرح کسب و کار شما هستند و در صورت فقدان هر کدام بیزینس پلن شما هدفمند نخواهد بود.

برای آشنایی با این تحلیل و روش درست انجام دادن آن، به مقاله تحلیل پستل چیستحتماً سر بزنید. اگر استقبال‌تان از این مطلب خوب بود، سعی می‌کنیم ما هم یک تمپلیت آماده برای راحتی کار برای‌تان طراحی کنیم. با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید.

خدمات و دسترسی ها

در عوض مشاغل جدید شامل اهداف و برآوردهای چند سال اول تجارت و سرمایه گذاران بالقوه خواهد بود. در شروع راه ممکن است خیلی ایده‌های عجیب و غریب و همچنین چشم انداز طولانی مدت نداشته باشید. اما وقتی روی بیزینس پلن کار کنید، می‌توانید همان تعداد محدود را روی کاغذ بیاورید.

  • می‌توان گفت همه کسب‌وکارها باید چنین طرحی داشته باشند که اهداف کلیدی آنها را توضیح دهد.
  • به عنوان یکی از رایج‌ترین انواع بیزینس پلن‌ها، بیزینس پلن استارتاپ برای ایده‌های تجاری جدید استفاده می‌شود.
  • سرمایه گذاران بیشتر به دنبال بازده ی سرمایه گذاری در طرح تجاری هستند، اینکه بازده ی سرمایه گذاری چقدر خواهد بود.
  • خوشبختانه اکثر کارآفرین‌ها برنامه عملیاتی خود را بیشتر از سایر جنبه‌های کسب‌و‌کار مورد بررسی قرار می‌دهند.
از طرف دیگر، مجله خبری بیزنس راه بنداز اجرای طرح و هر آنچه که شما را به اهدافتان می رساند را مشخص کنید چراکه شما هستید که باید تاریخ های دقیق و بودجه مشخص را تعیین کنید. یک طرح اقتصادی خوب می تواند به صاحبین طرح کمک کند تا بتوانند اعتماد سرمایه گذاران، سهام داران و همچنین بانک ها را برای اعطای وام جلب کند. در طرح اقتصادی باید نشان داده شود که فرد یا گروه اجرا کننده طرح، به بیزینس پلن خود کاملا متعهد خواهند بود و از طرفی دانش، مهارت و اعتماد به نفس کافی را برای دستیابی به اهداف تعیین شده را در اختیار دارند.

آشنایی با کاربرد بیزینس پلن

ابتدا از مقاله خوبی که در سایت قرار دادید تشکر می کنم و بعد از آن یک سوال داشتم…. خیلی خوشحالیم که آموزش‌های ما براتون مفید بوده و افتخار می‌کنیم که مخاطبی مثل شما داریم. خیلی مقاله مفید و مختصری بود که کاملا دید کاربردی نسبت به موضوع داشت و برای خود من نکات بسیاری رو یادآوری کرد . کاملا مشخص است که کیفیت بیشتر از کمیت مورد توجه قرار گرفته است.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی