بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسبترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

یکی دیگر از سریهای بالا رده این کمپانی قوی، سری Ultra است که کیفیت بالایی در دوربین و سخت افزار این phoner دستگاهها دیده میشود. دوربین جلو Mi 10 5G، 20 مگاپیکسلی است در حالیکه Galaxy S20 دارای یک دوربین جلو 10 مگاپیکسلی است. مثلا گوشیهای ردمی که با پسوند A عرضه میشوند، پایینترین و اقتصادیترین سری گوشیهای ردمی به حساب میآیند و یا اینکه گوشی هایی که با پسوند T تولید میشوند، مشخصات فنی و دوربین قدرتمندتری نسبت به سری عادی خود دارند. اما اگر به دنبال یک گوشی موبایل مناسب با رابط کاربری Android One هستید، این سری مناسب شما خواهد بود. گوشی شیائومی سری POCO در بین سالهای 2020 تا 2021 به عنوان برندی جداگانه از مجموعه شیائومی اعلام استقلال کرد و توانست با عرضه مدلهای متنوع جایگاه خود را در بازار موبایل تثبیت کند. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت باید ببینید که به قلم نیاز دارید یا خیر؛ اگر جواب خیر است پس داشتن یک گوشی از سری گلکسی S هم تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

موبایل شیائومی

بنابراین در صورتی که به تلفن همراهی با امکانات بالا اما قیمت مناسبتر از بالا ردهها نیاز دارید، این سری میتواند انتخاب مناسبی باشد. البته برای رسیدن به این سرعت باید حالت شارژ Boost را بهصورت دستی فعال کنید. برای مثال، اگر به عکاسی علاقه ندارید و یا کمتر از قابلیتهای دوربین استفاده میکنید، واجب نیست برای خرید گوشیهایی که روی این ویژگی بهینهسازی شدهاند، هزینه کنید. ظرفیت باتری در این گوشی Xiaomi برابر با 4600 میلی آمپر ساعت بوده که برای مدت زمان بالایی قادر به نگهداری شارژ است. برای بررسی امروز گوشیای از سامسونگ را داریم که در حقیقت یکی دیگر از اعضای کلوپ گوشیهایی است که از شبکه پرسرعت 5G پشتیبانی میکند. کسانی که از سری S سامسونگ بهره میبرند از به روزترینها، قدرتمندترینها، سریعترینها و باکیفیتترینهای دنیای تکولوژی بهرهمند میشوند.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

دوربین اصلی آن برابر با 50، 48 و 48 مگاپیکسل بوده و برای سلفی برابر با 20 مگاپیکسل است که کیفیت بسیار خوبی داشته و جهت ثبت تصاویر و ویدئوها بهترین گزینه به شمار میرود. از سوی دیگر تلفن های همراه سری A این شرکت دارای نمایشگرهای بسیار باکیفیتی مانند Super AMOLED هستند که می توانند تصاویر را با وضوح بالایی برای کاربران به نمایش بگذارند. از آنجایی که صنعت گوشیهای هوشمند در سالهای اخیر به بلوغ رسیده و دچار رکود در نوآوری شده است، شرکتها به دنبال راههایی برای جلب نظر کاربران با محصولات جدید هستند. به همین خاطر در ادامه جدیدترین موبایلهای شیائومی که را معرفی و مشخصات آنها را به طور کلی توضیح خواهیم داد. سری Redmi در سال 2013 برای اولین بار به نام Redmi 1 رونمایی شده و تا به امروز مدلهای مختلفی از آن معرفی و عرضه شدهاند که با توجه به قیمت معقولشان، کیفیت قابل قبولی داشتند.

هر دو تراشه 10 نانومتری عملکردی عالی دارند و 4 گیگابایت رم گوشی S9 به 6 گیگابایت رم در این گوشی ارتقا پیدا کرده است. سری A با ارائه ویژگی هایی که قبلاً به پرچمداران سامسونگ محدود شده بود با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر شروع شد. درست است که Galaxy A21s یک دستگاه اقتصادی و معمولی است، ولی دلیل نمیشود که ظاهر بیکلاسی داشته باشد. اما لازم به ذکر است که محصولات موجود در خانواده جدید A نیز از تجهیزات پیشرفته و باتری های قدرتمند و بادوامی برخوردار هستند و به دلیل این که قیمت آن ها در بازار پایین تر از قیمت تلفن های همراه سری S است طرفداران زیادی دارند. کیفیت این دوربین مثل دوربین اصلی نیست و تصاویر پر از نویز هستند، به همین دلیل این دوربین در رده پایینی از گوشیهای هوشمند قرار میگیرد. عملکرد گوشی بسیار قویتر از گوشیهای مقرون به صرفه دیگر است و این موضوع را میتوانیم اثبات کنید.

از سریهای آپدیت نشده شیائومی به Mi Max میتوان اشاره کرد.

صفحه نمایش آن شباهت بسیار زیادی به M51 دارد و هنوز هم میتوانید به آن اعتماد کنید. گوشی شیائومی سری POCO در غرب بهعنوان نسخه بروزشدهی Redmi به بازار عرضه میشوند. البته از لحاظ کیفیت نیز، سخت افزار آن عملکرد مناسبی داشته و به همین سبب در بین افراد محبوب است. از سریهای آپدیت نشده شیائومی به Mi Max میتوان اشاره کرد. مشخصات پرچمدار جدید سامسونگ بسیار خوب بوده و حتی میتوان آن را یکی از بهترین گوشیهای 2022 دانست. نگاهی به مشخصات گلکسی نوت 20 اولترا بیندازید: نوت 20 مربع شکل و ساده است ، دارای قلم در گوشه پایین سمت چپ است.

خرید گوشی شیائومی

به طور کلی این سری نیز همانند سایر محصولات، کیفیت قابل قبولی داشتند. البته در بین انواع لوازم جانبی گوشی سامسونگ نیز میتوانید شارژرهای بیسیم اورجینال را تهیه کنید. یکی از مزیتهای این نوع سیستمعامل این است که شما میتوانید آن را بر روی گوشیهای اندرویدی غیر از گوشی شیائومی نیز نصب کنید. در این مدل پچ امنیتی اثر انگشت 5.1.0 و پچ امنیتی تشخیص چهره 2.0.1.13 نصب شده و طبق اطلاعات سیستم، این دو ورژن آخرین نسخه موجود در بازار هستند. در سال 2015 شیائومی اولین مدلهای خود را در سری Note با نامهای Mi Note و Mi Note Pro معرفی و عرضه کرد. گوشیهای شیائومی ردمی، معمولا با پسوندهای مختلفی مثل A، S و یا T عرضه میشوند که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند. به هیچ وجه نگران نباشید که گوشی شما ساخت کدام کشور یا کدام کارخانه سامسونگ است.

لوازم جانبی گوشی

به طورکلی، اگر بهدنبال بهترین گوشی شیائومی هستید، سری پرچم دار Mi بهترین گزینه برای شماست. دارای سه لنز می باشد که برای گرفتن عکس های معمولی بسیار با کیفیت و تله فوتو ، بسیار مناسب و پر قدرت است . این گوشی جدیدترین مدل در سری Mi بوده که در سال 2020 معرفی و در 2021 عرضه شده است. از دیگر گوشیهای جدید عرضه شده در سال 2021 به مدل Mi 11 Ultra میتوان اشاره کرد، این مدل کمی قیمت بالایی داشته اما با توجه به امکانات فوق العاده قطعا ارزش خرید دارد. برخلاف گوشی سامسونگ که سری نوت آن به گوشیهای ردهبالای آن اطلاق میشود؛ درگوشی شیائومی، سری نوت یک درجه پایینتر از سری می است.

نسبت به بررسی، مقایسه و خرید آنها اقدام نمایید.

همچنین پسوند S بهمعنی برخورداری از مشخصات فنی بهتر و C نشاندهنده قیمت پایینتر نسبتبه سری عادی آن است. از دیگر مشخصات صفحه نمایش فولاچدی سامسونگ گلکسی A52 میتوان به میانگین روشنایی 400 نیت و حداکثر روشنایی 794 نیت اشاره کرد. در ادامه با مقایسه شیائومی 12، 12 پرو و 12 ایکس، بر اساس مشخصات و ویژگیها، پتانسیل آنها را مشخص و انتخاب برای شما آسان خواهیم کرد. نسبت به بررسی، مقایسه و خرید آنها اقدام نمایید. یکی از سریهای باسابقه در گوشیهای شیائومی، سری Mi بوده که امروزه نام آن به سری شیائومی تغییر یافته است. چه نوجوان باشید و یا چه کهنسال، گوشی سامسونگ زد فیلیپ برای شما جذاب خواهد بود، فرض کنید یک گوشی را از وسط نصف کرده و تا می کنید و در جیب کت خود قرار می دهید، این عجیب ترین حسی است که در طی این سالها در تجربه از تلفن همراه هوشمند سامسونگ داشته اید.

موبایل سامسونگ

این کمپانی کرهای قیمت سری S21 خود را کاهش داده است و بنابراین میتوانید آنها را ۲۰۰ دلار ارزانتر از سری S20 تهیه کنید. گلکسی نوت ۱۰ پلاس را میتوانیم نسخه قدیمیتری نسبت به نوت ۲۰ اولترا بدانیم که در همین راستا دچار کاهش قیمت شده است. موبایل شیائومی مدل Mi 11 صفحه نمایشی به اندازه 6.81 اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن 3200 در 1440 دارد. این سری از گوشیها برای جامعه گیمرها طراحی و تولید شده، بنابراین از سخت افزار بسیار قوی در عین طراحی جذاب برخوردار هستند.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی