آشنایی با انواع پرده پانچ در دکوراسیون داخلی معمارنو

در صورتی که جنس پرده پانچ خود را از نوع حریر انتخاب کنید، می توانید از آن در پذیرایی، آشپزخانه و حتی اتاق خواب نیز استفاده نمایید. ممکن است پرده های قدیمی را به خاطر بیاورید که در شکستن قرقره و اجزای آن مشکل داشتند پرده های پانچی به دلیل سادگی طراحی، از تمام این مشکلات عاری هستند. این پرده ها عمدتا در اتاق خواب استفاده می شوند اما اگر پارچه و طرح پرده مناسب و سنگین باشد می توان از آن برای نصب در اتاق نشیمن نیز استفاده کرد.

  • پرده تصویری این امکان را به شما می‌دهد که هرچه که می‌پسندید مطابق با سلیقه‌تان برای فضای موردنظرتان چاپ https://vistapardeh.ir/ کنید.
  • اما باید توجه داشته باشید که ترکیب رنگی ای که برای این نوع پرده انتخاب می کنید کاملا با محیط سازگاری داشته باشد.
  • توجه داشته باشید که پانچ همانطور که از نامش پیداست مدل دوخت است نه مدل پارچه، در کل در هر صنعتی پانچ به نحوه ی دوخت که معنی سوراخ دار را دارد میگوند.
  • پرده پانچی به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ و به ویژه قابلیت چاپ انواع تصویر می ‌توانند در انواع مکان ها و دکور ها استفاده شوند .
  • همچنین تفاوتی بسیار بزرگی می توان در بین پرده پانچ سلطنتی و پرده های دیگر مشاهده نمود.
آشنایی با انواع پرده پانچ در دکوراسیون داخلی معمارنو مثلا شما میتونید از دو پرده نسکافه ای و سبز با دو حریر به شکل منشوری و مبل نسکافه… لطفا آدرس خود را اعلام بفرمائید تا برای انتخاب پرده به شما مراجعه کنیم. از پارچه های مخمل مجلل تر با کتیه های منبت کاری شده که جلوه ای موقر تر و آنتیک تر و پر زرق و برق تر داشته باشد.

پرده مخمل کالیفرنیا کد 942

وجود راه راه در طرح پارچه این نوع پرده‌ها می‌تواند تاثیر مستقیمی در بزرگ‌تر نشان دادن فضای خانه داشته باشد. این نوع از پرده پانچ اگر دارای راه‌راه عمودی باشد، ارتفاع سقف را بیشتر نشان می‌دهد و اگر دارای راه‌راه افقی باشد، اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین استفاده از پرده پانچی پذیرایی ، زیبایی و جذابیت بالایی به اتاق پذیرایی می‌دهد.

این نوع پرده در دسته پرده‌های مدرن جای دارد و با تنوع بسیار بالایی در طرح، رنگ و مدل برای بخش‌های مختلف دکوراسیون داخلی تولید می‌شود. پرده های پانچ، سری جدیدی از پرده ها می باشد که طرفداران به خصوص خود را دارند. این مدل پرده ها در سبک ها و مدل های بسیار زیادی در خدمت مشتریان قرار می گیرند که از همین رو می توان گفت افراد با هر سلیقه ای می توانند آن ها را تهیه نمایند. در واقع پرده های ساده شاید بر خلاف تصور افراد جزو دسته اشیا ضروری منزل به حساب نیایند ولی وجود آن ها بسیار ضروری است و حتما باید برای تکمیل دکوراسیون پرده پانچ را تهیه کرد. برای نصب این پرده‌ها نه به ابزار مخصوص نیاز دارید و نه به تخصصی خاص.

پرده زبرا کد S0266-03

از آنجایی که تنوع در مدل ها و طرح های پرده پانچ به شدت زیاد است و خب انتخاب آن ها سخت می شود، ما در این مقاله شما را با انواع پرده ها آشنا می سازیم و حتی ذکر می کنیم هر پرده برای چه محیطی کاربرد دارد و مزایای او چیست. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که قیمت پرده برای شما مهم است و می خواهید کمترین نوع آن را انتخاب نمایید، کافی است که این مطالب را تا انتها دنبال کنید تا ما شما را از قیمت پرده پانچ آگاه سازیم. اما اگر می خواهید طبق قوانین دکوراسیون منزل پیش بروید، بهتر است پرده های پانچ مدرن خود را از رنگ های نود و خنثی استفاده کنید. به جز این که این رنگ ها با تمام وسایل خانه ست می شوند، جلوه زیباتری را هم به خانه یا حتی محل کار می دهند. تا حد امکان می توان از پرده های پانچ مدرنی که طرح ساده ای دارند در مکان های عمومی استفاده نمود.

خب یافتن پرده ای که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت متناسب باشد، بدون شک یک سود بزرگ به نفع مشترتان است. پرده های پانچ تک را می توانید برای هر نقطه از خانه و حتی محل کار خود سفارش دهید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید این پرده ها را برای مکان ها عمومی استفاده کنید، بهتر است از رنگ های خنثی استفاده نمایید. به عنوان مثال پرده پانچ طوسی یکی از زیباترین مدل های این‌ پرده های تک رنگ است که طرفداران بسیاری دارد. این رنگ پرده به دلیل این که خنثی است و به راحتی با تمام رنگ‌ ها ست می شود، افراد زیادی اقدام به خرید می کنند.

به همین منظور می‌توان این مدل پرده را برای اتاق خواب، اتاق پذیرایی و نشیمن ایده‌آل دانست. به عنوان مثال اگر اتاق خواب شما سقف کوتاهی دارد، می‌توانید برای بزرگ‌تر جلوه دادن آن از پرده‌های پانچ راه راه با طرح‌های عمودی استفاده کنید. این نوع پرده‌ها برای دکوراسیونی با سبک مینیمال و مدرن مناسب هستند. بنابراین در صورتی که اتاق پذیرایی شما دارای رنگ‌های مات با تناژ روشن و کمرنگ است به سراغ پرده راه راه پانچ بروید. اگر طرفدار سبک دکوراسیون مینیمال و ساده برای دکوراسیون منزل خود هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب پرده ساده پانچی است.

آشنایی با ویژگی های پرده پانچ ساده

پرده چاپی دوخته شده دارای عرض a hundred and fifty سانتی متر و ارتفاع دلخواه می باشد. پرده‌های پانچ تنوع بسیاری بالایی در طرح و رنگ دارند و می‌توانید از انواع چاپی آن نیز برای پرده اتاق خواب کودک و نوجوانان استفاده کنید. همچنین برای اتاق خواب بزرگسالان، طرح‌ها و رنگ‌هایی متنوع در بازار پرده وجود دارد. پرده‌های پانچی همچنین محیط‌های کوچک مانند اتاق خواب را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند. در واقع این مدل پرده ها بسیار نسبت به مدل های دیگر شایع و رایج هستند که این موضوع هم به دلیل سادگی آن ها می باشد. شاید با خود بیاندیشید که نمی توان از این پرده ها در خانه یا حتی دکوراسیون های مجلل استفاده نمود‌.

در این مطلب سعی کرده ایم علاوه بر معرفی پرده پانچ در رابطه با نحوه ی دوخت و نصب آن توضیحات مختصری ارائه بدهیم. برای برآورد قیمت این نوع پرده باید به کیفیت پارچه و حلقه‌های استفاده شده در آن توجه کرد. اگر پارچه پرده محبوب پانچی از جنس حریر بسیار نازک باشد، کیفیت خوبی ندارد در نتیجه قیمت آن پایین است اما پارچه‌های توری با نقش و نگار بیشتر در ازای کیفیت بالاتر قیمت بیشتری هم دارند. مدل پرده پانچ با طراحی بته جقه، اشکال ایرانی اسلیمی، اشعار فارسی و رنگ آمیزی پس زمینه فیروزه‌ای دیده می‌شوند. پرده آشپزخانه با اتاق پذیرایی یا اتاق خواب از نوع پانچ متفاوت انتخاب می‌شود.

این ‌پرده ها در اکثر فروشگاه ها قابل یافت هستند و این موضوع به این دلیل که پرده های پانچ گلدار جزو پرده های مدرن و جدید محسوب می شود که طرفداران خاص به خود را نیز دارند. پانچ های گلدار بهترین انتخاب برای محیط هایی مثل آشپزخانه، اتاق خواب و… می باشند. زیرا هم تمیز کردن آن ها ساده است و هم می توان مدل های مختلفی را در بین آن ها انتخاب نمود. این مدل پرده ها معمولا ابعاد و اندازه های کمتری نسبت به بقیه مدل های پرده پانچ گلدار دارند. علاوه بر تمام نکاتی که ذکر شد، پرده های پانچ طبیعیت برای افرادی که علاقه مند طبیعت و گیاهان هستند بسیار مناسب است.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی