کلاهک گرد گالوانیزه بخاری فروشگاه ابزار غفوری

کلاهک گرد گالوانیزه بخاری فروشگاه ابزار غفوری با توجه به ساخت سفارشی آن هیچ محدودیتی در انتخاب نوع ورق مصرفی یا قطر مورد نظر کارفرما وجود ندارد و این کلاهک دودکش از هرجنس و با هر قطر و هر تعدادی قابل ساخت و تولید می باشد. ارتفاع پایه و تعداد پره های آن بر اساس محاسبات دقیق بصورت استاندارد تولید می گردد تا در جریان تخلیه و مکش دود و آلاینده احتلالی بوجود نیاید. از کلاهک دودکش پره ای گرد برای تخلیه آلاینده و دود دودکشهای موتورخانه، شومینه ها، هودهای صنعتی و فانتزی، آبگرمکن ها، بخاری های خانگی و صنعتی و مواردی از این قبیل استفاده می گردد. بام این کلاهک دودکش را می توان هم بصورت مخروطی و هم بصورت مسطح طراحی و تولید نمود. جنس ساخت این کلاهک دودکش از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگ و نیز گاهی بنا به ضرورت از استیل می باشد.

گروه صنعتی شایان فن

جنس، عدم صیقلی بودن دیواره درکنار نبود نری و مادگی موجب خطرآفرینی دودکش آکاردئونی برای مصرف‌کننده را در پی دارد. از این رو از این نوع دودکش جهت جابجایی هوای نه‌چندان گرم که موجب آسیب به بافت اصلی لوله خرطومی نخواهد شد؛ استفاده کنید. به طور کلی به سه دسته کلاهک چینی یا ژاپنی ، پره ای و طرح اچ تقسیم بندی میشوند. در زمان های قدیم تعداد مدل های کلاهک های دودکش خیلی محدود بود؛ اما امروزه کلاهک ها در انواع مدل‌های متنوع و مختلفی تولید می شوند که هر یک از این مدل ها کاربرد ها و ویژگی های خاص خود را دارد. هر یک از این مدل ها تعدادی زیر مجموعه نیز دارد که در خصوصیات جزئی تر با هم تفاوت دارند.در این بخش قصد داریم تا انواع مدل های مختلف کلاهک های دور را به شما معرفی نماییم. کلاهک ها با جلوگیری از آسیب دید لوله‌های دودکش به افزایش عمر مفید آنها کمک می کنند.

شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم تهویه هوا با استانداردهای لازم نهادهای سازمانی آشنا بوده و با مرغوب‌ترین متریال موجود در کور اقدام به تولید محصولات خواهد نمود. شرکت نیرو اعتماد ایمن با شماره ثبت با نام خدمت نت به عنوان مرجعی برای دریافت خدمات انلاین منزل، دسترسی به متخصصان را برای کاربران خود آسان می کند و با شفافیت قیمت‌ها و بالابردن کیفیت خدمات ، موجب رضایتمندی شما می‌شود. ثبت سفارش در خدمت نت رایگان است و اجرت خدمات به مشتری اعلام و پس از اتمام کار به متخصص پرداخت می‌شود. شما می‌توانید از مشاوره و کارشناسی رایگان متخصصان مجموعه خدمت نت بهرمند شوید تا بهترین تصمیم را برای انجام کارهای خود بگیرید. امکان بررسی امتیاز متخصصان و نظر افرادی که از خدمات خدمت نت استفاده کرده‌اند به شما کمک می‌کند تا بهترین متخصص را برای انجام کارهای خود انتخاب کنید.

  • بدیهی است هرچه ابعاد کلاهک افزایش یابد ضخامت ورق نیز افزایش می یابد.
  • جنس بدنه مقاوم در برابر پوسیدگی، سطح صیقلی و بادوام دودکش گالوانیزه به خروج هر چه بیشتر و بهتر گازها کمک خواهد نمود.
  • این کلاهک دودکش نیز از کلاهک های قدیمی اما استاندارد می باشد که به تعداد زیاد در بام ها برای حفاظت دهانه خروجی لوله های دودکش از انواع آسیبها و تخریبهای مختلف از جمله آب باران، برف و پرندگان مورد استفاده قرار میگیرد.
  • از آنجایی که این کلاهک به صورت یک تکه ساخته می‌شود، بنابراین به راحتی خراب نشده و با مشکلی روبه‌رو نخواهد شد.
  • تقسیم شده و هر کدام از آن‌ها بنا به دلیل خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • کلاهک دودکش اچ چهارگوش در منتهی الیهِ کانال‌های چهارگوشِ دودکش که از داخل موتورخانه، شومینه یا بخاری گازی به سمت بام آمده‌اند قابل نصب و کاربرد می‌باشد.

کلاهک دودکش H چهارگوش در انتهای کانال های چهارگوش دودکش که از داخل موتورخانه، شومینه یا بخاری گازی به پشت بام آمده اند قابل نصب و کاربرد می باشدنصب و استفاده میشود. ساختار این کلاهک دودکش بصورت حرف H لاتین اما با مقطع چهارگوش می باشد که با استفاده از پایه مکعبی هوای داخل کانال چهارگوش دودکش را به سمت بیرون هدایت می کند. در این کلاهک نیز ابعاد پایه و خروجی ها نباید از ابعاد کانالهای اصلی دودکش کمتر باشد که در جریان مکش دود و آلاینده اختلال ایجاد نشود. این کلاهک در انتهای دودکش پشت بام و به عنوان محافظی استاندارد در برابر انواع آسیب‌ها و تخریب‌های مختلف، نصب می‌شود. این محافظ یا کلاهک دودکش، از نفوذ آب باران، برف، گرد و خاک، لانه گزینی پرندگان یا گیر کردن وسایل خارجی در دودکش جلوگیری می‌کند. شکل ظاهری این دودکش هم در پایه و هم در تاج کلاهک بصورت گرد می باشد .

شکل ظاهری هر کدام از کلاهک‌های نام برده به شکل حروف انگلیسی H و T بوده و از ورود هرگونه جاندار، باد و بارش به محفظه دودکش جلوگیری خواهند نمود. جنس بدنه کلاهک از استیل، گالوانیزه یا بتن بوده و در ابعاد و سایزهای مختلفی قابل تولید کلاهک کلبه ای خواهند بود. مدل‌های چهارگوش و گرد نیز از حالت‌ها خاص تولید شده کلاهک دودکش H بوده و امتداد این کلاهک باید 60 سانتی‌متر بالاتر از محل نصب و تلاقی کلاهک و دودکش باشد.

نحوه نصب کلاهک بر روی کانال دودکش

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی