چگونه یک بیزینس من موفق شویم؟ + 20 تکنیک طلایی کارلیب | businesset

خب، حالا که بازار هدف را می‌دانیم، باید کمی در مشتری‌هایمان دقیق‌تر شویم و ببینیم که اصلاً چه کسانی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند. امیدوارم با این مثال کلیات بازار هدف را فهمیده باشید و یادتان بماند که همۀ آدم‌ها یا همۀ دنیا، بازار هدف شما نیستند. خوبی این کار این است که سرمایه‌گذار، یا هر کسی که این طرح را می‌بیند، می‌داند که با چه افرادی طرف است. پس پیشنهاد می‌کنیم فرآیند‌های خود را بررسی و تا جایی که ممکن است شروع به خودکارسازی کنید. یک واقعیت جالب در مورد دیجیتالی شدن این است که می‌تواند تا 90 درصد از هزینه‌های عملیاتی شرکت‌ها را صرفه جویی کند.

طرح کسب و کار چیست؟

چراکه این کلمه به جنسیت هیچ دلالتی ندارد و فقط به یک تاجر نسبت داده می‌شود. مرسی از مقاله کاملی که گذاشتید، چونکه کلی از نقاط کور پلن مون واسه مون روشن شد. حتی اگر راه تاریک باشد و پر از بحران های مختلف، شما یک فانوس درخشان در دست دارید تا با نگرانی کمتری به سمت اهدافتان حرکت کنید و هر قدم در مسیر پیشرفت‌تان را با اطمینان‌ خاطر بردارید.

چند برگ کاغذ و یک خودکار بردارید و همراه ما قدم به قدم مراحل زیر را دنبال کنید. اینکه کدام بخش‌ها یا عملکردها نیاز به تغییر دارند را مشخص می‌کند. پیش بینی فروش شما بدین معنی است که شما طول چند سال آینده چقدر فروش خواهید داشت.

  • گروه اول افرادی هستند که تجارت می کنند و خرده فروشی انجام می دهند مانند خرده فروشان پودر لباسشویی ضد عفونی کننده که در تعریف بین الملل در سطح پایین تری قرار دارند.
  • چیزی که ما را به تلاش و کوشش وا می دارد و به عنوان یک جرقه ای باعث شروع فرآیند کاری ما می شود بی شک همان امید به آینده است.
  • قبل از اینکه در مورد نوشتن طرح بازاریابی خود فکر کنید، باید بازار هدف خود را به خوبی شناسایی و تعریف کرده باشد.
  • ما توجه شما را به سمت مهمترین دارایی‌های شما متمرکز می‌کنیم تا با کمک آن‌ها به یک بیزینس منموفق تبدیل شوید.
  • با این حال، اصطلاحات «صاحب کسب‌وکار» و «کارآفرین» به طور کلی مترادف نیستند.

اداره تجارت کوچک از تعداد کارمندان شاغل در یک شرکت و درآمد سالانه آن برای تعریف رسمی یک کسب و کار کوچک استفاده می‌کند. SBA برای ۲۲۹ بخش صنعت، از مهندسی و تولید گرفته تا خدمات غذایی و املاک، استاندارد‌های اندازه را هر پنج سال یکبار تعیین می‌کند. شرکت به تجارتی گفته می‌شود که در آن گروهی از افراد به عنوان یک نهاد واحد عمل می‌کنند. مالکان معمولاً به عنوان سهامدارانی شناخته می‌شوند که در ازای سهام عادی شرکت مبادله می‌کنند. ادغام یک کسب و کار، صاحبان بدهی مالی تعهدات تجاری را آزاد می‌کند. نتایج بدست آمده از همکاری با پریسا در بین مراجعینش “تحول آفرین” توصیف می شود.

مدل‌های کسب‌و‌کار جدید را بررسی کنید

شما مجله خبری بیزنس راه بنداز در زمان مکالمه با پرسیدن سوال، گفتگو را رهبری کنید. کمی شوخ طبع باشید، اما زمان مناسب را برای این کار انتخاب کنید و از شوخی‌های بی ادبانه، جنسیتی و نژادی قطعا دوری کنید. این را به خاطر داشته باشید که هیچگاه به زبان عامیانه و دوستانه با بیزینس من‌های دیگر صحبت نکنید. استفاده از این کلمات باعث می‌شود که سخنان شما جذاب تر شده و از طرفی اعتماد به نفس شما را نیز بالا می‌برد. این کار باعث می‌شود که به شما اعتماد کند و در او حس آرامش بوجود می‌آید. به نحوی که می‌تواند راحت‌تر تمام حرف و فکر خود را برای شما بازگو کند.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی