چگونه یک بیزینس راه اندازی کنیم؟ عزت خواه دات کام | businesset

شما باید روی ایده بیزینسی خود تحقیق خوبی داشته باشید و میزان تقاضا در مورد آن را بررسی کنید. شاید پس از انجام تحقیقات مناسب نیاز باشد تا منطقه انتخاب شده را نیز تغییر دهید تا بازدهی بیشتری به دست آورید. شما می توانید شرکت خود را در سطح استانی (به «چگونه کسب و کار خود را ثبت کنم؟» مراجعه کنید) یا در سطح فدرال ثبت کنید. اگر شرکت یک شرکت استانی باشد، نام فقط در سطح استان محافظت می شود.

راه اندازی کافی شاپ در کانادا

مثلا برای کاهش هزینه‌های خود با یک عطاری هماهنگ کنید و محصولات او را به صورت آنلاین بفروشید و زمانی که به درآمد مناسبی رسیدید، خودتان محصول خریداری کنید (یا اگر خیلی بزرگ فکر می‌کنید تولید بکنید). پوشاک و مد نیز از آن دسته صنایعی هستند که بسیار دیر نسبت به رکودها و بحران‌های اقتصادی واکنش نشان داده و به مشکل برمی‌خورند. این دست تولیدی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در کانادا نیز وضعیت مطلوبی دارند و گزینه خوبی برای خرید بیزینس در کانادا هستند. اما در مورد خرید مراکز صنعتی، طراحی و تولیدی پوشاک نیز شاهد انتخاب‌های متغیری هستیم و همین موضوع نیاز به تجربه و دانش کافی را تشدید می‌کنند. در کنار یک وکیل توانمند و یک فرد با تجربه در بازار کار کانادا، لازم است تا حتماً شخصی توانا در صنعت مد و پوشاک کانادا را نیز در کنار خود داشته باشید. قیمت‌ها برای خرید بیزینسی با این ماهیت، از حدود 25 هزار دلار آغاز شده و ممکن است تا بیش از 600 هزار دلار نیز برسد.

به بیان بهتر، این شهر دارای صنایع مرتبط با امور مالی، فناوری، علوم زیستی و حمل و نقل است. باید اشاره کرد که این شهر میزبان بیش از ۳۰۰ شرکت فعال در زمینه دریا و فناوری های مرتبط با آن است. تورنتو کانادا از شهرهایی است که شرایط ایده آلی برای شروع و راه اندازی بیزینس در کانادا پیشنهاد می دهد.

  • دولت کانادا همچنان که از مهاجران تحصیلی و کاری استقبال می‌کند برای سرمایه گذران و کارآفرینی در کانادا هم ارزش قائل است و به پروژه‌های مفید و سود ده برای مملکت خود بها داده و مورد حمایت خود قرار می‌دهد.
  • خیلی از ایده‌های کسب و کار بسیار پربازده و مناسب هستند؛ ولی بهانه‌ها و ترس از شکست مانع از این می‌شود که فرد آن‌ها را به مرحله عمل برساند.
  • همچنین می‌توانید با برگزاری وبینارهای آموزشی در پلتفرم فرادرس در حوزه تخصص خود، به درآمد برسید.
  • بهترین روشی که می‌توانید متوجه شوید آیا محصول‌تان به فروش خواهد رسید یا نه، صحبت با خودِ مشتریان است.
  • با این حال، ممکن است در بعضی از ایالت ها مانند انتاریو این هزینه تا ۳۰۰ دلار نیز برسد.
  • شایان ذکر است که در این بیزینس بسیاری از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز مشتری شما خواهند بود.

اگر مجله خبری بیزنس راه بنداز‌ریزی دقیق مالی نداشته باشید، ممکن است در میانه راه کم بیاورید و کسب و کارتان با پرداخت هزینه، وقت و انرژی زیادی، متوقف شود. اگر می‌خواهید از امروز کسب و کارتان را شروع کنید، احتمالاً از پشت میز کار در محل کار یا میز آشپزخانه‌تان این تصمیم را گرفته اید‌. بیزینسی که قصد راه اندازی آن را دارید می‌تواند کاملاً از دو فاکتور زمان و مکان فارغ باشد یا بالعکس جای ثابتی را برای آن در نظر بگیرید.

http://dena-blog.ir

اینکه کدام بر دیگری برتری دارد، در طول تاریخ مورد مناقشه بوده است. ولی مهم‌ترین نکته‌ای که شما باید فرا بگیرید، تفاوت مدیریت و رهبری و هنر به‌کارگیری هر یک از این دو با توجه به ویژگی‌هایش در زمان خاص خودش است. خواندن زندگی‌نامه کارآفرینان بزرگ می‌تواند درس‌های بزرگ مدیریتی را برای شما به‌همراه داشته باشد. یکی از این زندگی‌نامه‌ها، زندگی‌نامۀ عجیب‌وغریب ریچارد برانسون است.

راه اندازی بیزنس در کبک کانادا

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی