چه بیزینسی راه بندازم؟ معرفی 30 بهترین ایده های بیزینسی آنلاین و آفلاین آکادمی کاپریلا | businesset

چرا که نباید مثل یک تکه برگ که با هر وزش باد اینور و آونور می‌رود، سرگردان باشید. اگر شما خواسته‌های‌تان را ندانید، چگونه مجله خبری بیزنس راه بنداز آن‌ها را بدست آورید؟ اگر تصویر واضحی از روز مورد علاقه‌تان نداشته باشید، برای ساختن چه شانسی دارید؟ اصلا شاید امروز آن را سپری کردید. حال این سوال پیش می‌آید که این مردم جهان حاضراند پول‌های نازنین‌شان را کجا خرج کنند؟ واقعا واقعا آن‌ها از کسب و کارها چه می‌خواهند؟ خیلی ساده است، این مردم دوست داشتنی در پایان روز می‌خواهند شاد باشند. کسب و کاری که به مشتریان کمک می‌کند خوشحال باشند و مشکلی از آن‌ها را حل کند، جایگاه بهتری برای موفقیت دارد. در کتاب «راه‌اندازی مطمئن کسب‌وکار اینترنتی» قدم به قدم به شما آموزش می‌دهیم که چگونه یک کسب‌و‌کار اینترنتی مطمئن راه‌اندازی کنید؛ کسب‌و‌کاری که موفقیتش حتمی باشد.

  • از آن جایی که بسیاری از افراد، به دنبال راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه هستند؛ بر آن شدیم تا پیرامون مسائل مهم در این باب، مقاله ای را به نگارش در آوریم.
  • بیمه و شرایط مالیاتی مسئله مهمی است که در همان ابتدای تاسیس بیزینس در کانادا باید روی آن وقت بگذارید.
  • سرمایه اولیه شما بسته به توان و حوزه انتخابی شما متغیر است و یکی از مزیت‌های آنلاین‌شاپ، همین انعطاف‌پذیری آن است.
  • ولی دیدگاه شما فقط مخرب هست؛ هیچ کمکی نه به من میکنه که نوشته‌های بعدیم رو بهتر بکنم، و نه دردی از شما دوا میکنه.
  • اگر پس از خرید کارواش در کانادا نیاز به استخدام نیروی کار باشد می بایست برنامه مربوط به بیمه آنها را نیز در نظر داشت.

به طور مثال موردی که 30 هزار دلار قیمت دارد، در حد یک خیاطی ساده برای تولید لباس‌های دست‌بافت است و موردی که 600 هزار دلار قیمت دارد، یک کسب‌وکار گسترده تولید پوشاک با بیش از 30 سال سابقه حضور در این بازار است. اینکه کدام‌یک را انتخاب کنید به بودجه و سیاست‌های اقتصادی شما مرتبط است. در مجموع می‌توان گفت میانگین قیمت برای خرید بیزینسی در حیطه مد و پوشاک حدود 350 الی 450 هزار دلار است. خشکشویی‌ها که در کانادا از آن‌ها تحت عنوان یاد می‌شود، درآمد خوبی دارند و این باعث شده تا افراد زیادی برای خرید بیزینس در کانادا به سراغ آن‌ها بروند.

کشف خواسته‌های واقعی مشتریان

شما با اخذ ویزای کار کانادا به مدت ۲ سال می توانید به کانادا مهاجرت کنید. شما 20 ماه فرصت دارید تا بیزنس خود را در ساسکاچوان به حالت فعال درآورید و شروع به کار کنید. راه اندازی بیزنس در انتاریو می تواند شما را به اخذ اقامت دائم برساند.

مهم‌ ترین نکات برای راه‌ اندازی کسب‌ و کار جدید

ھمچنین دولت کانادا اخیرا تمایل زیادی به این امر نشان داده و با معرفی برنامه ھای مختلف ایالتی راه ھای آسان تری برای مھاجرت باز کرده است. برنامه ی ایالت بریتیش کلمبیا یا ) (BC PNPروش ھای مختلفی برای کسب اقامت دائم ارائه میکند. خرید یک بیزینس در کانادا می تواند در ابتدا منجر به دریافت ویزای کار و در اداره دریافت اقامت دائم کانادا شود.

http://dena-blog.ir

BizPaL که در اکثر استان ها و مناطق موجود است، فهرستی شخصی از اسناد تجاری مورد نیاز شما برای تمام سطوح دولتی ارائه می دهد. بسته به نوع بیزنسی که شروع می کنید، ممکن است به مجوزهای دیگری نیز نیاز داشته باشید. Industry Canada’s BizPaL ابزار مفیدی برای یافتن مجوزهایی است که برای انجام تجارت نیاز دارید. گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد، از وام گرفته تا کمک های مالی دولتی.

هدف از راه اندازی کسب و کار چیست؟

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی