معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان کتابانه | ketabko

انتشارات کاگو با بهره‌گیری از اساتید و متخصصان زبده و فناوری‌های به‌روز، کوشیده است قدم‌های ارزنده‌ای را در راستای تقویت سطح آموزشی دانش‌آموزان کشور برداشته و نسل جدیدی از کتب کمک‌آموزشی را به مخاطبان خود در تمامی مقاطع تحصیلی ارائه دهد. در ادامه مطلب به معرفی یکی از بهترین کتاب ‌های کمک‌ درسی چهارم دبستان گروه انتشاراتی کاگو خواهیم پرداخت. انتشارات کلاغ سپید فعالیت خود را در سال 1389 با تولید کتاب های کمک درسی در 3 پایه راهنمایی نظام قدیم آغاز کرد. با تغییر نظام آموزشی، به فعالیت در زمینه‌ی تألیف کتاب های کمک‌آموزشی برای مقاطع مختلف تحصیلی پرداخت و از آن زمان کتاب های کمک درسی مفیدی را به بازار عرضه نموده است.

  • به این صورت که پس از هر مبحث، دانش‌آموز کاربرگ حل‌شده خود را از محل خط‌چین جدا کرده و برای تصحیح، به معلم خود تحویل می‌دهد.
  • همچنین با ارائه مثال‌ها و تمرین‌های متنوع و متعدد، موجب می‌شوند که دانش‌آموز نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد و با حل سوالات مختلف بتواند برای امتحانات و آزمون‌های مختلف، آمادگی بهتری داشته‌باشد.
  • اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد.
  • انواع سوالات (تستی, چهارگزینه ای,درست و غلط, انتخاب کنید, جای خالی,پرسش های مفهومی, خرید کتاب کمک درسی چهارم دبستان تکمیل جدول و سوالات تشریحی) در این کتاب ذکر شده است.
  • با بالا رفتن مقطع تحصیلی، دانش‌آموزان با مطالب جدید و پیشرفته‌تری آشنا می شوند، زیرا آمادگی لازم را برای یادگیری مباحث دشوارتر را دارند.

هدف از طراحی کتاب‌های نمونه سوالات امتحانی آشنایی دانش آموزان با سوالات پایان ترم و آمادگی آنها برای امتحانات آخر ترم می‌باشد. و در آخر مجموعه کتاب‌های گام به گام چهارم دبستان که شامل راهنمای حل مسائل و تمرینات کتاب‌های اصلی دروس این پایه برای دسترسی راحت دانش آموزان به پاسخ برخی سوالات می‌باشد، منتشر شد. کتاب ماجراهای من و درسام فارسی چهارم دبستان خیلی سبز توانسته است به محبوبیت بالایی میان کتاب های کمک درسی چهارم دبستان موجود در بازار برسد.

کتاب کار و تمرین جامع چهارم منتشران

به همین دلیل وجود یک وسیله‌ی کمک آموزشی در کنار کتاب‌های اصلی دروس به شدت نیاز است. جامع‌بودن کتاب دروس طلایی کاگو و دارا بودن سوالات و درسنامه‌های تمامی دروس، آن را به یکی از بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان تبدیل کرده است. کتاب کارپوچینو علوم چهارم دبستان گاج شامل درسنامه‌های کامل به همراه مثال‌های متعدد و نکات کلیدی است که با این ویژگی، دانش‌آموزان را با تمامی زوایای کتاب درسی علوم آشنا می‌کند.

ماجرا های من و درسام جامع چهارم خیلی سبز

به‌همین دلیل یکی از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری ریاضی چهارم دبستان به‌شمار می‌آید. کتاب کارپوچینو ریاضی چهارم دبستان گاج، از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که می‌توان به درس‌نامه‌های جامع، مثال‌های کاربردی، تمرین‌های متنوع، سوالات تستی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین در پایان هرفصل کتاب، شاهد نمونه سوالات جامع هستیم که دانش‌آموزان با حل سوالات آن می‌توانند میزان تسلط خود را بر مطالب درسی آن فصل افزایش دهند. کتاب سیر تا پیاز ریاضی چهارم دبستان گاج توانسته است با داشتن درسنامه قابل درک و تعداد بالای سوالات تستی و تشریحی، به محبوبیت بسیاری میان دانش‌آموزان این مقطع برسد. پس از مطالعه هر درسنامه، پاسخ‌دهی به انواع پرسش‌ها به دانش‌آموز کمک می‌کند تا درس ریاضی را که یکی از مهم‌ترین دروس این پایه است، به خوبی درک کند و یادگیری او تثبیت شود. کتاب ریاضی چهارم دبستان ازسری کتاب های سیر تا پیاز گاججز بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان می‌باشد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان کتابانه | ketabko

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی