محلول لوله بازکن فرمول ساخت قوی ترین محلول لوله بازکن خانگی

قبل استفاده این محلول هواکش را آماده کنید زیرا خیلی بوی بدی دارد و میتواند به ریه ها آسیب بزند. زیرا این محلول قوی بوده و با سرعت بالاتری نسبت به بقیه محلول ها لوله گرفته را باز می کند. این محلول در حجم 500 گرم عرضه می شود و از بقیه موارد کوچک تر است. اگر لوله در حمام باشد، احتمالا گرفتگی به دلیل تجمع مو و یا گیر کردن وسیله‌ای خواهد بود.

برای این کار یک چهارم فنجان از مایع ظرفشویی را داخل ظرف ریخته و مقداری آب جوش روی آن بریزید. اجازه دهید مایع ظرفشویی برای 30 دقیقه داخل لوله بماند و سپس آب داغ را با فشار باز کنید تا گرفتگی لوله کاملا برطرف شود. در صورتی که با این کار گرفتگی فاضلاب باز نشد، باید دستکش به دست کنید و فاضلاب را با چاه بازکن دستی باز کنید. روش های تهیه لوله بازکن خانگی پرشمار است و ما در این مطلب فقط به برخی از آنها که در عمل موثرتر هستند اشاره کردیم. در این میان شاید بتوان ترکیب جوش شیرین و سرکه را بهترین لوله بازکن خانگی نامید.

در میان روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منزل، استفاده از برخی از محلول ها کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال ترکیبی از سرکه و جوش شیرین می تواند بسیاری از گرفتگی های لوله های آشپزخانه و حتی چاهک حمام را برطرف کند. با توجه به اینکه محلول های قوی می تواند به شدت بر سیستم تنفسی و سلامت پوست و چشم ها آسیب وارد کند، به همین دلیل توصیه میشود تا حد امکان از محلول های ضعیف و خانگی استفاده شود. از بهترین محلول های لوله بازکن قوی خانگی می توان به محلول سرکه و جوش شیرین اشاره کرد.

محلول های لوله بازکن خارجی

اسید لوله بازکن با توجه به خاصیت خوردگی بسیار قوی که دارد این رسوب‌ها را خورده و لوله را باز می‌کند. لوله‌ بازکن های خانگی می توانند لوله هایی که گرفتگی کمی دارند را باز کنند. اما گاهی گرفتگی لوله چنان شدید است که حتی با لوله بازکن قوی هم رفع نمی شود.

این محلول یکی از قدیمی ترین محلول های موجود در بازار می باشد که خیلی قوی و بسیار کار آمد می باشد. برای استفاده از لوله بازکن های قوی شیمیایی حتما دستکش پلاستیکی بپوشید. گاز هایی از آن ها خارج می شود که تاثیر بدی در سیستم تنفسی انسان و عوارض دیگری از جمله حساسیت و … دارد.

نمک و سرکه لوله بازکن خانگی بی‌خطر

ممکن است مجبور شوید این کار را چند بار تکرار کنید، اما واقعا تاثیر به سزایی در رفع گرفتگی های چربی دارد، زیرا گریس را به حالت مایع گرم در می آورد تا بتواند آن را از تمام لوله لوله بازکنی ارزان فوری خارج کند. بهترین لوله بازکن خانگی برای گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی شاید استفاده از ترکیب جوش شیرین و نوشابه و سرکه باشد. محلول چاه بازکن یک محلول اورژانسی برای بازکردن گرفتگی چاه آب می باشد. معمولا وقتی که لوله های فاضلاب مسدود می گردند همگی به فکر استعمال از اسید و محلول لوله بازکن و ابزاری مثل تلمبه زدن و فنر زدن به درون لوله می‌افتند. یکی از انواع قویترین محلول لوله باز کن، محلول لوله بازکن اتک است که برطرف کننده بوی بد فاضلاب می باشد.

  • استفاده مکرر از محلول لوله بازکن باعث خوردگی و پوسیدگی لوله های فاضلاب می شود.
  • لوله بازکن های شیمیایی معمولا خاصیت اسیدی شدیدی داشته و اصطلاحا خورنده هستند؛ در نتیجه فقط در جایی که گرفتگی لوله بسیار شدید باشد (و فنر زنی به تنهایی کافی نباشد)، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • توجه کنید که هدف این مطلب آموزش لوله بازکنی به روش‌های ساده و برای عموم افراد جامعه و خانه‌دارهاست.
  • حالا که می‌دانید یک لوله بازکن قوی اسیدی دقیقا چه بلای ناخوشایندی برای شما و سیستم لوله‌کشی ساختمان‌تان باشد، در این قسمت به شما می‌گویی چطور یک لوله باز کن خانگی قوی بسازید.
  • اگر گرفتگی برطرف نشد از تلمبه چاه استفاده کنید و اگر هنوز برطرف نشده بود، نوبت به محلول لوله بازکن می‌رسد.

ما همواره به مشتریان خود پیشنهاد میدهیم که از محلول لوله بازکن قوی استفاده نکنند چون خطرات آن بیشتر از مزایایشان می باشد. این محلول قوی باعث رفع موهای زائد و مواد اضافی دیگر در لوله فاضلاب می‌شود. بهتر است از این روش در آخر شب استفاده کنید و بعد از ریختن آن به داخل لوله، اجازه دهید تا فردا صبح به همان حالت بماند. از دیگر محلول های بسیار قوی خارجی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب می توان به ROROX اشاره کرد. این محلول در کشور آلمان تولید شده و به دلیل عدم استفاده از کلر و مواد شیمیایی خطرناک، با سلامت محیط زیست کاملا سازگار است. از این محلول قوی می توانید برای باز کردن گرفتگی چاهک حمام، کفشور آشپزخانه و سینک ظرفشویی و روشویی و توالت استفاده کرد.

لوله جار را وارد لوله فاضلاب کنید و دور تا دور آن را ابا استفاده از کیسه زباله خوب بپوشانید. اولین چیزی که در هنگام گرفتگی لوله ها به ذهن افراد می رسد همان لوله بازکن های قوی شیمیایی هستند. چون این روش قدیمی ترین روش برای باز کردن لوله است و همچنین به دلیل هزینه ی کم و پایین، مردم از آن استفاده می کنند. هر از چند گاهی برای جلولگیری از گرفتگی لوله فاضلاب، مقداری آب جوش به داخل لوله بریزید تا ذرات چربی و رسوبات شکل گرفته در آن را تمیز کند.

گرفتگی لوله‌های فاضلاب رویداد رایجی می‌باشد که به دلایل مختلف رخ می‌دهد و اغلب با بوی بد همراه می‌باشد. در این مواقع ما معمولاً می‌خواهیم از بهترین لوله بازکن شیمیایی که می‌شناسیم، استفاده نماییم. این روش به اندازه کافی ساده، اما به طرز شگفت انگیزی موثر است. یک آویز کت سیم دار معمولی را بردارید و تا جایی که می­توانید آن را صاف کنید.

محلول لوله بازکن فرمول ساخت قوی ترین محلول لوله بازکن خانگی

به علاوه دکمه سیفون توالت فرنگی را تا انتها فشار دهید تا آب داخل سیفون کاملا تخلیه شود. تا اینجای کار تنها به عملیات باز كردن لوله ظرفشويی توسط مواد طبیعی یا شیمیایی اشاره شد. این در حالی است که گاه استفاده از این مواد جواب لازم را نمی‌دهد و لوله ظرفشویی همچنان بسته و گرفته باقی می‌ماند. در چنین شرایطی باید آستین‌ها را بالا زد و از وجود برخی ابزارهای خاص برای باز كردن لوله ظرفشويی استفاده کرد. همان گونه که اشاره شد، برخی از روش‌های باز كردن لوله ظرفشويی ساده و پیش پا افتاده هستند. در این روش‌ها معمولا نیازی به استفاده از ابزار خاصی نیست و باز كردن لوله ظرفشويی با استفاده از مواد طبیعی امکان‌پذیر است.

آخرین مطالب سایت

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی