قیمت و خرید لباس بچه گانه بتمن برای کودکان |09101717765

ترانکس مانند لباسزیری است که به کمربند اتصال پیدا میکند و بر روی شلوار پوشیده میشود. البته ممکن است که تا حدی نسبت به لباس کلاسیک بری آلن رنگ بندی تیره تری داشته باشد و جزئیات رعد و برق روی لباسش زاویه دار شده بود (شاید به خاطر مطابقت با آن سریال تلویزیونی که آن زمان پخش میشد) و همچنین نماد صاعقه روی لباسش براق تر شده است. کریستوفر نولان که با «بتمن آغاز میکند» انتظارها را بالا برده بود، با این فیلم کار را تمام کرد. برای سهولت کار شما ، مجموعه نکات و توصیه های زیر را داریم برای یافتن بهترین مدل بسیار مفید است:اگر نمی خواهید چندین روز برای همه بسته های خرید خود صبر کنید ، مناسب ترین چیز برای جلوگیری از آن این است که همه خریدهای خود را در یک توزیع کننده انجام دهید.اگر می خواهید ایده دقیق تری از آنچه می توانید خریداری کنید داشته باشیدشما باید بدانید بودجه شما چقدر است.برای اینکه انتخاب آنچه می خواهید برای شما آسان تر شود ، شما می توانید بر اساس آنچه می خواهید انتخاب کنید و آنچه را که فکر می کنید خیلی ضروری نیست حذف کنید.اگر وسایل خود را بسته بندی خریداری کنید ، از مدت زمان خود اطمینان حاصل می کنید ، همچنین می توانید در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.به تبلیغات مختلف آن نگاه کنید مورد مشابه در مارک های مختلف به طوری که هنگام انتخاب آنچه می خواهید بخرید ، تنوع بسیار بیشتری داشته باشید.همیشه به تبلیغات شگفت انگیز اعتماد نکنید ، مطمئن شوید که مواد با بازده بالا خریداری کرده اید ، به خودتان فقط به قیمت اعتماد نکنید.

شما والدین نیز برای این که بتوانید این حس خوب را به کودک تان بدهید؛ می توانید به عنوان یک هدیه خوب سراغ لباس ابر قهرمان بتمن مورد علاقه وی یعنی لباس بتمن بروید. وقتی در مورد قانون خاص بتمن یعنی پرهیز او از کشتن صحبت میکنیم، راههای زیادی برای توجیه آن وجود دارد. وقتی گروه Kobra سعی میکرد شهر Keystone رو از صفحه روزگار محو کنه ، والی وست هم به نظرش ایده خوبی اومد که از جسی کوئیک (یکی از فلش ها) کمک بگیره و تا حدی هم برای جسی کوئیک تمرین باشه پس به او این لباس را داد که یک جور ورژن خاص و زنانه از لباس فلش بود که با آن ژاکت آبی رنگ جسی را بسیار متفاوت کردو جسی رو تبدیل کرد به یک فلش مونث تمام عیار! سایت شبکه تلویزیونی «بیبیسی اسپورت» در گزارشی به معرفی چهرههای ورزشی پرداخت که با لباسهای مبدل قهرمانان فیلمهای هالیوودی در میادین ورزشی مختلف حضور یافتهاند. اهمیت این نوع از دیدگاههای مختلف را در بخش بعدی به طور عمیقتر بررسی خواهم کرد، اما در حال حاضر تغییرات پویا در زاویهی دید بازیکن را با تمرکز بر شخصیت عزرائیل (Azrael) در پایان مرحلهی فرعی او یعنی Heir to the Cowl، بررسی خواهیم کرد.

شخصیت برای اولین بار توسط آرلین سورکین در پویانماییهای مختلف دنیای دیسی صداگذاری شد. در این داستان برای اولین بار بتمن در همان سطح قدرت سوپرمن قرار داره. پاسخ، خوزه فرناندز است؛ همان کسی که لباس ابرقهرمانهای فیلم بتمن در مقابل سوپرمن و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را طراحی کرده. اگر کودک آنقدر بزرگ شده است که میتواند خودش لباسش را بشوید، باید این کار را با نظارت شما انجام دهد. لباس والی وست دوباره مثل آن دوران Kid Flash شده بود با این تفاوت که در برخی جزئیات ظاهری مثل رنگ اصلی لباس از زرد به قرمز رنگ تغییر به وجود آمده است. لباس او خیلی متفاوت و عجیبه و رنگ بندی آن به لباس بلو لنترن شباهت دارد و بالای سر آن دیگر بسته نیست و کلا لباس متفاوتی نسبت به لباس های دیگر است.

همچنین این لباس حالت براق نیز داشت و کلا با لباس های New 52 همخوانی دارد و یکپارچگی لباس را در سرعت بالای گاریک حفظ میکرد. این لباس همانطور که گفتم بیشتر شبیه به لباسی زره ای و مقاوم است و نقاب فلش یک حالت آیرو دینامیک دارد و کمی مانند کلاه های دوچرخه سواران است. علاوه بر این از سایر اسباب بازی های نقش آفرینی میتوان به ارگ و گیتار و سایر ادوات موسیقی که برای بالا بردن درک موسیقیایی کودکان بسیار مناسب بوده ، لوازم پزشکی یا دکتری برای آگاهی بیشتر از این مشاغل و لوازم آنان و ابزار مهندسی که کودک با بازی کردن با آنان خود را در نقش های مهارتی قرار میدهد ، اشاره کرد که به آنها کمک زیادی در یافتن استعداد و خلاقیت در دنیای واقعی میکند. او طبق گفتهی قانونی بازیگر نقش به این معنی که کالین فارل، کاهش از ۹ دقیقه در اثر مت ریوز حضور دارد و اتفاقا طبق آنچه در تریلر میبینیم، یک عدد از همان شخصیتهای منفی میباشد که همین نسخهی رامنشده از بتمن هیچ مشکلی برای به بند کشیدن آنها ندارد.

یکی از ایراد های این لباس حاشیه دایره ای شکل نماد فلش میباشد زیرا این نماد در دنیای کمیک اغلب شکل رعد و برق در پس زمینه سفید رنگ بوده است که این لباس این مشکل را در فصل اول داشت و در فصول بعدی این مشکل بر طرف شد. البته نسبت به قسمت اول بازی به عنوان مثال زره های روی لباس و بدن فلش حذف شده است و جزئیاتی مثل خط های صاعقه ای طلایی رنگ به ماسک اضافه شده است ولی انگار ابرو هایش بالاتر رفته اند و تا حدی بال های روی ماسک بیشتر در چشم بوده اند. او کلاهی داشت که دو بال در دو طرف آن داشت.بال های آن شبیه به المان های ظاهران خدایان باستان مثل مرکوری و هرمس بود و همچنین شلوار او یک شلوار جین ساده آبی رنگ است.جی گاریک ممکنه از آن قهرمانان آبگوشتی دهه 40 یا 30 میلادی باشه ولی لباس جالبی دارد و شاید برایتان سوال باشه که چرا او ماسک نمیزنه چون خودش صورتش رو دچار ارتعاش میکرد تا هویتش فاش نشه! اون نوع رنگ قرمز به کار رفته و اون بال های گوشی (ear wings) که مثل آنتن شده بودند با اون بخش های زرد رنگ نوعی زیبایی و حتی حالتی مرموزانه به فاش بخشیدند که یادآور اون دهه و نوع خاص خوشبینی در آن بود.

مقدمه: اولین بار این «لوئیز ویلسون» بود که سال 1943 و در سریال های سینمایی بتمن محصول کلمبیا پیکچرز نقش مبارز شنل پوش معروف دی سی کامیکس را بازی کرد. در دهه 90 میلادی اکثرا ظاهر شخصیت ها هیکلی بودند یا اسلحه های قدرتمند داشتند یا خیلی دارک و خفن بودند کلا در آن زمان در دی سی و مارول این چیز ها مد بود. این مساله تکامل بود که بتمن و دنیایش را به حد کنونی خود رسانده و نویسندگان بزرگی که در طی سالیان دراز تاثیرات گاها دایمی بر روی خط داستانی آن داشتند، توانستند بتمن را از سایر ابرقهرمان ها جدا کنند و به آن یک بعد جذاب دیگر بدهند.

این آوازه از طریق به قتل رساندن صدها نفر پیش از مرگ خودش به دست آمد تا به عنوان مرگبارترین فرد غرب وحشی شناخته لباس پسرانه طرح بتمن شود. شاید بهترین راهحل این باشد که بگذارید کودک کار خودش را بکند. جزئیات لباس خوب و زیاد بود ولی جوری نبود که حواس بیننده را پرت کنه. نقاب این لباس بسیار خوب است و حالتی است که هویت مخفی بری آلن را حفظ میکند در عین حال بازیگر در آن احساس خفگی نمیکند! افلک با چیزهایی که به او میدهند کار خوبی انجام میدهد، اما او هرگز واقعا سطح را بالا نمیبرد یعنی به نوعی نقشی حماسی نمیسازد. این لباس عالیه ولی در رتبه قرار داره چون واقعا ما نمیتونیم فلش رو که همیشه با رنگ قرمز دیده ایم، در لباسی آبی تحمل کنیم! به همین دلیل، ممکن است هرگز قبول نکند رنگ خاصی را بپوشد. وقتی کودک پوشیدن لباس خاصی را یاد میگیرد، دوست دارد هر روز همان لباس را بپوشد و احساس استقلال کند. طرز لباس پوشیدن هم همینطور است. پوشیدن این لبلاس برای جان وسلی (بازیگر فلش در این سریال) مثل یک کابوس بود و واقعا سخت بود که تنش کنه و ازبدنش دربیاره. هر تصمیمی هم که برای این لباس گرفته شود، در اینکه کار فرناندز بسیار سخت و مسئولیتبار است، تفاوت چندانی ایجاد نمیکند.

تصاویر صحنه تولید اطراف کلیسای گلاسگو را نشان میدهند که فیلمبرداری در طول هفته در آنجا ادامه دارد. اون سبکی که از حلقه بری بیرون می آمد و دور او را فرا میگرفت خیلی جذاب و پویا بود. تا زمانی که این موضوع برایش دردسری ندارد، اجازه دهید کار خودش را بکند. وین تمرینات بدنی و فکری ویژهای را پشت سر گذاشت و چون از خفاش وحشت داشت تصمیم گرفت بر وحشت خود غلبه کند از این رو با لباسی ایده گرفته از خفاش، به مبارزه با جنایتکاران میپردازد. علاوه بر دکوراسیون، غذا و خوراکی های جشن تولد هم باید متناسب با تم تولد پسرانه بتمن باشد. از ریسه های تم بتمن روی سایر دیوارهای خونه استفاده کنید تا فضای جشن زیباتر بشه. با انتخاب بهترین تم تولد پسرانه، می توانید بهترین مراسم جشن را برای کودک یا نوجوان خود برگزار کرده و شبی استثنائی و رویایی برای وی خلق نمایید. چون هم باید چیزی خلق میکردند که از لباس بتمن کم نیاره و هم اینکه جوری باشه که فلش بتونه داخلش خوب حرکت کنه. طراحان درست مثل دیگر شخصیت های این سریال ، لباس فلش را نیز بسیار ساده طراحی کردند تا بتوانند به راحتی هنگام حرکت سریع فلش به خوبی و به راحتی تغییرات ظاهری او را در سرعت بالا نشان دهند.

به گزارش نارنجی، به جای خودروی بتمن هم می توانید یک Humvee بخرید که قیمت اش ۱۴۰ هزار دلار است و با ۱۵۰۰ دلار خرج بیشتر می توانید آن را در رنگ مشکی بخرید. این لباس بر خلاف لباس دنیای سریال المان هایی همچون زره و خراش های جزئی و با جزئیات کلی در طراحی لباس را دارا میباشد که در نوع خود جالب است و این لباس یک لباس هوشمند نیز هست که به تجهیزات توی آپارتمانش متصل است. در صورتی که قصد خرید همین لباس را دارید می بایست بها آن را بر اساس موارد عنوان شده در لحاظ بگیرید. در طول مبارزه با گروه بلک لنترن ها ، بری آلن انتخاب شد که یک حلقه قدرت آبی رو با خودش داشته باشد و تبدیل به بلو لنترن شود. حلقه آبی رنگ به عنوان حلقه امید نیز شناخته می شود و بلو لنترن ها از فلش به عنوان نماینده امید خود برای کمک به جلوگیری از نکرون (Nekron) و ارتش زامبی هایش فرستادند و واقعا چه کسی بهتر از بری الن با اون شور و علاقه برای اینکه سمبل امید باشه! همچنین اون چشمان سفید باعث میشوند تا حس و حال و عواطف او بهتر به بیننده منتقل شوند چون او دلقک گروه بود و بنباراین خیلی جوک میگفت و احساساتی میشد!

جایی که هر شخصیت مجبور میشود با گذشته خود روبرو شود، با تاریکترین خود روبرو شود و جایگاه خود را در این جهان زیر سوال ببرد. در طول داستان “Dead heat” والی وست با ساویتار (Savitar) درگیر شد و هردوی آنها در نهایت ناپدید شدند. والی وست امیدوار بود که عشقش یعنی لیندا پارک بتواند او را باز گرداند. این لباس فاقد هیچگونه بخش های زره ای است و در طراحی این لباس سعی شده است که لباس کلاسیک فلش را به حالت مدرنیزه و امروزی در بیاورد. اما در این نسخه از لباس فلش هیچگونه تغییر خاصی ایجاد نشده است. او را ملزم کنید که فقط زمانهای خاصی مثلا دو یا سه بار در هفته میتواند این لباس را بپوشد. نمیدونم شاید برامون دیگه عادی شده و انطور که باید و شاید قدرش رو نمیدونیم ولی یک لحظه فکر کنید که چرا از وقتی که در سال 1956 خلق شد تا به حال تغییر خاصی نکرده در حالی که سوپرمن و بتمن و واندرومن یک عالمه تغییر لباس داشته اند؟ بتمن جزو اولین ابرقهرمان دنیای کمیک است که در دهه ۳۰ میلادی خلق شدند.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی