فولادین لیست قیمت انواع فنس توری حصاری ، باغی ، متری ، کیلویی | foulka

اما در مکان‌هایی مانند ساختمان‌های در حال احداث و جاهایی که به شکل موقت به حصار نیاز دارید نوع ارزان‌تر آن را سفارش دهید. توری حصاری قابلیت جابه‌جایی دارد، یعنی به راحتی می‌توانید در صورت تمایل آن را باز کنید، رول کنید و در جای دیگری مورد استفاده قرار دهید. دوم به دلیل ارتفاع زیاد و اندازه چشمه‌های آن است که بالا رفتن از آن را تقریبا غیرممکن می‌کند. از این رو، استفاده از آن به ویژه در باغ‌ها برای حفاظت از محصولات یا حیوانات خانگی بسیار مفید است. ساختار توری حصاری به گونه‌ای است که دیدِ افراد را مسدود نمی‌کند. تمام حصارها با استفاده از فرآیندی معروف به روش “داغ شدن” گالوانیزه می شوند.

قیمت فنس بنگاه تهران

فولادین لیست قیمت انواع فنس توری حصاری ، باغی ، متری ، کیلویی | foulka توری حصاری یا فنس، از جمله محصولات رایج و پرکاربرد در میان انواع توری است. به منظور تولید این محصول می‌بایست از مفتول گالوانیزه سرد یا گرم استفاده شود. این توری، از نظر مقاومت و دوام حرف اول را می‌زند و کیفیت آن نیز در مقایسه با محصولات مشابه بیشتر است.

بنابراین به کار بردن آن برای افرادی که حساس به حریم خصوصی می باشند گزینه مناسبی نمی باشد . از جمله ویژگی های خوب فنس ، وزن کم آن ها می باشد که موجب حمل راحت آن ها از مکانی به مکان دیگر می شود و برای حمل آن ها در یک محوطه وسیع می توانید آن را به راحتی و به تنهایی حمل نمایید . در گذشته افراد برای محافظت از زمین‌های کشاورزی و باغات خود از فنس‌های چوبی استفاده می‌کردند تا از حمله حیوانات مختلف به اراضی خود جلوگیری کنند. به طور کلی اولین فنسی که بشر از آن استفاده کرد خورده چوب‌ها و شاخه‌های درختان بودند که در هم تنیده می‌شدند؛ حتی هم اکنون نیز می‌توانید مشاهده کنید که بسیاری از باغ‌ها از این تکنیک برای فنس کشیدن استفاده می‌کنند.

انواع فنس حصاری

لازم به ذکر است  که این توری برحسب متر مربع فروخته می شود و سیمی که بافته می شود حتما”باید گرم باشد تا در محیط آزاد زنگ نزند. توری حصاری به منظور حفاظ کشی – حصار کشی- مانع در برابر ورودحیوانات- نگهداری حیوانات وهمچنین دور باغها و ادارات واستادیوم های ورزشی کاربرد دارد. فنس پلی اتیلن بیش‌تر جنبه فانتزی داشته و طول عمر پایینی دارد.

توری‌های عرضه شده، با استفاده از بروزترین دستگاه‌های شرکت فولکا موجود تولید می‌شوند. به توری هایی که برای حصار کشی و یا ساخت قفس مورد استفاده قرار میگیرد، توری حصاری گفته می‌شود؛ به همین دلیل به آن توری فنسی و یا باغی نیز گفته می شود. برای انتخاب فنس مناسب ابتدا باید مشخصات محصول مورد نظرتان را تعیین کنید.

  • بنابراین عمر بیشتری نسبت به سایر توری فلزی های موجود و  نوع فولادی آن داشته و قیمت بالاتری دارد؛ از طرفی ظاهر زیباتری داشته و در هر شرایط آب و هوایی میتوانیم از آن استفاده کنیم.
  • برای سفارش و یا اطلاع از آخرین قیمت ، به قسمت تماس با ما رفته و یا با شماره زیر تماس بگیرید.
  • برای تولید توری ها گالوانیزه گرم از مفتول های ضخامت 2 الی 3 میلی متر استفاده می شود.
  • اگر در منطقه پرخطر زندگی می کنید ، باید متناسب با آن تنظیم کنید.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی