فتوشاپ با کاوه آموزش فتوشاپ

از نسخهٔ ابتدایی تولید نرم‌افزار فتوشاپ یعنی ۰٫۸۷ در سال ۱۹۸۹ برای یک سیستم عامل مکینتاش تا ورژن ۷ نرم‌افزار فتوشاپ در سال ۲۰۰۲ شامل دوره تولید نرم‌افزار فتوشاپ قبل از گروه ادوبی کریتیو سوئیت (Creative Suits ) می‌شود. تمامی نرم‌افزارهای شرکت ادوبی با نام CS از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۲ منتشر شدند. در این دوره قابلیت‌های زیادی در قالب هر بار بروز رسانی نسخه‌های جدید در این نرم‌افزار شکل گرفته و در نهایت با موارد زیر به دورهٔ تکمیلی و پایانی خود در این نوع ورژن‌ها رسیده‌است.

  • نرم‌افزار فتوشاپ با شعار انتشار یافته‌است که به معنی واقعیت را با فتوشاپ مجدداً تصور کنید، می‌باشد.
  • با این اپلیکیشن قدرتمند می توان عکس ها را به خوبی ویرایش کرد و میلیون ها انتخاب زیبا از دل فیلترها، افکت ها و قاب های موجود بیرون آورد.
  • با توجه به محتوایی که برای آموزش این دوره در نظر گرفته شده است، این دوره برای همه علاقه‌مندانی که قصد یادگیری فوتوشاپ و ارتقاء سطح خود در کار با این نرم‌افزار را دارند مناسب و کاربردی خواهد بود.
  • بعد با دکمه شیفت و بالا/پایین/چپ/راست میتونید اون رو جابجا کنید.

ببخشید توی نسخه 2021 بخش nature filter عملا کار نمیکنه و نیاز به دانلود داره و بخاطر کرکی بودن برنامه امکان اتصالش به اینترنت هم وجود نداره. متاسفانه با اینکه دستورالعمل را رو انجام دادم اما وقتی برنامه باز میشه یک صفحه ناقص با آرم فوتوشاپ و منوها رو میاره و همونجوری می مونه. اگه هم یک فایل رو از منوی فایل می خوام باز کنم پیام حطا در کار برنامه رو نشون می ده. من desktop fix رو هم نصب کردم و فولدرهای گفته شده رو هم پاک کردم اما برنامه بعد از کرک باز نمی شه.

نمایش متن بصورت طلایی

فتوشاپ با کاوه آموزش فتوشاپ فتوشاپ ابزاری بسیار مهم در صنعت برندینگ محسوب می‌شود و از آن در زمینه طراحی هویت بصری برند، کارت ویزیت و… استفاده می‌شود. امروزه در بازار کار مرتبط با فتوشاپ، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای افراد جویای کار محسوب می‌شود و برای کارفرمایان بسیار مهم است که شما بر این نرم افزار تسلط کافی را داشته باشید. ما در این مقاله به مهم ترین کاربرد های نرم افزار حرفه ای فتوشاپ اشاره کرده ایم حال آنکه علاوه بر آنچه گفته خواهد شد، کاربرد های دیگری نیز برای فتوشاپ تعریف شده است. من از سال که سوم دبیرستان (هنرستان ) بودم و اون موقع با فتوشاپ 7 به ما آموزش اونهم خیلی مبتدی و در نهایت یکمی آشنا شدم با فتوشاپ و نرم افزار های Adobe . اگر روی دانلود کلیک کردید و ویدیو باز هم پخش شد، بعد از پخش ردن روی علامت سه نقطه پایینش کلیک و گزینه دانلود یا ذخیره را انتخاب کنید. هر درسی مشکل داشت در نظرات اعلام کنید تا سریعا رفع شود یا به پیج منبع مراجعه کنید.

با Photoshop Express برنامه فتوشاپ را به گوشی خود بیاورید

فتوشاپ به عکاسان کمک می‌کند که کیفیت تصاویر را بالا ببرند و حتی عکس های قدیمی را ترمیم و بازسازی کنند. در پست پروداکشن به وسیله ی فتوشاپ، آن‌ها می‌توانند رندرهای نهایی خود را اصلاح کنند، پس زمینه ی دلخواه خود را طراحی کنند، مصالح مورد نظر را به سطوح اضافه کنند و حتی نور تصاویر را تغییر دهند. اگر شما عکاس، معمار، طراح گرافیک و یا طراح سایت هستید، حتما باید فتوشاپ را به خوبی آموزش ببینید. سلام ممنونم خیلی دوره فتوشاپ مرتب و دسته بندی شده و کامل هست. سلام.آقا هرچی از خدا میخوای بهت بده.خیلی ممنون بابت آموزشهای رایگان و خوبت.ان شاالله هرجا هستی سلامت باشی و به آرزوهات برسی.

پوریا شهریاری دانش‌آموخته مهندسی نرم‌افزار است و از سال 90 فعالیت در حوزه طراحی و گرافیک را آغاز کرده است و از سال 96 به تدریس نرم‌افزار Photoshop مشغول است. وی سابقه همکاری با آموزشگاه‌های معتبر کشور و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را در کارنامه خود دارد. ایشان همچنین از سال 97 در زمینه عکاسی بصورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. با توجه به محتوایی که برای آموزش این دوره در نظر گرفته شده است، این دوره برای همه علاقه‌مندانی که قصد یادگیری فوتوشاپ و ارتقاء سطح خود در کار با این نرم‌افزار را دارند مناسب و کاربردی خواهد بود. به طور کلی در این دوره به آموزش نرم‌افزار فوتوشاپ پرداخته می‌شود.

آموزش غیرحضوری فتوشاپ

استفاده از برنامه ی فتوشاپ طیف گسترده ای از محیط پیرامون ما را در طراحی گرافیک پروژه ای بر می گیرد. Photoshop سبب شده است که طرح های هنری زیبا تر جلوه کنند. تصویر خود را با استفاده از براش های مختلف این اپ بسازید، بک گراند را به سلیقه خود انتخاب کنید و در نهایت یک تصویر اورجینال داشته باشید. در انتها باید گفت که این نرم افزار فوق العاده از ساخت پوستر فیلم های اکشن، طراحی لوگو، ویرایش تصاویر، اضافه کردن متن، ساخت فایل به صورت لایه باز و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. امکانات و ابزارهای ویژه ای در دسترس قرار گرفته است ، رندر گرافیکی نرم افزار دگرگون شده است.

حجم نسبتا بالای این برنامه (حدود ۶۹ مگابایت) به سایر رقیبان خود، نشان دهنده این است که این برنامه دارای تعداد بسیار زیادی افکت، فریم و امکانات بسیار جذاب برای ویرایش تصاویر است. فرقی نمی کند عکس هایتان را با چه موبایل و تحت چه شرایطی بگیرید، همه تصاویر از لحاظ کیفی تا درجه خاصی قابل ارتقا هستند و این همان کاریست که PhotoDirector به نحو احسن برایتان انجام می دهد. اگر امکانش هست تصاویری که در آموزش از اونها استفاده کردید را هم در سایت بذارید. امکان ساخت کلاژ نیز از جمله قابلیت هایی است که کاربران بسیار آن را دوست دارند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا تا با قرار دادن چند عکس در کنار هم به اشکال مختلف، یک تصویر واحد خلاقانه را پدید بیاورید.

ابزار های مختلفی برای نقاشی سه بعدی ، ویرایش تصویر و وسایل انتخاب متنوعی دسترسی خواهید داشت و شما می توانید در محیط ساده نرم افزار فتوشاپ ، عکس ها و تصاویر خود را تدوین و مدیریت کنید . در مه سال ۲۰۰۵ عرضه شد، با یک سری ابزارها و ویژگی‌های جدید، نسخه پیشین خود را گسترش داد. این ورژن شامل ابزار آپدیت شده Spot Healing Brush بود که عموماً برای کار کردن روی مشکلات رایج عکاسی مثل لکه‌ها، چشم‌های قرمز، نویز، تار بودن و انحراف لنز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت Adobe با به‌کارگیری ویرایش غیرمخرب و همچنین تولید و اصلاح تصاویر ۳۲ بیتی High Dynamic Range که برای رندرگیری سه بعدی و ترکیب بندی پیشرفته مفید است، به بازخورد از طرف صنعت رسانه حرفه ای پاسخ داد. پیش نمایش‌های FireWire را نیز می‌توان بوسیله ویژگی Direct Export، روی یک مانیتور نمایش داد.

شما می‌توانید اندازه پروژه‌تان، رنگ، غلظت پیکسلی DPI و نام آن را انتخاب و شروع به کار کنید. یا اینکه از منوی سمت راست در بین پروژه‌هایی از پیش آماده جستجو کنید و مطابق با هدفی که دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به دلخواه آن را ادیت بزنید. اگه میشه طریقه نصب نیوک رو سایت هم بهم بگید خیلی ممنونتون میشم. این مشکل هفته ی پیش به من گزارش شده و باگ موجود رفع شده . اکنون می‌توانید پس‌زمینه‌های پرتره، سلفی، عکس‌های نمایه و موارد دیگر را در عرض چند ثانیه با استفاده از فتوشاپ انلاین پیشرفته Pixlr حذف کنید. براش گرد و خاک و شن و ماسه یکی از براش های شدیدا پر کاربرد در زمینه ی ادیت عکس و فتومونتاژ است.

شما میتوانید با استفاده از سایت هایی که معرفی کرده ایم با استفاده از گوشی تصاویر دلخواهتان را ویرایش کنید. البته در این زمینه برنامه هایی نیز موجود میباشند که به راتی میتوانید با دانلود آن ها عکس ها و ویدیو های خود را ویرایش کنید و تصاویر یونیک و حرفه ای بسازید. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار این است که شما میتوانید با استفاده از آن چندین عکس را با قالب مورد نظر در کنار هم قرار دهید و طرح بندی جدیدی را ایجاد کنید. مانند هر نرم افزار دیگر و هر نوع سبک تعلیم رایج دیگر می توانید فتوشاپ را از راه های مختلفی یاد بگیرید.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی