عوارض ژل لب مهمترین عوارض ژل‌ لب عوارض ژل های دائمی عوارض ژل لب نامرغوب

تزریق فیلر لب سریع ترین روشی است که سریع ترین نتیجه را نشان می دهد. درهمین خصوص مزایای زیادی نسبت به بقیه روش ها به خود اختصاص داده است. پس از تزریق ژل به روش هالیوودی تمام تمرکز و توجه به سمت لب های شما خواهد بود. در این روش فقط برجسته سازی و حجیم سازی لب ها مد نظر است و به طور کلی فرم لب از سایر اجزای صورت جذب کننده تر است. این مدل تزریق به این صورت است که لب های پایینی از لب های بالایی حجیم تر خواهند بود و قسمت بالایی و 7 شکل لب شما مقداری حجیم می شود.

چشم های انسان بخش عمده ای از احساسات او را بیان کرده و جرئی ترین تغییرات در احساسات در این عضو از صورت پدیدار می شود. اگر نکروز متوقف نشد، آنتی بیوتیک برای پیشگیری از بروز مشکلات بیشتر، مورد نیاز می باشد. از مصرف نمک به دلیل تاثیرات دهیدراته شدن به مدت 24 ساعت خودداری کنید.

تزریق را می توان به روش رو به جلو(پیش گرد) انجام داد به گونه ای که نواری از فیلر در طول ورمیلیون ایجاد گردد. بطور جایگزین می توان فیلر را به دو شکل رو به عقب (پس گرد) نیز تزریق کرد. تزریق ژل لب اگر به نحوه صحیح انجام نشود، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را برای زیباجویان به همراه خود داشته باشد. پزشکان کلینیک دکتر تفت توصیه می‌کنند که اکیدا برای انجام تزریق ژل لب نزد سالن‌های زیبایی و آرایشگران نروید و اگر به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می‌دهید، حتما نزد یک پزشک معتبر اقدام به تزریق ژل به لب‌های خود کنید. در ادامه مطلب شما را با چند مورد از عوارض تزریق ژل لب آشنا می‌کنیم.

معمولا بعد از گذشت چند روز تورم لب ها کاهش یافته و فرم اصلی لب ها را مشاهده خواهید کرد. برای از بین بردن ورم لب ها نیاز به انجام دادن کار خاصی ندارید. تنها کاری که لازم است انجام دهید دستگاری نکردن لب ها بعد از تزریق است. فیلم تزریق ژل لب مدل قلوه ای یکی از مواردی است که اغلب خانم ها به دنبال آن هستند. بسیاری از افراد به طور مادرزادی تنها دارای یک خط لب باریک هستند و دوست دارند که لب های پرتر و قلوه ای داشته باشند. این افراد به راحتی می توانند با تزریق چند سی سی فیلر لب در نقاط درستی از لب هایشان به این فرم دلخواه برسند.

در این روش حجیم سازی و برجسته سازی لب فقط قسمت بالایی و مرکز لب حجیم می شود و سایر قسمت های لب به مقدار کمی حجیم می شوند. اخیرا تعداد مراجعینی که قبلا تزریق ژل لب انجام داده اند و ناراضی هستند زیاد شده است. با پیشرفت علم و دانش پزشکی امروزه انواع مدل های تزریق ژل در کلینیک های تخصصی و توسط پزشک انجام می شود. در حالی که ممکن است ادعا شود که ماندگاری ژل یک سال است، به این معنی نیست که مقدار ژل تزریق شده با مقدار ژل پس از ۳۶۵ روز یکسان است. با این حال ممکن است نشانه هایی از ژل در لب پس از نزدیک به یک سال یا حتی بیشتر بعد از تزریق قابل تشخیص باشد.

پس از بیحسی کامل، مقدار مشخصی از ژل به لب‌های داوطلب تزریق خواهد شد. همچنین استفاده از ضدآفتاب با SPF مناسب (بالای ۳۰) می‌تواند سبب محافظت از پوست و افزایش مدت ماندگاری مواد تزریق شده داشته باشد. اغلب مواقع حدودا 30 الی 40 دقیقه تزریق ژل لب طول می‌کشد؛ بخش عمده این زمان، صرف بی‌حس کردن لب مراجعه کننده می‌شود.

هزینه درمان براساس تعداد سرنگ‌های ژل محاسبه می‌شود؛ معمولاً دو سرنگ برای اکثر بیماران کافی است. 4.6 (50) مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل روسی همانطور که می‌دانید با افزایش سن فرم لب‌ها تغییر می‌کند و حتی ممکن است ظاهری افتاده پیدا کند با تزریق ژل به راحتی می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید. مواد تشکیل دهنده هر ژل و نوع اثرگذاری آن تعیین کننده ماندگاری آن است. در تزریق ژل آلیاکسین مواد تشکیل دهنده این فیلر حداکثر 9 ماه باقی می ماند و البته در مواردی ماندگاری آن یک سال نیز گزارش شده است که کمتر برای ناحیه لب اتفاق می افتد.