ضرورت نصب آسانسور و پله برقی در ساختمان مطالب

شرکت ایراتک کیش با بهره گیری از توان مدیران، متخصصان و مهندسین مجری داخل کشور بر اساس معیارهای بین المللی … فیش واریزی در خصوص ارائه خدمات بازرسی که بر اساس تعداد توقف آسانسور تعیین می گردد . آسانسورهای ناایمن در ساختمان های عمومی و مسکونی در استان البرز… آسانسورهای مسافربر در سه نوع کششی، هیدرولیکی و مغناطیسی که در قالب MRL ، دوبلکس و تکی نصب می شود. ارائه خدمات مشاوره ای توسط گروه مهندسين در طراحی و انتخاب انواع آسانـــسورهای صنعتی و پالايشگاهی با IP ويژه. وجود دکمه های قرمز رنگ در کنار پله برقی ها ضروری است تا در صورت بروز مشکل از این طریق بشود توقف اضطراری را فعال کرد.

ضرورت نصب آسانسور و پله برقی در ساختمان مطالب

دو عامل یعنی نیروی عکس العمل دنده ها در گیربکس و وجود چرخ طیار یا فلای ویل متصل به محور روتور موتور که دارای لختی دورانی است، مانع از تشدید تکان ها می‌شوند. برای توقف موتور با استفاده از یک مدار الکتریکی استاتور دور کند وارد مدار شده و دور تند از مدار خارج می‌شود. مدرن سازی آسانسور؛ آنچه مدیران ساختمان باید بدانند طراحی و ساخت آسانسورها معمولا در چارچوب‌ کارکردهای متفاوت خود بین 20 الی 25 سال خدمات قابل اعتماد و رضایت بخشی در طول عمر خود ارائه می دهند. پله برقی ها چگونه کار می کنند؟ از نقطه نظر مکانیکی، پله برقی یک سیستم حمل و نقل عمودی ساده و در عین حال جذاب است….

اهمیت نگهداری آسانسور در زمستان

تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ایمنی آسانسور؛ نکاتی در مورد محافظت از آسانسور در ماه های تابستان آیا می دانستید که هر سال به طور متوسط 30 حادثه… اشتباه– کودکان اغلب فکر می کنند پله ها به طبقه پایین می ریزند و هر روز باید به بالا برده شوند تا دوباره به پایین بیایند.

  • حفاظت از حریق در محفظه های زمینی ( موتورخانه و چاهک) پله برقی در طبقات ممکن است بوسیله تعبیه اسپرینکلر(آب فشان) های خودکار یا پوشاندن آنها با پرده های نسوز صورت گیرد.
  • در این نوع آسانسور که معمولاً برای ارتفاعات و سرعت‌های کم‌کاربرد دارد، ممکن است وزنه تعادل هم این سایت را مرور کنید وجود داشته باشد.
  • از این وسیله برای سرعت بخشیدن به جا به جایی افراد یا بارها از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود.
  • آسانسور یا بالابر، با نام انگلیسی Elevator یا Lift نیز شناخته می‌شود.
  • پله برقی ، آسانسورهای MRL ، آسانسورهای کششی، پیاده روی برقی …
  • مجموعه کتاب های راهنمای جامع نصب آسانسور و پله برقی و راهنمای جامع سرویس آسانسور و پله برقی منتشر شد.

صفحه شانه ای ، قسمتی است که بین پلتفرم و پله های متحرک قرار می گیرد. نام گیری آن بخاطر این است که لبه های رو به پله آن دارای شانه هایی است که بین لبه های پله ها قرار میگیرد. این طراحی بدین جهت بکار رفته تا فاصله بین قسمت ثابت پلتفرم و پله ها را پرنموده و اجازه ندهد تا اشیا در این شکاف گیر کنند. در آسانسور‌‌‌‌های هیدرولیک به خاطر اینکه کادر وزنه وجود ندارد و سیستم جک هیدرولیکی باید تمامی کابین و مسافران را جا به جا کند نیاز به موتور‌‌‌‌های قوی تری هست. در این آسانسورها یک موتور سه فاز غوطه ور در روغن به همراه یک شیرالکتریکی مخصوص که اصطلاحاً پاور یونیت نامیده می‌شوند وظیفه تامین فشار روغن برای جک هیدرولیک را داراست.

مدیر سایت

در پله برقی و رمپ نیز برای راه اندازی و به جریان افتادن حرکت آنها در قلب این تجهیزات احتیاج به موتور است تا قدرت محرکه لازم برای کارکردن پله برقی توسط این موتور تامین گردد. موتورهایی که در پله برقی استفاده می گردد، معمولا همان موتور گیربکس سه فازی است که در آسانسورها نیز کاربرد دارد. در پله برقی و رمپ ها معمولا از موتورهایی استفاده می کنند که تعداد قطب بیشتری داشته باشند، زیرا تعداد قطب بیشتر در این موتورها سبب می گردد، تا موتور حرکت نرم و بدون تکانی را داشته باشد.

از سال 2000 به بعد مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تحت عنوان elevator and escalator engineering آغاز گشت. انواع آسانسور برای ساختمان‌های تجاری پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که ارزش بازار جهانی آسانسور و پله برقی تا سال 2029 به… یکی دیگر از موادر مهم در نصب پله برقی تعداد پله های افقی در ایستگاه های بالا و پایین بوده که معمولا دو یا سه عدد است. پله های افقی موجب می شوند که سوار و پیاده شدن کاربران با سهولت انجام پذیرد.

پیش‌بینی آسانسور برای ساختمان‌های بیش از یک طبقه

طراحی این پله ها موجب می شود که آنها فضای کمی اشغال کنند؛ از دیگر ویژگی های پله های برقی مراکز تجاری این است که تعداد پله های افقی در ایستگاه های پایین و بالا، دو عدد بوده و قطر قرقره ها ۷۵ میلیمتر است. طرح کارت ویزیت نصب آسانسور، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. شرکت آسانسور و پله برقی الماس آسانسور، آماده ارائه و نصب انواع آسانسور و پله برقی مناسب ساختمان شماست. حتی اگر ساختمان فاقد آسانسور باشد و فضایی برای این منظور در نظر گرفته نشده، جای نگرانی نیست!

پله‌برقی وسیله‌ای جهت جابجایی افراد در طبقات غیر هم‌سطح هست که نسبت به آسانسور حجم جابجایی، مسافر بیشتری را دارا است و در مکان‌های عمومی نظیر؛ فرودگاه‌ها، مترو، پایانه‌ها، ساختمان‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و غیره بکار می‌رود. پله‌های برقی معمولاً دارای پله‌های فلزی و تسمه‌ای هستند که شیب آن‌ها بین ۲۷ تا ۳۵ درجه است. پله به قسمتی از پله‌برقی گفته می‌شود که افراد روی آن می‌ایستند.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی