شروع و راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه + ایده هایی که تا به حال به فکر کسی نرسیده ! | businesset

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید پس از خواندن این مطلب خواهید دانست که راه‌اندازی یک کسب و کار در کانادا چه شرایط و ویژگی‌هایی دارد. اگر نکته دیگری در این مورد وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید. در کشور کانادا شما می توانید پس از رجیستر کردن اسم بیزینس آن را تغییر دهید. این کار با استفاده از ارائه یک درخواست انجام می شود و برای این کار باید هزینه بررسی پرونده تان را که در حدود ۵۰ تا ۱۰۰ دلار است بپردازید.

http://dena-blog.ir

اما به شدت توصیه می شود اگر میخواهید خودتان مسیر خرید بیزینس در کانادا را طی کنید، حداقل 3 سال راجع به این پروسه تحقیق کنید. اگر قصد راه‌اندازی کسب و کار کوچک پرسود خود را دارید،‌ زمان کافی و لازم برای فکر کردن روی گزینه‌های موجود و انتخاب حوزه درست بگذارید. برای ورود به هر حوزه باید بر تمام نکات و ویژگی‌های مربوط به آن مسلط باشید و مشکلات بازار کارش را بشناسید. همچنین باید میزان فروش آن محصولات را در نظر بگیرید و ببینید که افراد حاضر به خرید محصولات شما هستند یا نه. ریسک محصول یا خدمات بیشتر اوقات به خاطر کمبود منابع مالی پیش می‌‌آید (وگرنه می‌توانستیم با تلاش زیاد و استخدام افراد حرفه‌ای به هر ترتیبی که شده محصول‌تان را بسازیم). با این وجود که راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی بسیار مقرون به صرفه هست، اما خب هنوز هم نیاز به مقداری پول برای شروع کارمان دارید.

بهتر است قبل از ارائه طرح تجاری تان به اداره مهاجرت این کشور یا شرکت های سرمایه گذاری، در مورد ایده های تجاری کمی تحقیق کنید و فهرست کاملی از این ایده های عملی را آماده کنید. زمانی که قصد راه اندازی بیزینس در کانادا را داشته باشید، نکته مهمی است که شرکت های موفق آن را بررسی کنید. نگاهی کلی به این شرکت ها می تواند دید خوبی به شما دهد تا اهداف خود از راه اندازی بیزینس در کانادا را دنبال کنید. باید اشاره کرد که شرکت های بزرگ و توسعه یافته بین المللی در این کشور فعالیت دارند که هر کدام از آن ها از غول های صنعتی و تجاری دنیا به شمار می روند. باید اشاره کرد که در روش مهاجرت شغلی از طریق استارت آپ این کشور، شما نیاز به تامین سرمایه های هنگفت ندارید. در حقیقت، شما پس از متقاعد کردن شرکت های سرمایه گذاری، می توانید سرمایه های مورد نیاز را برای تاسیس شرکت خود از شرکت های مورد نظر بگیرید.

چگونه با سرمایه کم بیزینس راه اندازی کنیم؟

برخی از مجله خبری بیزنس راه بنداز هم کسب‌وکارهای کوچکی برای ارائه خدمات به شرکت‌های بزرگ‌تر راه‌اندازی می‌کنند. مثلا خدمات طراحی سایت، خدمات طراحی محصول، تشکیل تیم برای تولید محتوای شرکت‌های بزرگتر و… همه این افراد به نوعی کسب‌و‌کار شخصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. خرید بیزینس در کبک به عنوان دومین استان پر جمعیت در کانادا فرصت منحصر به‌ فردی بحساب می آید. از آنجایی که زبان استان کبک فرانسوی است تمام اقدامات و ارتباطات برای خرید یک کسب و کار لازم است می بایست به زبان فرانسه باشد. طیف وسیعی از کسب و کارها می توانند گزینه خرید بیزینس در کبک باشند که پیروی از قوانین استان کبک در مورد خرید و یا راه اندازی بیزینس را می طلبند.

جدول هزینه ویزای راه اندازی بیزینس در کانادا

خرید یک بیزینس فعال، مزایایی چون استفاده از سابقه و تجربه جاری و مشتریان موجود، امکان برداشت سود در کوتاه مدت، امکان دریافت وام از بانک بدلیل وجود سابقه بیزینس و اعتبار دارد. از چالش های آن نیز، نیاز به سرمایه گذاری اولیه قابل توجه برای امتیاز بیزینس و اینکه در صورت عدم انطباق روش بیزینس مالک قبلی، امکان تغییر در نوع بیزینس وجود نداشته باشد. از معایب آن نیز میتوان نیازداشتن به زمان تا رسیدن به سوددهی، عدم تضمین برای ثمر دهی سرمایه گذاری را برشمرد.

  • برای اینکه بتوانید به درستی هزینه خود را تعیین کنید و هزینه راه اندازی بیزنس شخصی خود را چقدر هزینه کنید، باید یک برنامه داشته باشید.
  • بدست آوردن سود فوری در بدو امر امکان پذیر نیست و اگر با این ایده فعالیت خود را شروع کنید، فشار زیادی را به خود و کسب و کار خود وارد خواهید کرد.
  • با گسترش کسب‌ وکارها، کاغذ بیشتری استفاده می‌شود، دستگاه‌ های الکترونیکی قدیمی به نفع مدل‌ های جدیدتر کنار می روند، زباله ‌های ساختمانی ناشی از افزودن فضای اداری جدید انباشته می‌شوند و غیره.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی