شارژر لپ تاپ مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

شارژر لپ تاپ مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

ضد آب بودن را نیز برتمام ویژگی‌های این شارژر لپ تاپ دل محصولات اضافه کنید. در مورد شیائومی نیز چنین مطلبی صدق می‌کند و رشد تمام مدت این برند، واقعیتی است که به واسطه کیفیت آن به وجود آمده، زیرا همانطور که گفته شد و شاهد آن هستیم، محصولات شیائومی از کیفیت بسیار زیادی برخوردار‌ند. باید گفت که شیائومی کار خود را با رونمایی از رابط کاربری مبتنی بر اندروید MIUI آغاز کرد که دارای مزیت‌های بسیاری از جمله پشتیبان‌گیری ابری، استفاده آسان از پخش موسیقی و ارائه دهنده اپلیکیشن‌های فروشگاه خود بود.

  • به خاطر داشته باشید که همه شارژرهای لپ تاپ مقدار یکسانی از جریان را ندارند.
  • برای رفع این مشکل باید به سراغ یک اتصال دهنده برق کوچک بروید.
  • شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله خدمات مرتبط با تعمیر سوکت شارژر لپ تاپ دل مشمول گارانتی و ضمانت است.
  • خیر، شارژرها بر اساس سال تولید و پیشرفت تکنولوژی، برای راحتی کاربران ممکن است در شکل های مختلفی تولید شوند.
  • مطلب تعمیر شارژر لپ تاپ یکی از مهم ترین مطالب این فصل از توضیحات می باشد چرا که ممکن است با یک اشتباه ساده کلی هزینه صرف شود .

یکی دیگر از مواردی که شارژر لپ تاپ را نیازمند بررسی و تعمیر تخصصی می­‌کند، آسیب دیدن برد یا بخشی از این قطعه هست. مجدداً تأکید می‌­کنیم که تعمیر شارژر لپ تاپ به هیچ عنوان کار ساده یا کم اهمیتی نیست و باید حتما توسط افراد متخصص و دوره دیده انجام شود. زمانی که لپ تاپ خاموش شده و دیگر روشن نمی شود با انجام یک تست ساده می توان متوجه شد که آیا این مشکل از شارژر لپ تاپ است یا قطعات دیگر دچار مشکل شده اند. اکثر منابع جریان برق DC سطح ولتاژی که تولید می‌کنند بسیار کمتر از ولتاژ مورد نیاز لپ تاپ است. آداپتورهای DC ‌می‌توانند این مقدار جریان برق را گرفته و به ولتاژ بالاتری که مورد نیاز لپ تاپ برای شارژ کردن باتری یا روشن کردن لپ تاپ است، تامین کنند.

شارژر لپ تاپ ایسر 19V 1.58A

معمولا افرادی دنبال این دسته از لپ تاپ ها هستند که نیاز به سخت افزار قوی و کار با نرم افزار های سنگین ندارند . پس شما نباید از این لپ تاپ ها انتظار اجرای نرم افزار های طراحی و مهندسی را داشته باشید . لپ تاپ استوک lenovo miix 520 یکی از لپ تاپ های پرطرفدار در بازار می باشد که دلیل آن کاربرد آن نسبت به قیمت مناسب آن است. این لپ تاپ می تواند نیاز های روزمره شما را اعم از وب گردی، آفیس، تماشای قیلم و … کلیه لپ تاپ ها دارای 15 روز مهلت تست و تعویض هستند ، به این معنی که اگر لپ تاپ خریداری شده جواب گوی کار شما نباشد یا به هردلیلی از خرید خود رضایت نداشته باشید، میتوانید با مدل دیگری تعویض نمایید .

تبدیل سوکت شارژ ۲٫۵ × ۵٫۵ میلی ‌متر مدل C

شارژر لپ تاپ 19 ولت 1.58 آمپر 30 وات Acer این دسته از آداپتورها ویژه‌ی راه اندازی و شارژ باطری لپ‌تاپ‌های برند acer هستند. لپ تاپ ایسوس و دیگر برندها نیازمند یک شارژر مناسب هستند که در مکان‌های مختلف همراهتان باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. نکته اصلی هنگام خرید انواع شارژر همراه آگاهی از مشخصات مربوط به قدرت خروجی آن است.

برای استفاده بهتر از شارژر لپ تاپ اول ان را به برق بزنید و بعد آن رابه لپ تاپ متصل کنید. یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که باعث کاهش باتری لپ‌تاپ شما می‌شود، صفحه نمایش روشن و با وضوح بالای آن است. هر کاری که برای کاهش این فشار انجام دهید، تاثیر مفیدی بر طول عمر باتری شما خواهد داشت.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی