راه اندازی بیزینس در کانادا سازمان مهاجرتی دیار | businesset

به غیر از ترجیحات فروشنده، هر استان در کانادا قوانینی در مورد اینکه چه کسی می تواند زمین کشاورزی بخرد وضع شده است. این قوانین می تواند از استانی به استان دیگر به طور قابل توجهی متفاوت باشد. شرایط خرید زمین کشاورزی در کانادا اینگونه است که اگر خریدار حداقل 183 روز در سال در کانادا اقامت داشته باشد، حتی اگر شهروند کانادا نباشد هم می تواند مالکیت زمین کشاورزی را برعهده بگیرد و به عبارتی زمین کشاورزی خریداری کند. تمام تامین مالی زمین های کشاورزی باید از طریق یک موسسه مالی ثبت شده برای انجام تجارت در کانادا باشد.

باید اشاره کرد که شما در مسیر تاسیس بیزینس در کانادا به حمایت های دولتی و شرکت های سرمایه گذاری نیز دسترسی خواهید داشت. در صورتی که قصد انتخاب یک شهر مدرن و پیشرفته را دارید، اتاوا می تواند محل مناسبی برای راه اندازی بیزینس در کانادا به حساب آید. توریسم، علوم زیستی، تولید کارخانه ای، صنایع فناوری محور، خدمات مالی و ساخت و ساز از بهترین صنایع این شهر به شمار می روند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم اقتصادی اتاوا می توانید به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید.

  • مثلا اگر بخواهید ساعت 3 عصر بروید استادیوم بازی پرسپولیس را بدون اینکه نگران مرخصی گرفتن باشید، ببنید.
  • باید در یک آزمون مورد تائید زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی شرکت کنید.
  • شما باید روی ایده بیزینسی خود تحقیق خوبی داشته باشید و میزان تقاضا در مورد آن را بررسی کنید.
  • مشاغل کوچک و پرسود علی رغم اینکه در ابتدای کار بسیار زحمت و دوندگی دارند اما گاها سوددهی آن‌ها در مدت‌زمان کم، بالاست.

اکثر اوقات هنگامی که صحبت از مجله خبری بیزنس راه بنداز گذاری خارجی می شود ما بلافاصله به سرمایه های بزرگ و زیاد فکر می کنیم زیرا این باور وجود دارد که برای سرمایه گذاری خارجی می بایست مبالغ زیادی هزینه شود. اما واقعیت این است که می توان در زمینه ها و تجارت های کوچک نیز سرمایه گذاری کرد که نیاز به سرمایه زیاد و بزرگ ندارد در نتیجه باید گفت که راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم در خارج از کشور نیز ممکن است. حتی بسیاری از این سرمایه گذاری ها می توانند در بیزینس های زنجیره ای مانند رستوران های زنجیره ای، کافه های زنجیره ای و غیره باشند. زیرا این تجارت های زنجیره ای به علت شناخته شده بودن و آشنایی مردم با آنها، یک شعبه جدید نیاز به جذب مشتری ندارد زیرا این برند مشتری های خود را از قبل دارد. یکی از این گونه رستوران های زنجیره ای اک مک می باشد که می توان شعبه ای از آن را با هزینه ای کم راه اندازی کرد. در ادامه با موسسه MIE همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

http://dena-blog.irبرای خرید و یا راه‌اندازی یک بیزینس در کانادا پیش نیازهایی لازم است. همانطور که بالاتر هم گفته شد اولین پیش نیاز برای این کار جمع‌آوری اطلاعات و انجام تحقیقات لازم درباره آن کسب و کار است. برای راه‌اندازی بیزینس در کانادا لازم نیست به یک استان خاص فکر کنید زیرا امکان انجام این کار در همه ایالت‌های این کشور وجود دارد.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم در خارج از کشور و شرایط عمومی

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کارهای خدماتی، از شما دعوت می‌کنیم که مقاله‌ی «کارهای خدماتی چیست؟ – معرفی بهترین کسب و کارهای خدماتی در ایران» را مطالعه بفرمایید. تدریس همیشه یکی از کسب و کارهایی بوده که هم به ارتقای سطح جامعه کمک کرده و هم درآمد خوبی را برای آموزش‌دهندگان به ارمغان آورده است. برای ایجاد بیزینس آموزش آنلاین هم می‌توانید به‌صورت تکی کار کنید و هم می‌توانید با ایجاد یک وب‌سایت، مانند وب‌سایت آموزش آنلاین فرادرس، دوره‌های مختلفی را برای کاربران تهیه کرده و قرار دهید.

ثبت نام

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی