راه اندازی بیزینس در کانادا️سرمایه+شرایط+مزایا | businesset

بیشتر مجله خبری بیزنس راه بنداز های موفق در این کشور دارای حساب های بانکی تجاری هستند که به نام شرکت مورد نظر ثبت شده است. ایجاد اکانت بانکی برای تبادل های مالی و پرداخت ها نکته مهمی است که می تواند امور مالیاتی و حسابداری شرکت شما را به طور قابل توجهی آسان کند. شما می توانید این حساب را در همان ابتدای کار باز کنید تا برای انجام پرداخت ها نیز شرایط مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهید. زمانی که شما به دنبال تاسیس یک شرکت تجاری در این کشور هستید، نام آن باید به عنوان یک Trade Name ثبت شود و برای این کار نیاز است تا به بخش ایالتی مورد نظر مراجعه کنید. در حقیقت، قانون این کشور به صورتی است که شما ملزم هستید در ابتدا منطقه تاسیس بیزینس در کانادا را انتخاب کنید و پس از آن خواهد بود که می توانید مراحل بعدی راه اندازی بیزینس تان را دنبال کنید.

دیدگاه برای “راه اندازی کسب و کار را از کجا شروع کنیم؟ ”

در این بین، می توان گفت شهرهای مرکز استان در این کشور و شهرهایی که در نزدیکی مرز آمریکا قرار دارند، از بهترین شرایط برخوردارند و شما در آن ها به فرصت های بسیار عالی برای شروع بیزینس در کانادا دسترسی دارید. در ادامه بهتری شهرها از نظر راه اندازی بیزینس در کانادا معرفی می شوند که می توانید در این لینک نیز به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. بنابراین، به دنبال طرح های تجاری خلاقانه و نوآورانه باشید که بتوانند مشکلی از مشکلات این کشور را حل کنند. در صورتی که در مرحله جذب سرمایه و تامین نیازهای مالی شرکت خود به مشکل برخورد کردید، می توانید از مشاوره های تخصصی کسب و کار در تراست بیزینس استفاده کنید.

تامین سرمایه برای تاسیس بیزینس در کانادا

هر سازمانی که برای فراهم کردن کالا یا خدمات برای مشتری ایجاد شده باشد، کسب و کار یا بیزینس نامیده می شود. در بیزینس شخصی، خودمان صاحب کسب‌وکارمان هستیم و زمان و سرمایه در دست خودمان است. خیر، برای داشتن چنین کاری باید با محدودیت ها، مزایا و معایب آن آشنا باشیم. نیاز به سرمایه اولیه، داشتن انگیزه، دوری از حاشیه امن شغل هایی مثل کارمندی، ریسک پذیر بودن و… از جمله ویژگی هایی هستند که در همه افراد وجود ندارند. مثلا ممکن است که شما از کودکی دوست داشته اید که یک رستوران داشته باشید، حالا اگر بتوانید این کار را در قالب یک شغل شخصی راه‌اندازی کنید، حال بهتری خواهید داشت.

نکات مهم برای راه اندازی بیزینس در کانادا

در ابتدای راه مسائل زیادی سر راه کارتان وجود دارد که باید یکی پس از دیگری آن‌ها را حل کنید. قطعاً زمانی که کارهایتان سر روال بیفتند، راحت‌تر می‌شوید و سود و درآمدی که عایدتان می‌شود، خستگی راه را از تنتان به در می‌کند. البته اگر می‌خواهید به درآمد برسید باید اصولی کارتان را شروع کنید و از همان ابتدا پایه‌ها را قوی بنیان نهید.

  • در اغلب موارد، افراد متقاضی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کشورهای امریکا، کانادا، استرالیا و … بنابر توصیه وکیل و یا مشاور مهاجرتی شان، بیزینس پلنی را صرفا برای گذر از مرحله دریافت اقامت موافقت می نمایند.
  • همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یعنی شما محصولات یک سایت را با لینک اختصاصی خودتان معرفی کنید و به ازای هر کسی که با لینک شما اقدام به خرید کرد، پورسانت بگیرید.
  • حتی می‌توانست یک نمونه کوچک و کم هزینه از دستگاهش را به صورت آزمایشی بسازد.
  • در هر زمینه‌ای که تخصص داشته باشید، می‌توانید با تولید محتوا در آن زمینه، کسب درآمد داشته باشید.

کانادا از افراد خوداشتغال در زمینه های مختلف بر اساس موفقیت و شهرتی که در رشته خود ایجاد کرده اند استقبال می کند. ارزیابی رایگان خود را از امروز شروع کنید تا دریابید که آیا تجربه خوداشتغالی شما را واجد شرایط یکی از برنامه های مهاجرتی خوداشتغالی می کند یا خیر. بسته به حوزه ای که برای راه اندازی بیزنس خود در نظر گرفته اید، باید الزامات آن استان را برآورد کنید. استان منیتوبا یکی از ایده آل ترین استان ها برای راه اندازی بیزنس است.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی