بیزینس یعنی چه؟ 3 هدف راه اندازی کسب و کار ایران فاندر | businesset

کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید آن اقدام می کنیم. سوال اصلی این مقاله این است که یک فرد خارجی چگونه می‌تواند بیزینس خود را در کانادا راه‌اندازی کند؟ در درجه اول متقاضی باید اطلاعات لازم درباره کسب و کار مورد نظرش را از یک منبع معتبر جمع‌آوری نماید. سپس باید آنها را ارزیابی کارشناسانه کند و اطلاعاتی همچون سرمایه مورد نیاز، بازار کار چگونگی عرضه و تقاضا و اطلاعاتی در مورد شهر و استان محل کار و پارامترهای تاثیرگذار دیگر را به دست بیاورد.

راه اندازی بیزنس در کانادا از طریق استارتاپ

بنابراین تمام تمرکز خود را بر دانش و طراحی‌های خود متمرکز کنید. شما برای راه اندازی و فعال نمودن شرکت نوپای خود در آلمان به کسب اطلاعات در این زمینه نیاز دارید. سالها فعالیت بعنوان مشاور در خرید صنعتی، این فرصت را به من داده است تا از موقعیت های متفاوتی که پیش رو داشته ام، کسب تجربه کنم. شایان ذکر است که در این بیزینس بسیاری از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز مشتری شما خواهند بود.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم در خارج از کشور

برنامه ویزای استارتاپ کانادا اقامت دائم کارآفرینان مهاجر را فراهم می کند و به آن ها کمک می کند تا در کانادا مستقر شوند. هدف این برنامه جذب کارآفرینان مهاجر و کمک به آن ها برای ایجاد مشاغل طولانی مدت است که کانادایی ها را استخدام کرده و باعث رشد اقتصادی می شود. در هر زمینه‌ای که تخصص داشته باشید، می‌توانید با تولید محتوا در آن زمینه، کسب درآمد داشته باشید. تولید محتوا در یوتیوب، اینستاگرام و کسب درآمد از این پلتفرم‌ها، گوشۀ کوچکی از این شغل جذاب است. اگر برای تولید محتوا سرگردانید و نمی‌دانید تولید محتوا را چطور شروع کنید، کافی است به آموزه‌های آن هندلی و چارلز چپمن عمل کنید. این روزها که رستوران‌های فست‌فودی زیاد شده است، عده‌ای زیادی از کارمندان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه، رو به خرید غذاهای خانگی آورده‌اند.

البته، برای خرید یک بیزینس در این کشور، شما می توانید از طریق همکاری نیز اقدام کنید و به صورت گروهی یکی از بیزینس ها را خریداری کنید. بیزنس های کوچک این قدرت را دارند که به مردم شغل بدهند و اقتصاد کلی کانادا را تقویت کنند. دولت مایل است در شرکتی سرمایه گذاری کند که آن ها به آن اعتقاد دارند.

http://dena-blog.ir

مدیران و صاحبان مشاغل که مجله خبری بیزنس راه بنداز یک سال سابقه کاری در شرکت خارجی را دارند. با مراجعه به این لینک، می توانید مهم ترین صنایع این کشور را مشاهده کنید که سهم مهمی در نرخ تولید ناخالص سالانه دارند. از جمله بهترین تجارت ها در این شهر که در این آدرس اینترنتی نیز می توانید بررسی کنید، کشاورزی، معدن، توریسم، صنایع جنگل و صنایع برق آبی است. مدارک لازم در این برنامه شامل مدارک شغلی و درآمد فرد است و در کنار آن، در صورتی که بخواهید برای همسر و فرزندان نیز اقدام کنید، مدارک ازدواج و مدارک هویتی مورد نیاز خواهد شد.

  • دقت داشته باشید که در صورت ارائه پرونده کامل و بی نقص می توانید نقص های موجود در راه اندازی بیزینس در کانادا را تا حدود زیادی کاهش دهید.
  • بعد شناخت بازار، مشتریان و رقبا باید مورد توجه قرار بگیرد و این تازه شروع ماجرا است.
  • سازمان‌ های تعیین ‌شده توسط کانادا، گروه‌ های تجاری هستند که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا برای حمایت از استارت‌آپ‌ ها از طریق برنامه ویزای استارت‌ آپ انتخاب شده ‌اند.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی