راه اندازی بیزینس در کانادا️سرمایه+شرایط+مزایا | businesset

اگر قصد راه اندازی کسب و کار را دارید، توصیه می‌کنیم، با چشم باز و بررسی تمامی جوانب، این مسیر را شروع کنید. برای اینکه با چشم باز پا در این مسیر بگذارید و توشۀ راهتان تکمیل باشد، توصیه می‌کنیم سری به خلاصه کتاب های کارآفرینی در بوکاپو بزنید. راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه در ابتدا ایده‌ای دور از ذهن به‌نظر می‌رسد ولی غیرممکن نیست. قبل شروع هر کسب‌وکاری، همان طور که قبلاً گفتیم، باید ایکیگای خود را پیدا کنید و با تکیه بر مهارت و تجربه‌تان، فرآیند راه‌اندازی را شروع کنید.

بودجه خود را بررسی کنید

در بسیاری از مجله خبری بیزنس راه بنداز های راه اندازی بیزینس در کانادا امکان درخواست برای وام ها و تامین سرمایه از شرکت های سرمایه گذاری وجود دارد؛ پس بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید. شما به عنوان فردی که می خواهید در کبک سرمایه گذاری کنید، طی یک همکاری 5 ساله با دولت کبک، باید حداقل 1 میلیون و 200 هزار دلار پول داشته باشید. اگر همه چیز خوب پیش برود، بعد از 3 سال می توانید اقامت دائم این کشور را بگیرید. در نهایت بعد از سپری شدن این همکاری 5 ساله، کل پول به شما برگردانده خواهد شد. اقامت دائم کانادا در میان برنامه های محبوب مانند ویزای اکسپرس اینتری کانادا و استارت آپ، راه های جذاب دیگری را به متقاضیان علاقه مند و واجد شرایط ارائه می دهد.

البته، در این روش نیز شما باید نشان دهید که تمکن مالی را برای مستقر شدن در کشور مورد نظر دارید و برای تامین هزینه های اولیه زندگی تان مشکلی در این کشور نخواهید داشت. در صورتی که بخواهید بیزینس های قابل خرید در این کشور را مشاهده کنید، پلتفرم تراست بیزینس، محلی مناسب برای این کار است چرا که بهترین تجارت ها را معرفی کرده است که از طریق آن می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. همچنین، شما می توانید به این لینک نیز مراجعه کرده و شرایط خرید بیزینس را در این کشور تحلیل کنید. مهاجرت خود اشتغالی کانادا از جمله روش هایی است که برای هنرمندان و ورزشکاران ارائه شده است. این افراد در صورتی که حداقل ۲ سال سابقه شغلی تمام وقت داشته باشند و قصد مشارکت در بخش هنر یا ورزش کانادا را داشته باشند، می توانند از طریق برنامه مختص به خود برای راه اندازی بیزینس در کانادا درخواست دهند.

اخذ ویزای بیزینس کانادا

اگر سوالی در باب این نوع سرمایه گذاری دارید، در انتهای این مقاله می توانید در قسمت ثبت نظر آن را بیان کنید تا در کوتاه ترین زمان، مشاورین ما به آن پاسخ دهند. در صورتی که همه جنبه‌های کار را در نظر بگیرید و شروع به راه اندازی کسب و کار شخصی کنید، فشار کمتری در اوایل کار روی دوشتان خواهد افتاد. بیزینس پلن، در واقع نقشه و طرحی است که همه ابعاد و زوایای کسب و کار نوپای شما در آن توضیح داده است. اقتصاد کانادا هم مانند سایر کشورهای توسعه‌یافته تحت سلطه صنعت و خدمات است. بر اساس گزارش گروه بانک جهانی، کانادا رتبه سوم راه ‌اندازی کسب‌ و کار را در گزارش سهولت در کار داراست. کانادا در میان 189 کشور رتبه 19 را در سهولت انجام تجارت کسب کرده است.

  • شما در ابتدای مسیر باید برای ایده تجاری خود یک بیزینس پلن داشته باشید و نقشه راه آن را مشخص کنید.
  • بهتر است بدانید که هر ایده‌ای می‌تواند به بخش‌های کوچک‌تری نیز تقسیم‌بندی شود که به مرور توسعه یابد.
  • ولی می توان با مطالعه عمیق تر، سرمایه گذاری را با دید بلندمدت تری ترتیب داد تا نیاز به کنار گذاشتن طرح اولیه پس از انجام تشریفات قانونی مهاجرت نباشد.
  • نوا اسکوشیا، یکی از استان های خوش آب و هوای کانادا به شمار می رود و اقتصاد این استان بیشتر از طریق منابع طبیعی و کشاورزی تامین می شود.
  • راه اندازی بیزینس در کانادا از جذاب ترین گزینه های مهاجرت به این کشور است که شما می توانید در شرایط بی نظیر کسب و کار خود را شروع کنید.

اگر زندگینامه افراد کارآفرین را خوانده باشید، معمولا از سختی های راه کارآفرینی می گویند و استقامت هایی که کرده اند. شما برای راه اندازی کار شخصی خود نیاز به صبر، طاقت و تحمل زیادی دارید. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی