راه اندازی بیزنس در کانادا ؛ اخذ اقامت کانادا از طریق راه اندازی بیزنس تراست | businesset

هنگام راه اندازی هر بیزینس جدیدی باید دید و طرز فکری روشن داشته باشید. اگر از شکست می ترسید و در تصمیم گیری های خود احساس عدم اطمینان می کنید نشان دهنده این است که هنوز برای شروع به یک فعالیت تجاری آمادگی ندارید. این یک واقعیت ساده در زندگی تجاری شماست که باید در شرکت خود تصمیمات مهمی بگیرید. بدست آوردن سود فوری در بدو امر امکان پذیر نیست و اگر با این ایده فعالیت خود را شروع کنید، فشار زیادی را به خود و کسب و کار خود وارد خواهید کرد. اگر متوقع هستید که حتما در زمان کوتاه پول خوبی بدست آورید بهتر است که ایده استارت آپ را رها کنید و به کار دیگری بپردازید. باید مشخص کنید.رویکرد شما درباره‌ی مسائل برای ارائه‌ی ایده‌ هاتون به مشتریانتون ، چطور خواهد بود.

http://dena-blog.ir

با مجله خبری بیزنس راه بنداز یک کارگاه یا حتی ساخت یک کارگاه کوچک در حیاط خانه‌تان، به‌راحتی می‌توانید بیزینس محصولات چوبیِ خود را راه‌اندازی کنید. در واقع، یکی از وب‌سایت‌های موفقی که در ایران به آموزش آنلاین می‌پردازد، وب‌سایت فرادرس می‌باشد؛ این وب‌سایت با داشتن منابع علمی معتبر و تخصصی، به تولید و انتشار انواع دوره‌های آموزش آنلاین در حوزه‌های مختلف، می‌پردازد. شما با همکاری با این پلتفرمِ آموزشی می‌توانید تا حتی چند ده میلیون تومان در ماه از تدریس دوره‌های آموزشی درآمد داشته باشید.

  • صحبت کردن در مورد کسب و کار شخصی این امکان را به شما می‌دهد که اطلاعات جدید و تجارب بیشتری به دست آورید.
  • همانند نوزادی که می‌خواهید برای او نام انتخاب کنید، برندتان را هم هوشمندانه و حرفه‌ای برگزینید.
  • باید درک عمیقی از اعداد مالی داشته باشید و اگر قادر به تصمیم گیری آگاهانه نیستید بهتر است فعلا فعالیتی را شروع نکنید.
  • می‌توانید با استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی یا استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند مامان‌پز، مشتریان خود را پیدا کنید و کسب درآمد داشته باشید.
  • به طور مثال می‌توان کار را با یک کافه بیرون‌بر بسیار کوچک شروع کرد که قیمت آن تنها 40 هزار دلار است یا به سراغ فرانچایز یک برند معتبر کانادایی در کافه‌های زنجیره‌ای رفته و مبلغی بیش از 490 هزار دلار بپردازید.
  • در سرمایه‌گذاری هم بسته به نوع و میزان سرمایه‌گذاری اخذ اقامت انجام می‌‌شود.
اگر LMIA مثبت صادر شود، سرمایه‌گذار می‌تواند برای یک مجوز کار تجدیدپذیر برای اقامت دائم کانادا در سال‌های آینده درخواست دهد. پس از ورود به کانادا به عنوان یک کارگر خارجی، قبل از اینکه بتوانید اقامت دائم کانادا را اخذ کنید، باید بیزنس خود را برای یک دوره مشخص اداره کنید تا به حالت فعال در بیاید. عکاسی، شغلی جذاب و پرسود برای کسانی است که دنبال کسب و کار کوچک و هنری می‌گردند. می‌توانید در هر کدام از حوزه‌های عکاسی که به آن علاقه دارید مانند عکاسی تبلیغاتی، عکاسی پرتره و … فعالیت کنید.

مدارک لازم برای راه اندازی بیزینس در کانادا

ما در این پکیج افرادی از تیم خود را که در گرداندن بیزینس خبره ھستند موظف می کنیم که تا زمانی که شما وارد خاک کانادا می شوید پروژه شما را به بھترین شکل اداره کنند. پولسازی از کسب و کاربیشتر مردم حتی بعضی از دوستانی که در حال مطالعه این مطلب هستند، در هر شرایطی هم که باشند، حتی حاضر نیستند به سقف خانه شان شلیک کنند. نکته کلیدی این است که اهداف و خواسته های بزرگتری انتخاب کنید تا دغدغه های بزرگتری داشته باشید. همانطور که قبلاً در مقاله رسیدن به ثروت میلیاردی به طور مفصل درباره اش صحبت کردیم. هرچقدر هدف کسب و کار و زندگی خود را بلندپروازانه تر انتخاب کنید، به نتایج بزرگتری هم دست خواهید یافت. این قدم مهمترین گاهی است که مسیر درست کسب و کار شما را تعیین می کند.

راه اندازی انواع بیزینس در کانادا

واترلو به دلیل وجود تجارت های جدید و حمایت های عالی از آن ها، از نظر حمایت از کسب و کارها بین چند شهر برتر جهان قرار گرفته است. زمانی که از راه اندازی بیزینس در کانادا سخن به میان می آید، شما ابتدا باید اهداف خود و منطقه مورد نظر را مشخص کنید. به بیان بهتر، نیاز است تا مشخص کنید که در مناطق شهری بزرگ قصد احداث کسب و کار را دارید یا هدف تان شروع کسب و کار در مناطق کم جمعیت تر است.

رایج ترین روش های راه اندازی بیزنس در کانادا

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی