راه اندازی بیزنس در کانادا ؛ اخذ اقامت کانادا از طریق راه اندازی بیزنس تراست | businesset

کسب و کار در کانادا را با دو روش سرمایه‌گذاری و کارآفرینی می‌توان راه انداخت. اما نوع مهاجرت بسته به اینکه کارآفرینی را انتخاب می‌کنید یا سرمایه‌گذاری را، متفاوت خواهد بود. کسانی که قصد راه‌اندازی بیزینس در کانادا را دارند باید در ابتدا با ویزای کاری وارد این کشور شوند و اقامت دو ساله بگیرند. چگونه با سرمایه کم بیزینس راه اندازی کنیم؟ را در این مقاله مورد تحلیل علمی قرار می دهیم.

برای این امر نیاز دارید، ایکیگای خود را بشناسید و بعد از آن آستین‌ها را برای شروع کسب‌وکار بالا بزنید. چه در ابتدای راه باشید و چه دم‌ودستگاهی به‌هم زده باشید، یکی از عوامل رشد و بیشتر دیده شدنتان، تبلیغات است. برای اینکه پولتان در تبلیغات به هدر نرود، نیاز دارید تا با تکنیک‌ها و روش‌های تبلیغات اثربخش آشنا شوید. لوک سالیوان دستور پخت تبلیغات اثربخش و جذاب را برایتان آماده کرده است تا همه را انگشت به دهان بگذارید. با خواندن خلاصه کتاب تبلیغات خلاق نوشته لوک سالیوان، به این دستور پخت دسترسی پیدا کنید. مدیریت و رهبری تفاوت‌های زیادی دارند و شاید تنها در بسیج کردن منابع و تشریح چشم‌انداز برای رسیدن و دست‌یابی به اهداف اشتراک داشته باشند.

  • در این شهر، فرهنگ های مختلف در کنار هم زندگی می کنند و در کنار پیشرفت بی نظیر شهر، شما در آن به طبیعت زیبایی نیز دسترسی دارید.
  • بازار بورس تورم‌های زیادی دارد و بهتر است به چشم سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت به آن نگاه کنید.
  • از آن جایی که قوانین مهاجرتی و راه اندازی بیزنس در استان کبک متفاوت از سایر استان ها است، الزامات و شرایط برنامه خود اشتغالی کبک نیز با سایر استان ها متفاوت است.
  • در مورد نیاز بازار، رقبای احتمالی خود، قدرت رقیبان، نقاط ضعف و قوت آن‌ها و … تحقیق کنید و از نقاط ضعف آن‌ها برای تأمین بهتر نیازهای جامعه بهره ببرید.
اگر فکر می کنید در مورد فعالیتی که برای خودتان شروع خواهید کرد همین اتفاق می افتد نشان دهنده این است که برای شروع به یک فعالیت تجاری مستقل آماده نیستید. برای اینکه بتوانید در یک صنعت یا تجارت زنده بمانید، باید با اعداد و ارقام مالی به درستی بازی کنید. یک افسانه قدیمی وجود دارد که می گوید «همه چیز در زندگی، بازی اعداد است». اگر نمی توانید درک درستی از اعداد و ارقام مالی داشته باشید، این بدان معنی است که برای راه اندازی یک فعالیت تجاری آمادگی ندارید.

نکاتی برای کارآفرینان برای راه اندازی بیزینس در کانادا

توقعات و میزان بازدهی کسب و کار مورد نظر را با همدیگر مقایسه کنید. انتخاب شغل جدید و ایده‌ای نو، ممکن است آن‌قدرها که فکر می‌کنید راحت نباشد. درآمد آینده‌تان، کارهایی که باید انجام دهید، ریسک‌های سر راهتان و غیره همگی متأثر از ایده‌ای است که برمی‌گزینید. تبلیغات و نشانه های شما از تجارت تان بسیار در ذهن مشتریان تاثیرگذار است. دیزاین لگوی شرکت شما می تواند خلاقانه باشد تا همیشه به یاد مشتریان بماند.

۸- برندتان را ثبت کنید

هر سازمان به طور مستقل تصمیم می گیرد که کدام پیشنهاد مجله خبری بیزنس راه بنداز را بررسی کند و معیارهای خود را برای ارزیابی آن دارد. اگر سازمانی تصمیم بگیرد ایده بیزنس شما را بازبینی کند، پتانسیل ایده بیزنس پیشنهادی شما را ارزیابی می کند و فرضیه موفقیت یا عدم موفقیت آن را مطرح می کند. سازمان‌ های تعیین ‌شده توسط کانادا، گروه‌ های تجاری هستند که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا برای حمایت از استارت‌آپ‌ ها از طریق برنامه ویزای استارت‌ آپ انتخاب شده ‌اند. به طور متوسط بین 12 تا 18 ماه طول می کشد تا مراحل بالا را طی کنید، اما پاداش نهایی اقامت دائم در کانادا به همراه خانوادتان است.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی