بیزینس یعنی چه؟ 3 هدف راه اندازی کسب و کار ایران فاندر | businesset

کارآفرینان بین المللی بر این باورند که برای فعالیت جهانی و موفقیت در آن، به استراتژی‌های بازاریابی جهانی نیازمند هستند. کسب و کارهای بین المللی با چالش های فراوانی رو به رو هستند و راه اندازی آنها به نسبت کسب و کارهای دیگر دشوارتر می باشد. در این مقاله به رازهایی برای راه اندازی یک بیزینس بین المللی اشاره می کنیم. بله در مورد اختراعات و ابداعات شاید دزدیده شدن برای ثبت پتنت و … وجود داشته باشه ولی ایده‌های تجاری چیزی نیستند که بشه جلوش رو گرفت. این که چه کسی بتونه ایده رو درست اجرا کنه و زودتر به نتیجه برسه مهم هست وگرنه هر ایده‌ تجاری بعد از مدت کوتاهی دیگر شرکت‌ها هم وارد اون بازار خواهند شد.

ایده های بیزینسی در این کشور فراوان هستند و مهاجران می توانند به راحتی از این ایده ها برای عملی کردن تجارت خود استفاده کنند. برای این کار می توانید به دنبال ایده های موفق استارتاپ در پلتفرم تراست بیزینس بگردید و در کنار آن، توضیحات جامعی در مورد بیزینس های قابل خرید در این وب سایت ارائه شده است. با این حال، به صورت معمول ثبت یک شرکت در کشور کانادا در دولت فدرال ۵ روز کاری زمان نیاز دارد. در کنار این موضوع، در صورتی که لازم باشد تا امور ایالتی انجام شود، شما باید در حدود ۳۵ روز کاری برای آن در نظر بگیرید. شما در ابتدای مسیر باید برای ایده تجاری خود یک بیزینس پلن داشته باشید و نقشه راه آن را مشخص کنید.

  • چراکه باعث می‌شود که به این کار مشتاق‌تر شوید و میل به گفتگو با آن‌ها داشته باشید.
  • اما اگر متعهد شوید که این مورد را انجام دهید، می توانید به مرور زمان گزینه های کارآمد را نشان کرده و به سیستم کاری خود دعوت کنید.
  • به عنوان مثال شرکت‌های پخشی که محصولات را در حجم تناژ خریداری کرده و به فروشنده‌ها به صورت عمده می‌فروشند و کاری به مصرف‌کننده ندارند، جزء دسته خرده فروشی هستند.
  • بیزینس من‌هایی که محصول را به شرکت‌ها و سایر تامین‌کنندگان می‌فروشند یا عمده فروش هستند.
  • مشتری‌های من، خانم‌های جوان تحصیلکرده، با محدوده سنی 21 تا 45 هستند که در مناطق 1 تا 5 تهران هستند و در سال حداقل یک سفر خارجی می‌روند.
دقت داشته باشید که تجارت های کوچک و متوسط سهم بالایی در تولید ناخالص سالانه این کشور دارند و سهم GDP سالانه این شرکت های کوچک در حدود ۳۸ درصد از تولید کل است. در کنار این موضوع، بیزینس های متوسط نیز در حدود ۱۱ درصد از سهم تولید ناخالص سالانه را در دست دارند. لتبریج میزبان بیش از ۱۲۰ بیزینس فعال کشاورزی است و در کنار آن، صنایع تولید کارخانه ای، سهم بیش از ۴۵۵ میلیون دلاری در تولید ناخالص شهر دارند. صنایع مهم این شهر شامل کشاورزی و تولید مواد غذایی، تولید کارخانه ای، ارتباطات و فناوری، حمل و نقل و صنایع تولید خلاقانه است. وینیپگ کانادا محل مهمی از نظر تولیدات پیشرفته کارخانه ای است که در ایالت منیتوبا و در بخش جنوبی آن قرار گرفته است. این شهر بیش از ۸۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و می توان آن را یک منطقه چند صنعتی از نظر وفور صنایع مختلف به حساب آورد.

هزینه خرید تجهیزات و وسایل رستوران

این شرکای مجله خبری بیزنس راه بنداز می توانند فروش شما را به صورت قابل توجهی افزایش دهند و شما می توانید در زمان تحقیقات بازار، روی یافتن شرکای تجاری تان تمرکز کنید. شرکای B2B به صورت دقیق بازار مورد نظر را می شناسند و شما در صورتی که قصد ورود به بازار مورد نظر را داشته باشید، همکاری با این شرکا شرایط آسان تری برای فروش محصولات تان به وجود خواهد آورد. تجزیه و تحلیل جزییات بازار هم باید در بیزینس پلن آورده شود تا مشخص شود که چقدر علمی و آماری به حرفه‌ ‌آینده خود نگاه کرده‌اید. اگر بدون هدف و ناشیانه شروع به کار کنید، ممکن است آنگاه که به خود می‌آیید، غرق در مشکلات کاری ریز و درشت باشید و نه تنها چیزی عایدتان نشود بلکه ضرر هنگفت هم از نظر مالی و زمانی متحمل شوید.

شروع کسب و کار در خارج از کشور

باید اشاره کرد که شرکت های بزرگ و توسعه یافته بین المللی در این کشور فعالیت دارند که هر کدام از آن ها از غول های صنعتی و تجاری دنیا به شمار می روند. در صورتی که قصد انتخاب یک شهر مدرن و پیشرفته را دارید، اتاوا می تواند محل مناسبی برای راه اندازی بیزینس در کانادا به حساب آید. توریسم، علوم زیستی، تولید کارخانه ای، صنایع فناوری محور، خدمات مالی و ساخت و ساز از بهترین صنایع این شهر به شمار می روند.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی