آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین همراه با عکس گام به گام بیت سرور

آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین همراه با عکس گام به گام بیت سرور

لذا کاربران ایرانی می توانند فقط با ایجاد یک حساب کاربری، اقدام به خرید و فروش رمز ارزها نمایند. دقت کنید تو این مرحله کدی برای ایمیل شما ارسال نمیشه !!! باید کد گوگل اتنتیکیتور صرافی کوکوین رو وارد کنید تا مجدد وارد حساب کاربریتون بشید . برخورداری از تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات در صرافی کوکوین، اولین مزیت مهم داشتن توکن KCS است. شما با نگهداری حداقل هزار توکن KCS در کیف پول خود در صرافی کوکوین، می‌توانید از یک درصد تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات بهره‌مند شوید. سقف میزان تخفیف کارمزد معاملات 30 درصد است که در ازای نگهداری سی هزار توکن KCS به شما تعلق می‌گیرد.

ربات معاملاتی (Trading Bot) چیست ؟

باید جوری سرمایه گذاری کنی سودت اون 5 دلار خودتم پوشش بده. خوب حالا شما باید جوری برنامه ریزی کنی که 50 دلار بشه 60 دلار بعدا میتونی پوزیشنتو ببندی. 50 دلار صرافی رو که به خودش پس میدی 10 دلار میمونه واست.

برداشت تتر از نوبیتکسانتقال تتر از نوبیتکس به کوکویندر اولین کادر باید مشخص کنید چه میزان تتر می خواهید به صرافی کوکوین انتقال دهید. در کادر بعدی باید آدرس کیف پول مقصد که در اینجا آدرس کیف پول تتر شما در کوکوین است وارد کنید. برای دریافت آدرس کیف پول تتر کوکوین وارد حساب کاربری خود در صرافی kucoin شده و روی گزینه Deposit کلیک کنید.

تنظیم Trading Password در حساب فیوچرز کوکوین

نکته دیگه ای که باید در مورد این صرافی بدونین این هستش که شرایط امنیتی خوب صرافی کوکوین باعث شده تا بین کاربران در سرتاسر دنیا به یک صرافی محبوب تبدیل بشه. چون همونطور که می دونین برای خیلی از کاربران، امنیت اولویت اصلی و نخست در انتخاب صرافی هستش. از این پس، می توانید از تمام خدمات این پلتفرم، بدون نیاز به KYC بهره مند شوید. هر چند، اکنون فرآیند احراز هویت در صرافی کوکوین،به اندازه صرافی بایننس، برای کاربران ایرانی مشکل نیست، اما به به یک سری از جزئیات نیاز داشته که شاید برای کاربران ایرانی، کمی مشکل ساز باشد. بدون نیاز به احراز هویت نیز می توانید تنها از طریقی که بیان شد، در این صرافی فعالیت داشته باشید و روزانه تا سقف محدود تری بیت کوین برداشت کرده و یا به این صرافی، واریز داشته باشید. برای شارژ حساب خود در صرافی ایرانی، از منوی سمت راست روی “حسابداری” کلیک کرده و به همان اندازه که نیاز دارید، حساب خود را شارژ ثبت نام کوکوین با گوشی کنید.

دم شما گرم راحت ثبت نام کردم از طریق ویدیو اموزشی که قرار دادید. خیلی خیلی ممنونم از اینکه بهم اطلاع دادید و خوشحال شدم که اتفاق خاصی برای برداشت وجود نداشته و به راحتی تونستید برداشت رو انجام بدید . از این به بعد اگه کسی از دوستان این مشکل براش بوجود بیاد با تجربه ای که شما در اختیارمون قرار دادید راحت تر میتونیم راهنمایی کنیم . پشنهاد میکنم آموزش بک آپ گوگل آتنتیکیتور مشاهده بفرمایید. اگر این گزینه رو ندارید کافیه zoom صفحه رو کمتر کنید، با گرفتن همزمان دکمه Ctrl روی کیبورد و چرخاندن اسکرول ماوس زوم کمتر میشه و گزینه cancel رو میبینید.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی