آشنایی با صرافی KuCoin آکادمی پارسیان بورس

این صرافی در سال 2017 در هنگ کنگ شروع به کار کرده است و از آن زمان تا کنون موفق به جذب میلیون ها کاربر از کشورهای مختلف در سراسر جهان شده سایت صرافی کوکوین است. زیرساخت پلتفرم صرافی کوکوین به‌ اندازه ای خوب کار کرده که تا الان دچار اشکال خاصی نشده است. گزارش‌ها نشان ‌دهنده آن است که این صرافی هیچ زمان دچار System Overload نشده. کاربران این صرافی می‌توانند از راه محیط وب و اپلیکیشن‌های موبایلی (اندروید و IOS) به این پلتفرم دسترسی داشته باشند. صرافی ارز دیجیتال Kucoin با حجم 24 ساعت اخیر برابر با $2,120,526,884.65 (54,135.12 BTC) میباشد.

آشنایی با صرافی KuCoin آکادمی پارسیان بورس

این کشور از دیگر کشور های موجود در آمریکا است که احتمال بکارگیری خدمات کوکوین برای آن فراهم نیست. Market order یا سفارش بازار که جهت خرید میزان مشخصی از یک ارز دیجیتال با بهترین قیمت در بازار است. برای انجام این کار کافی است با ورود به سایت صرافی کوکین به قسمت Trade رفته و گزینه Spot را انتخاب کنید. توکن KCS یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۸۶ میلیارد دلار، در رتبه ۵۴ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

صرافی کوکوین یکی از صرافی های بین‌ المللی است که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. در این صرافی امکان معامله بیش از دویست نوع ارز دیجیتال وجود دارد. رابط کاربری این صرافی از نوع User-Friendly است که هم برای افراد متبحر هم افراد مبتدی مناسب است که در این مقاله آموزش کوکوین را به صورت کامل به شما تقدیم میکنیم .

آموزش انتقال دارایی از حساب اصلی به حساب تریدینگ در صرافی کوکوین

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی