چگونه یک بیزینس من موفق شویم؟ + 20 تکنیک طلایی کارلیب | businesset

ما در این مقاله بعد از تعریف بیزینس پلن چیست، به سراغ نحوه نوشتن بیزینس پلن رفتیم و تمامی اجزا و مراحلی را که برای نوشتن یک Business Plan حرفه ای باید طی کنید را بررسی کردیم. حالا کافیست تا با توجه به آموزش های ارائه شده در این مطلب بیزنس پلن کسب و کار خود را تدوین کنید. در این بلاگ سعی کردیم از بیزنس صحبت کنیم البته که مفصل به بخش های مختلف بیزینس پلن نیز پرداختیم. به طور کلی آنچه در این بلاگ به آن پرداخته شد روش هایی برای بهبود روند کسب و کار ها با بیزینس پلن بود.

مجله خبری بیزنس راه بنداز یک برنامه جهانی بوده که میلیاردها کاربر همه روزه در آن مشغول به فعالیت هستند و شما از این طریق می‌توانید برند خود را به آن‌ها معرفی نمایید. بالا بودن تعداد کاربران در واتساپ یکی از مزیت‌های راه اندازی کسب‌و‌کار در این پلتفرم است. این برنامه در آغاز راه توانسته بیشت از یک میلیارد کاربر را در تنها سه ماه جذب کند و این یعنی، محبوبیت این برنامه و همین امر موجب رونق کسب‌و‌کار شما خواهد شد. استفاده از این واتساپ برای افراد با مزیت‌های زیادی همراه است. مسلماً زمانی که نسخه بروزتر و بهتری به بازار عرضه می‌شود، مزیت‌های بیشتری را با خود به همراه خواهد داشت. از سری مزایای استفاده از واتساپ بیزینس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

http://dena-blog.irزمانی که قوز می‌کنید، عدم اعتماد به نفس را به طرف مقابل منتقل می‌کنید. زمانی که به مهارت‌های شخصی خود اطمینان دارید تا حدی از درد عدم اطمینان و عدم تصمیم‌گیری درست رها می‌شوید. هر زمان که حس عدم اطمینان به خود سراغتان آمد، به یاد داشته باشید که چقدر تجربه و دانش دارید. این کیف در کنار کاربردی بودن، تصویر مناسبی از شما به فرد مقابل منتقل خواهد کرد. رنگ کفش خود را می‌توانید مشکی انتخاب کنید، اما ست کفش قهوه‌ای تیره یا گردویی با لباس سرمه‌ای یا آبی، می‌تواند ترکیب زیبایی باشد. اگر نمی توانید از این برندهای معروف خریداری کنید، از ساعت‌های کلاسیک و خوش ساخت دیگری همانند سیکو، تیمکس و همیلتون و…

چه زمانی یک تجارت یا کسب و کار به بیزینس پلن احتیاج دارد؟

برای تولید محصول به چه ابزار یا فناوری‌هایی نیاز دارید؟ کوچک‌ترین جزئیات از لپ‌تاپ گرفته تا لامپ بالای سرتان را در نظر بگیرید. بیان اینکه خدمات یا کالای شما چه مزیتی نسبت به سایر رقبا دارد؟ برای همین بهتر است در این بخش یک طرح بازاریابی یا تبلیغاتی مناسب در نظر داشته ‌باشید. نحوه بازاریابی شما بسته به خصوصیات مشتری ایده آلتان باید تعیین شود. البته این اطلاعات براساس محصولی که می‌فروشید یا خدماتی که ارائه می‌دهید متفاوت خواهد بود.

  • شما باید با انجام تحلیل PESTLE عوامل بیرونی را شناسایی کنید و برای کسب‌وکارتان برنامه داشته باشید.
  • در چنین مواردی، دیجیتالی کردن سازمان، کارآمدتر بوده و هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.
  • ویژگی‌های زیادی هستند که برترین کسب و کارها را از متوسط‌ها متمایز کرده است.
  • پنج گروه از متخصصان حرفه‌های مختلف وجود دارند که احتمال بیشتری دارد که بیزینس کوچ شوند.
نازنین دارای تاییدیه MCC از فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF است. او در سال 2006 با کوچینگ آشنا شد و حرفه کوچینگ رادر سال 2013 شروع کرده و از سال 2017 نیز بعنوان مدرس و منتور مهارت های کوچینگ فعالیت می کند. نازنین بیش از2600 ساعت تجربه مستقیم کوچینگ با مراجعینی از کشورهای مختلف مانند سوئد انگلستان ایتالیا وایران با تمرکز بر ارتقای عملکرد شغلی انها دارد. او مدیران عامل و ارشد بسیاری را در موضوع های تقویت مهارتهای ارتباطی،فن بيان براى ايجاد ارتباط قويتر،فروش بیشتر،تغییر شغل،روشهای موثرتر در مذاکره کردن حرفه ای وایجاد توازن بین کار وزندگی شخصی کوچ کرده است. با ما در این مقاله همراه باشید تا هرآنچه که برای تبدیل شدن به یک بیزینس من موفق نیاز دارید را در اختیار شما بگذاریم.

بیزینس پلن استارتاپ ها

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی