شروع و راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه + ایده هایی که تا به حال به فکر کسی نرسیده ! | businesset

این درخواست به طور خاص برای شهروندان مکزیک، شیلی، کلمبیا، ایالات متحده آمریکا، اتحادیه اروپا، کره جنوبی، پاناما، پرو، ویتنام، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن و سنگاپور است. باید تحقیقات خودتان را انجام دهید و ببینید مشتریانتان واقعا چه می‌خواهند تا بتوانید آن‌ها را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید. رایان لوسک معتقد است، راز رسیدن به خواسته‌های واقعی در درست سوال پرسیدن است و سوالات واقعی با آنچه که فکرش را می‌کنید، متفاوت است. برای اینکه با آموزش‌های رایان لوسک برای رسیدن به این سوالات واقعی آشنا شوید، تنها نیاز است کتاب فرمول پرسش را بخوانید.

  • در ابتدا باید نوع بیزینس خودتان را بدانید و درک درستی از بازار هدف داشته باشید.
  • شاید در این صورت، جامعه‌ هدف کمتری داشته باشید؛ ولی همان مشتریان کم هم رضایت بالایی از کار شما خواهند داشت.
  • به مشتریان خود بگویید که برای آن‌ها ارزش و احترام زیادی قائل هستید.
  • هنگامی که برنامه‌ریزی مالی خود را انجام می‌دهید، مبلغی را هم برای هزینه‌های پیش‌بینی نشده در نظر بگیرید.
  • برای به دست آوردن سرمایه در بیزنس خود و علاقه مند کردن سرمایه گذاران، آن ها همیشه یک طرح تجاری را درخواست می کنند.

ای کاش راه اندازی کسب و کار به همین راحتی بود و با پا روی پا گذاشتن، سودهای میلیاردی نصیبمان می‌شد! راه‌اندازی کسب‌وکار، به‌خصوص در شروع، سختی‌ها و چالش‌های زیادی دارد. البته شرایط بالا برای شمایی که با چشم باز و بررسی تمامی جوانب دست به اقدام می‌زنید، چندان دور از دسترس نیست، ولی برای رسیدن به این شرایط، چندسالی زمان نیاز است. اگر تمایل دارید بدانید راه اندازی کسب و کار را از کجا باید شروع کنید، این مقاله از مجله بوکاپو را حتما بخوانید. برای راه‌اندازی کسب و کار کوچک پرسود باید برند و محصولات خود را با شیوه‌های مختلف به افراد معرفی کنید.

۳ هدف اصلی صاحبان کسب و کار چیست؟

باید بدانید در چه زمینه‌ای توانا هستید؛ دنیا به چه چیزی نیاز دارد؛ چه چیزی را دوست دارید و در نهایت برای چه کاری به شما پول پرداخت می‌کنند. هکتور گارسیا تمام این موارد را بهتر و بیشتر، در کتاب ایکیگای آورده است. توصیه می‌کنیم سری به آن بزنید تا بتوانید ایکیگای خود را پیدا کنید. برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید. از شرایط زندگی من تو نمیدانی ولی همین بس که گره‌هایی از زندگی من گشودی که زمان زیادی را برای باز کردن این گره‌های کور وقت صرف کردم. طبق توضیحاتی که در سایت وزارت کار اومده، بله بهتره که ثبت کنید.

بزرگ فکر کنید تا کسب و کاری پولساز بسازید!

برای همین پیشنهاد می‌کنم اگر مجله خبری بیزنس راه بنداز دارید در خانه کسب و کارتان را پیگیری کنید، زمانی را برای انجام دیگر فعالیت‌ها از جمله کارهای شخصی، پیشرفت شخصی، گذراندن زمانی با خانواده و حضور در جامعه، کنار بگذارید. اولین چالش و احتمالا بزرگترین چالشی که خیلی زود با آن مواجه خواهید شد این است که بعد از راه اندازی کسب و کارتان، بیشتر اوقات مجبورید کارهای زیاد و مختلفی انجام دهید. حتی ممکن است قبلا تجربه انجام برخی این کارها را هم نداشته باشید و نیاز باشد که آن‌ها را یاد بگیرید.

نوا اسکوشیا، یکی از استان های خوش آب و هوای کانادا به شمار می رود و اقتصاد این استان بیشتر از طریق منابع طبیعی و کشاورزی تامین می شود. فرصت های شغلی بی شمار در این استان و فراهم بودن شرایط لازم برای راه اندازی بیزنس این استان را بسیار مهم کرده است. برخی از افرادی که قصد راه اندازی بیزنس در کانادا را دارند، ترجیح می دهند بیزنس های فعال را بخرند به جای اینکه خودشان بیزنسی راه اندازی کنند. دارندگان مجوز کار می توانند بعداً برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند، البته به شرطی که تمام شرایط لازم را داشته باشند.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی