سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهیم؟ سئو گوگل 2023

سلام دوست عزیز
1- ایجاد ترافیک غیرواقعی برای سایت کمکی به بهبود رتبه سایت شما نخواهد کرد. گوگل قادر به تشخیص ربات از کاربر واقعی بوده و الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای مقابله با این روش‌ها طراحی کرده است. 2- معیار گوگل محل قرار گیری محتوا در تگ‌های HTML و موقعیت نمایش آن به کاربر است. درج تگ h1 در پایین صفحه استراتژی درستی نبوده و به این معنی نیست که محتوای صفحه از آنجا آغاز می‌شود. این همان بچه شرِ مدرسه است که مدیر بارها به او برای اخراج شدن اخطار داده و حتی گاها هم او را تنبیه کرده است. یک سئوکار کلاه سیاه دائماً از روش‌های سئو کلاه سیاه برای بهینه سازی سایت استفاده می‌کند.

  • همیشه سعی کنید باتوجه به حوزه فعالیت کسب و کار، از تعداد مناسبی تصویر و ویدیو در صفحه بهره ببرید.
  • این شمایید که تعریف می‌کنید چه افرادی و با چه هدفی وارد وب سایتتان شده و از خدمات و محصولات سایتتان بهره ببرند.
  • Unique Visitor یک بروزر است که در طول یک مدت زمان خاص، چندین بار از یک وبسایت بازدید کند.
  • البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.

به طور کلی در آموزش سئو ابزار های مختلفی برای پیدا کردن کلمات مترادف وجود دارد، اما بهترین ابزار را می توان پیشنهادات یا ساجست های گوگل معرفی کرد. امروزه سرعت‌ سایت‌ یکی از مهم‌ ترین فاکتور ‌ها برای رتبه گرفتن از گوگل است، که برای افزایش آن بیش از پیش باید به رعایت قوانین و استانداردهای سئو تکنیکال نیاز داریم. حال سایت هایی که از تعداد کلمات کلیدی زیادی استفاده می کنند، از طرف گوگل جریمه می شوند و رتبه آن ها کاهش می یابد. در مقابل سایت هایی که از کیفیت مقالات خوبی برخوردارند به جایگاه مناسبی در سرچ گوگل می رسند.

بسیاری از صفحاتی که در Featured snippet ظاهر می شوند رتبه اول گوگل را ندارند. بزرگترین مزیت داشتن یک Featured snippet این است که می توانید نسبت به رقبای خود برتری کسب کنید، حتی اگر صفحه شما رتبه پایین تری داشته باشد. این بدان معنا نیست که هر محتوایی به بروزرسانی مکرر نیاز دارد، اما بسیاری از آنها نیاز دارند. به روز رسانی منظم محتوا یک تکنیک مهم سئو (اما اغلب نادیده گرفته شده) است. بسیاری از بازاریابان قبلاً فکر می کردند که محتوا و سئو بازیگران جداگانه ای هستند. بیایید دریابیم که چگونه می توانید از همکاری این دو عنصر بهره مند شوید.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهیم؟ سئو گوگل 2023 با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند برای انجام امور روزمره، تعداد افراد بیشتری توسط تلفن‌همراهشان به جستجو در گوگل می‌پردازند. در سال ۲۰۱۹ گوگل اعلام کرد که برای ایندکس کردن وبسایت‌ها، ربات گوگل نسخه موبایل سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد. برای بررسی سازگاری وبسایت خود با موبایل می‌توانید از ابزار «تست سازگاری با موبایل سایت» با عنوان Mobile Friendly Testing Tool ارائه شده توسط گوگل استفاده کنید.

محتوای همیشه سبز محتوایی بسیار تاثیر‌گذار، بنیادی و عمیق با طول عمری یک یا دو ساله برای بسیاری از صنایع است. برای مثال عبارت “تکنیک‌های بهینه سازی 2020” در سال 2021 دیگر جستجویی نخواهد داشت و کارایی خودش را از دست خواهد داد. اما در‌مقابل، عبارت “اهمیت بهینه سازی موتور‌های جستجو” نمونه مطلوبی از یک محتوای همیشه سبز است و هرگز کارایی خودش را از دست نخواهد داد. Spam Score یا امتیاز هرزنامه نشان‌دهنده درصد سایت‌هایی با ویژگی‌های مشابه است که به جریمه و پنالتی شدن توسط گوگل منجر خواهد شد. اسپم اسکور یا امتیاز هرزنامه بر پایه 27 ویژگی مشترک بین میلیون‌ها سایت جریمه شده توسط موتور‌های جستجو، محاسبه می‌شود. هر‌چه سایت شما امتیاز بالا‌تری کسب کند، احتمال اسپم بودن و در‌نهایت پنالتی شدن آن بیشتر است.

یادگیری سئو با استفاده از یک دوره آموزشی

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی