راه اندازی بیزینس در کانادا سازمان مهاجرتی دیار | businesset

خرید بیزینسی با این عنوان و ماهیت، اصلاً کار ساده‌ای نیست و به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در این مورد حتماً با شخص با تجربه و مطلع، مشورت بگیرید. معمولاً برای محاسبه میزان ارزش خرید بیزینسی با این ماهیت، فرمول‌های مختلفی وجود دارد و خریداران ممکن است در این مورد سردرگم شوند. در مجموع بدون پرداختن به این فرمول‌ها (به علت پیچیدگی و گستردگی) می‌توان برخی از اعداد میانگین در این مورد را ذکر کرد.

  • فراموش نکنید که در این ایده، صرفاً وب‌سایت‌های فروشگاهی منظور ما نیست؛ بلکه شما با تأسیس یک وب‌سایت مجله‌ای و رساندن آن به بازدید بالا نیز می‌توانید به درآمد خوبی از درج تبلیغات در سایت خود برسید.
  • هنگام راه اندازی هر بیزینس جدیدی باید دید و طرز فکری روشن داشته باشید.
  • برای شروع این کار نیاز به مهارت در مترجمی یا تولید محتوا دارید تا بتوانید پروژه کارفرماها را به خوبی انجام دهید و نمونه کار قابل قبولی برای ارائه داشته باشید.
  • اگر برای اولین بار است که وارد یک حوزه شده‌اید، داشتن تجربه بدون شک از ابتدای راه برایتان امکان‌پذیر نیست؛ ولی می‌توانید از تجربیات دیگران استفاده کنید.
  • خرید بیزینس در کانادا یک معامله بزرگ و پیچیده است و انجام یک باره این پروسه می تواند طاقت فرسا باشد.

بمجله خبری بیزنس راه بندازد قبل از اینکه پاسخ این سوال را بدهم یک واقعیت را برای‌تان آشکار کنم.من یا هیچ شخص دیگری نمی‌توانیم به شما ایده آماده بدهیم و بگوییم «رفیق بزن تو این کار موفق میشی! » چون مثل این می‌ماند که به قول انیشتین از ماهی بخواهیم از درخت بالا برود. در حالی که علاقه و استعداد ماهی در شنا کردن است و قطعا در بالا رفتن از درخت شکست می‌خورد.

اصل اول: نقشه راه کارآفرینی

یکی از بهترین روش‌های درآمدی برای زنان مستقل و خانم‌هایی که می‌خواهند روی پای خودشان بایستند، این نوع کسب‌وکارها هستند. تولید ترشی خانگی، ساخت عروسک، چرم‌دوزی، لواشک‌های خانگی، تولید روغن از دانه‌های روغنی مانند کنجد، پرورش زنبور عسل، تولید میوه خشک و… از این دست از کسب‌وکارها هستند. یکی از موارد دیگری که بعد از کرونا محبوبیت زیادی پیدا کرد، کلاس‌های آنلاین با موضوعات مختلف است. بیشتر مردم تا قبل از آمدن ویروس کرونا، فکر می‌کردند فقط با آموزش حضوری می‌توانند یاد بگیرند و کلاس‌های غیر حضوری،‌ بازدهی خوبی ندارد.

بیزنس خود را بازاریابی کنید

دقت کنید که این طرح شما باید متناسب با علائق تان و اهداف شما در آینده طراحی شود و تخصص لازم برای عملی کردن آن را در کشور کانادا داشته باشید. شما برای این کار به راحتی می توانید از ایده های موفق استارتاپی یا تجاری قبلی نیز استفاده کنید اما دقت داشته باشید که ارائه ایده های تجاری که عینا از دیگر شرکت ها الهام گرفته اند، نتیجه بخش نخواهد بود. همان طور که در ایران انواع ثبت شرکت عبارتست از سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود و … ، در سایر کشورها نیز انواع مختلفی کمابیش مشابه وجود دارد.

http://dena-blog.irبه عنوان مثال، احتمالاً برای حجم زیادی از آبی که مصرف می شود به مجوز نیاز باشد و مطمئناً باید مقررات مربوط به دفع مایعات و مواد شیمیایی زائد نیز رعایت شود. همچنین باید کسب و کار خود را در مرجع مربوطه ثبت کرده و قوانین مالیاتی نیز رعایت شوند. اگر پس از خرید کارواش در کانادا نیاز به استخدام نیروی کار باشد می بایست برنامه مربوط به بیمه آنها را نیز در نظر داشت. به منظور داشتن یک نقشه راه روشن در مورد راه اندازی بیزینس در کانادا یک طرح کسب و کار در کانادا موارد ذکر شده در بالا را خلاصه می کند.

حداقل مبلغ راه اندازی بیزنس در استان های مختلف کانادا

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی