تفاوت های بین بیزینس پلن و بیزینس مدل چیست؟ | businesset

این مطالعه با عنوان «کوچینگ اجرایی، بازده سرمایه با نزدیک به شش برابر هزینه اولیه» شامل ۱۰۰ مدیر اجرایی از ۱۰۰ شرکت مجله «فورچون» می‌شود که خدمات بیزینس کوچینگ خود را از منچستر دریافت کرده بودند. امکانات این نسخه واتساپ برای کسب‌و‌کارها بسیار گسترده بوده و همچنین ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که به افراد کمک می‌کند تا عملکرد بهتری در برابر مشتریان خود داشته باشند. با بیزینس کردن اکانت واتساپ به این امکانات دسترسی پیدا خواهید نمود. من با راه‌اندازی و توسعه کسب و کار خود مشکلی از مخاطبانم حل کند، می‌توانم به یک بیزینس من موفق تبدیل شوم.

بیزینس چیست؟ با انواع آن آشنا شوید

اکثر مشاغل مرحله تجدید را انجام نمی‌دهند و پس از مدتی بازنشسته و احتمالاً سقوط می‌کنند. اما شما می‌توانید با ورود به فاز کاهشی، تجدید قوا کرده و کسب و کارتان را حفظ کنید. قبل از شروع بیزینس خود، مطمئن شوید که از آنچه که یک کسب و کار را تشکیل می‌دهد، درک روشنی دارید و می‌توانید هر گونه فعالیت مرتبط با تجارت را درک کنید. این اصل شامل دانستن قوانین کشوری، استانی و محلی مربوط به بیزینس شما می‌شود. این دانش به شما کمک می‌کند تا از هرگونه اتفاق و جریمه‌ای که می‌تواند بلافاصله پس از شروع کسب‌وکار، تجارت شما را فلج کند یا به پایان برساند، اجتناب کنید.

http://dena-blog.irبعد از راه اندازی استارتاپ و پیدا کردن مدل کسب و کار مشخص می‌توانید به مرحله دوم چرخه عمر یک بیزینس وارد شوید. مرحله رشد جایی است که موضع و جایگاه شما در بازار محکم می‌شود. در این مرحله گردش مالی تقریباً خودکاری دارید، روابط با مشتریان وفادار بیش از مرز ۳-۴ ساله است و تقریباً نگرانی از بابت تامین حقوق کارکنان ندارید. در مرحله رشد سازمان شما تقریباً شکل گرفته و تمام تمرکز شما باید روی فعالیت‌هایی باشد که به رشد کسب و کارتان کمک می‌کند. برای درک بهتر بازار هدف خود، واجد شرایط ساختن ایده ‌های تجاری خود، تحقیق در مورد رقبا و امکان ‌سنجی درباره بخش ‌های مختلف نیازمند یک بیزینس پلن است. اینکه اکنون کجا هستید و می‌خواهید کجا باشید نیازمند یک بیزینس پلن کوچک خوب است.

  • این حساب مناسب تمامی تاجرانی است که میخواهند بدون دردسر و به راحتی پول پرداخت و دریافت کنند.
  • همانطور که اشاره کردیم، واتساپ تجاری امکانات ویژه‌تری نسبت به واتساپ معمولی دارد و افراد از طریق نصب واتساپ بیزینس و استفاده از این امکانات و ویژگی‌ها می‌توانند به سهولت کسب‌و‌کار خود را راه اندازی کنند.
  • اصلی‌ترین بخش نوشتن بیزینس پلن به تحلیل خدمات یا محصولات شما اختصاص دارد.

در مجله خبری بیزنس راه بنداز داشته باشید که هر چه ایده های شما قابل اجراتر باشند، خلاصه نویسی آن بسیار راحت تر است. توجه کنید که هر چه بیزینس پلن شما کوتاه باشد، بهتر می شود آن را مرور کرد. اگر طرح بیزینس پلن شما 100 یا 200 صفحه باشد، کمتر کسی آن را مطالعه می کند یعنی هم برای دیگران زمان بر خواهد بود و هم آپدیت کردن و مرور آن برای شما سخت خواهد شد. از نوشتن بیزینس پلن طولانی پرهیز کنید و به کوتاه و مختصر نویسی روی آورید. بیزینس پلنیک پرونده کامل، با تمام جزئیات، از تمام فعالیت‌هایی است که قرار است در کسب و کارتان انجام دهید.

انواع کسب و کار

هم تیمی‌ها یادداشت‌های خود را به صورت استیکر روی بوم می چسبانند و از یادداشت‌های دیگران استفاده می‌کنند. دریافت با پی پال و یا پرداخت با پی پال بسیار ساده و سریع است. شماره ردیابی که برای تایید حساب و یا کارت اعتباری به صورت حساب شما ارسال می شود.

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی