بیزینس یعنی چه؟ 3 هدف راه اندازی کسب و کار ایران فاندر | businesset

برای مثال بنیانگذاران استارتاپ مامان‌پز در ابتدا ممجله خبری بیزنس راه بنداز شدند که بسیاری از افراد وقت نمی‌کنند آشپزی کنند و از طرفی هم میانه خوبی با غذاهای رستورانی ندارند. به همین دلیل کسب و کاری راه انداختند تا این مشکل را حل کنند و شروع کردند به ارائه غذاهای خانگی برای مشتریان. بازاریابی در راه‌اندازی یک کسب و کار می‌تواند منجر به فروش بیشتر محصول شود. این خلاقیت می‌تواند در نحوه انجم کار یا فرآیند‌های پیاده‌سازی آن باشد. بسیاری از مدیران کسب و کار‌ها خلاقیت زیادی دارند اما متأسفانه در تبدیل آن به نوآوری با مشکل مواجه هستند. از طرفی برخی دیگر علی‌رغم نوآوری بعد از گذشت سال‌ها با تکراری شدن آن دیگر چیز جدیدی برای ارائه ندارند یا به آن اهمیت نمی‌دهند.

مزایا و معایب کسب و کار شخصی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موجود برای راه‌اندازی یک ایده‌ی تجاری، گستردگی بازارِ آن بیزینس می‌باشد؛ یعنی شما باید با بررسی و تجزیه و تحلیل بازاری که می‌خواهید وارد آن شوید، دید جامع و کاملی از بزرگی آن به‌دست بیاورید. حال نوبت راه‌اندازی کسب و کار شخصیتان رسیده است؛ سریع‌تر شروع کنید. اگر مراحل قبل را به درستی انجام داده باشید نیازی به نگرانی نیست. همیشه به یاد داشته باشید که موانع اول کار ممکن است ناامیدتان کند ولی از هدفتان دست نکشید و کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید. تمام برندهای بزرگ و مطرح جهانی همگی از همان نقطه صفری که شما اکنون در آن هستید شروع کرده‌اند، پس شما هم می‌توانید به آن‌ها برسید. اگر بهترین کسب و کار را شروع کنید؛ ولی در فروش موفق عمل نکند، انگار هیچ کاری نکرده‌اید.

  • توقعات و میزان بازدهی کسب و کار مورد نظر را با همدیگر مقایسه کنید.
  • دلیل این که می‌خواهید شغل جدیدی داشته باشید این است که درآمد کسب کنید.
  • به عنوان مثال، خدمات تاکسی و لیموزین همیشه باید برای GST/HST ثبت نام کنند.

یکی از دلایل عدم موفقیت مردم در زندگی این است که رمز موفقیت در انجام کارها دشوار است و بیان هدف هم برای‌شان کار سختی است. برای آن‌ها طفره رفتن از انجام کارها ساده‌تر است و به جای برنامه‌ریزی برای زندگی به این می اندیشند که چگونه زندگی‌شان را تامین کنند. بازاریابی منجر به اطلاع‌رسانی برند شما به مردم و آشنایی آن‌ها با کسب و کار شما می‌شود. دیدگاه مثبت شما در مقابله با مشکلات نهایتاً بر همه چیز غلبه خواهد کرد.

http://dena-blog.ir

افراد باهوش تجارت که به دنبال فرصت‌های سودآور در خارج از کشور هستند، باید نگاهی دقیق‌تر به برنامه ‌های مهاجرت تجاری کانادا بیندازند که سرمایه‌گذاری، شروع یا خرید کسب ‌وکار در کانادا را آسان و سریع می‌کنند. از آن جایی که قوانین مهاجرتی و راه اندازی بیزنس در استان کبک متفاوت از سایر استان ها است، الزامات و شرایط برنامه خود اشتغالی کبک نیز با سایر استان ها متفاوت است. این برنامه خود اشتغالی کبک نیز می تواند منجر به اخذ اقامت دائم کانادا شود.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم در خارج از کشور

همسایگی با کشوری قدرتمند مانند آمریکا نیز از مزایا به‌ حساب می‌آید. راه‌اندازی کسب ‌و کار در این کشور سبب می‌شود که عاملان آن کسب ‌و کار مشمول پرداخت مالیات کمتری شوند. نظام‌های پیشرفته و ثروتمند بانکی نیز در لیست مزایای راه ‌اندازی کسب ‌و کار در کانادا به‌حساب می‌آید. به طبع هر برنامه‌ای هم دارای نکات مثبت است و هم نکات منفی، از نمونه نکاتی که در این برنامه‌ها قابل‌ تأمل است محدودیت ظرفیت سرمایه ‌گذاری و راه‌ اندازی کسب‌ و کار در استان‌های مختلف خواهد بود. حفظ اقامت منوط به مدیریت کسب‌ و کار خواهد بود و شرط حضور برای راه ‌اندازی بیزینس کانادا و خرید بیزینس آماده در کانادا الزامی است. از معایب این برنامه‌ها ضرورت استخدام کارکنان کانادایی نیز می‌توان اشاره کرد.

حداقل سرمایه برای راه اندازی بیزینس در کانادا

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی