بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا کاناداپاس | businesset

در مجله خبری بیزنس راه بنداز که یک کارآفرین نتواند استراتژی‌های خود را با این تفاوت‌های فرهنگی سازگار سازد احتمال دارد در همان ابتدای مسیر دچار مشکل و با شکست مواجه شود. خیلی خوشحالیم که آموزش‌های ما براتون مفید بوده و افتخار می‌کنیم که مخاطبی مثل شما داریم. خیلی مقاله مفید و مختصری بود که کاملا دید کاربردی نسبت به موضوع داشت و برای خود من نکات بسیاری رو یادآوری کرد . خیلی ممنون، واقعا عالی هستین،مفید و کاربردی و یه توضیح خیلی کامل . نگاه من رو نسبت به این مقوله که به خاطر ارائه ی بد ، منفی بود، تصحیح کرد و مطلب رو کامل جا انداخت.

http://dena-blog.ir

ذهن ما برای خود یک دایره‌ امن ایجاد کرده است که دوست ندارد از آن بیرون بزند. هنگامی که بخواهید پا را از آن فراتر بگذارید، بهانه‌ها یکی پس از دیگری به مغزتان خطور می‌کنند و شما را از انجام دادن آن منصرف می‌کنند. انتخاب شغل جدید و ایده‌ای نو، ممکن است آن‌قدرها که فکر می‌کنید راحت نباشد. درآمد آینده‌تان، کارهایی که باید انجام دهید، ریسک‌های سر راهتان و غیره همگی متأثر از ایده‌ای است که برمی‌گزینید.

  • در صورتی که قصد توسعه شرکت تجاری خود یا قصد راه اندازی بیزینس در کانادا را دارید، مطمئنا باید قبل از هر اقدامی بازار هدف را بشناسید و با دید باز به سمت آن حرکت کنید.
  • برای انتخاب اسم رستوران، بهتر است نامی را انتخاب کنید که منحصر به فرد باشد تا هم مشتریان گیج نشوند و هم از نظر مسائل حقوقی به مشکلی برنخورید.
  • ساختن یک شبکه ارتباطی برای شما می تواند مزیت های بسیاری به دنبال داشته باشد.
  • تلاش ما در این مقاله آن است که شما را با ویژگی های یک بیزینس پلن عالی بخصوص در کشور کانادا آشنا سازیم.
  • یک طرح اقتصادی خوب می تواند به صاحبین طرح کمک کند تا بتوانند اعتماد سرمایه گذاران، سهام داران و همچنین بانک ها را برای اعطای وام جلب کند.

بنابراین شما باید ایده های خود را در کنار تمرکز بر روی روش های فروش ادغام کنید تا از هر دو مورد به نتیجه برسید. هر چه فعالیت شما در شبکه های اجتماعی مخصوصا شبکه های تجاری مانند لینکدین بیشتر باشد، شبکه روابط شما بزرگتر شده و به منابع بیشتری دست پیدا می کنید. بنابراین با کمک این روابط می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و تصمیمات هوشمندانه تری برای کسب و کار خودتان اتخاذ کنید. و رقابت هم در صورتی که دست کم گرفته شود منجر به نابودی سیستم شما خواهد شد. بنابراین از همان اولین قدم، این موضوع را در ذهن خود داشته باشید که شما برای رقابت و باقی ماندن در بین رقبا پا به این میدان گذاشته اید.

برای نگارش بیزینس پلن خودتان آماده‌اید؟

به شما پیشنهاد می­‌کنیم این قسمت را با دقت مطالعه کنید و در صورتی که سوالی برای شما مطرح شد می‌­توانید آن را در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. توصیف نحوه ی رشد و نفوذ در بازار هدف، در کنار کانال‌های توزیع و روشهای گوناگون ارتباط با مشتریان از جمله مواردی است که باید در بخش بازاریابی، معرفی شود. و در بخش فروش، باید تیم خود را توصیف کرده و فرآیند آموزش، استراتژی ‌های فروش و جذب نیرو و تحلیل مشتریان بالقوه را مدنظر قرار دهید. هزینه‌هایی که برای موارد بالا مصرف می‌شود، باید برای مدت 3 ماه مد نظر قرار گیرد.

«متمركز بودن» و «پشتكار» دو عنصر حیاتی موفقیت هستند.

مراحل راه اندازی بیزینس در کانادا در ادامه به صورت جزئی توضیح داده خواهد شد که شما می توانید مراحل قدم به قدم را در این آدرس اینترنتی نیز مشاهده کنید. شما می توانید با این شرکت ها یا سازمان ها همکاری داشته باشید و در عوض فروش بیشتر محصولات و خدمات، درصدی از فروش را برای آن ها در نظر بگیرید. شما باید روی ایده بیزینسی خود تحقیق خوبی داشته باشید و میزان تقاضا در مورد آن را بررسی کنید. شاید پس از انجام تحقیقات مناسب نیاز باشد تا منطقه انتخاب شده را نیز تغییر دهید تا بازدهی بیشتری به دست آورید. در کشور کانادا انواع مختلفی از شرکت ها وجود دارند که شما می توانید بر اساس تعداد افراد کلیدی و اهداف تان که از قبل آماده شده است، نوع و ساختار شرکت را تعیین کنید. بدون شک راه اندازی یک کسب و کار در کشوری دیگر چالش ها و پستی و بلندی های مخصوص به خود را دارد.

درخواست تأمین مالی (Funding Request)

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی