به روزترین لیست قیمت کناف آبان 1401 آرشا فرانگار-کناف آوگون

تمامی تایل ها با روکش pvc و پشت فویل آلمینیوم ضدآب و ضدرطوبت تحویل می گردد. کناف سقف در وسط سالن بصورت دایره، مربع و اشکال هندسی دلخواه مخاطبین گرامی قابل ارائه است. سقف کاذب پی وی سی از جنس pvc فشرده شده و مواد خام با همین نام که مخفف پلی وینیل کلراید است تولید می شود.

به روزترین لیست قیمت کناف

بر اساس مساحت آشپزخانه، چیدمان کابینت‌ها، شیوه نورپردازی، میزان نور طبیعی، ارتفاع سقف، سبک دکوراسیون منزل، شکل کانتر و اپن، سلیقه مشتری و میزان بودجه مدل سقف آشپزخانه تعیین می شود. ورق‌های کناف، نیز در ضخامت، کیفیت‌، و البته قیمت متفاوتی نیز تولید می‌شوند. از طرفی، بعد از نصب گچ‌برگ‌ها و اتمام کناف کاری سقف آشپزخانه یا کناف کاری دیوار، باید درزگیری و بتونه کاری انجام شود.

برای ایجاد طرح سقف کناف ، لازم است محدودیت های اجرایی شناخته شود. در واقع بسیاری از مجریان و متخصصان اجرای کناف، هزینه و قیمت کناف را بر اساس هر متر مربع دریافت می کنند. ولی برخی دیگر از این متخصصان بر اساس زمانی که صرف می کنند و همچنین حجم کار قیمت و هزینه را محاسبه می کنند. لازم به ذکر است که در رابطه قیمت کناف این نکته را در ذهن داشته باشید که هزینه کار و قیمت کناف در یک خانه ای که در حال بازسازی است بیشتر از یک خانه نوساز است. همیشه از قدیم گفتند هیچ گرانی بی علت و هیچ ارزانی بی حکمت نیست. اگر با شرکتی هزینه دستمزد اجرای کناف را به حداقل رسانده، پس پایین بودن کیفیت کار تمام شده منطقی به نظر میرسد.

  • هم چنین با توجه به مزایای که قیمت سقف کناف ضد حریق و ضد رطوبت دارد قیمت گذاری می شوند.
  • پس اگه میخواین قیمت نهایی و روش محاسبه رو بدونین در ادامه با ما همراه باشین.
  • پیمانکار بر اساس تمام هزینه‌هایی که برای اجرای کناف وجود داره (مصالح، دستمزد، پرت و …) یک قیمت به صورت متر مربع کناف ارائه میده.
  • در نصب و اجرایی سقف کناف فقط کمی با گرد و غبار همراه است.

اگر از کناف حاشیه استفاده شود، فضای مرکزی سقف فرورفتگی خواهد داشت. چنین تغییر ارتفاعی در سقف، طراحی خاص و منحصر به فردی ایجاد خواهد کرد. همانطور که در بخش بالا خواندید، مقرون به صرفه بودن هزینه اجرای کناف سقف و دیوار، از اصلی ترین مزیت های کناف کاری محسوب میشود. علاوه بر این با پرداخت یک هزینه مناسب برای اجرای کناف روی سقف، میتوانید از مزیت های زیر بهره مند شوید.

کناف ضد حریق و ضد رطوبت

باکس دو طرف نورمخفی موقع متراژ کار ۱/۵ برابر قیمت کناف محاسبه می‌گردد . نور کم تاثیر منفی در دکوراسیون دارد زیرا باعث کوچک به نظر رسیدن فضای پذیرایی می‌شود و چشم‌ها را نیز خسته می‌کند. در مرحله بعد باید نوع پروژه مشخص شود اینکه بناست کناف به عنوان دیوارپوش اجرا شود یا سقف. چرا که هر کدام از این گزینه ها زیرمجموعه های دیگر ی دارد که به تفکیک باید مشخص شود. نورپردازی در کنار کفپوش چوبی سبک، پذیرایی را شیک و مجلل می‌کند.

به روزترین لیست قیمت کناف آبان 1401 آرشا فرانگار-کناف آوگون

از طرفی تیمِ با تجربه ابزار خاص خودشون رو دارن و در نتیجه دستمزد اجرای بالاتری طلب می‌کنن. بعد از نصب گچ برگ‌ها، باید درزگیری و بتونه‌کاری انجام بشه. بتونه اگه با مصالح بی‌کیفیت انجام بشه، سطح کار در پایان ممکنه دچار ترک بشه و زحماتتون به باد بره. انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران. معمولا درصورتی‌که متخصص نصب کناف، مسئول تهیه مصالح باشد، هزینه حمل‌ونقل را هم می‌پردازد؛ اما بهتر است درباره این موضوع، قبل از انجام کار با او به توافق برسید. دستمزد روزانه اجرای کناف 1401 بین 600 تا 700هزار تومان اعلام شده‌ است.

از آنجایی که کار تایل های گچی از قبل خشک شده اند و آماده اجرا هستند؛ در نتیجه کار سبک‌تری نیز خواهیم داشت. اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره. یک روش معمول برای محاسبه‌ی متراژ کار اینه که سطح همه‌ی المان‌های افقی و قائم درنظر گرفته بشه. طبق آمارها، نرخ تورم 37% محاسبه شده اما تاثیرش در دستمزد و هزینه‌های جانبی کمتر از این مقدار است و البته به صورت مرحله‌ای بروز میکنه.

ما سعی نمودیم تا با بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت اجرای کناف، به شما کمک کنیم تا در زمینه انتخاب کناف و بودجه‌بندی‌تان بهتر تصمیم بگیرید . در کناف کاری سقف پذیرایی و یا اتاق خوب می توان از انواع مختلف کناف استفاده کرد. اما در کناف کاری سقف آشپزخانه به دلیل انجام پخت و پز و نیاز به شست و شو و تمیز کردن مداوم فضا، بهتر است که از نوع ضد رطوبت آن استفاده گردد. همچنین به دلیل بالا بودن میزان رطوبت در حمام و سرویس بهداشتی نیز، استفاده از کناف ضد رطوبت پیشنهاد می گردد.

سقف کاذب کناف کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می شود. در آخرین تاریخ سال 1401، هر متر مربع اجرای کناف ساده و طرح‌دار حدود 100 هزار تومان به بالاست. برای آگاهی از قیمت دقیق انواع کناف از جمله کناف سقف پذیرایی مستطیلی، کناف سقف نور مخفی و … به رایگان درخواست‌تان را در «تماس با ما» ثبت کنید و مستقیما با کناف کاران در ارتباط قرار بگیرید.

علاوه بر این امکان پیاده سازی طرح های هندسی مختلف را فراهم می نماید. این سقف عایق صدا بوده و برخی از انواع آن در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشند. از دیگر مزایای اجرای سقف کاذب کناف ، رنگ پذیر بودن آن است. این ویژگی از کناف سبب می گردد که با توجه به دکوراسیون داخلی و نیز سلیقه های مختلف، آن را رنگ آمیزی کنند. قیمت کناف کاری سقف ساده (فلت) به صورت مترمربع و سقف دور باکس به صورت متر طول تعیین می شود. زیرا اجرای سقف رابیتس علاوه بر نیاز به مصالحی همچون رابیتس، گچ، میلگرد و پروفیل، نیاز به جوشکاری نیز دارد که موجب افزایش هزینه های اجرایی سقف کاذب گچی رابیتس می گردد.

B. پنل گچی مقاوم برابر رطوبت

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی