Lynda _ Business Design: Turning Ideas Into Business لیندا _ آموزش طراحی بیزنس: تبدیل ایده ها به کسب و کار با زیرنویس فارسی AI | businesset

داده های جمع آوری شده باید در جهت تقویت ادعاهای ممجله خبری بیزنس راه بنداز شده در داخل بیزینس پلن ( طرح کسب‌ و کار ) استفاده شود. 14% طرح مالی + طرح بازاریابی و فقط 23% دارای تمام بخش های مهم بیزینس پلن هستند. هنگامی که هزینه های خود را مشخص کرده اید، باید آنها را با جزئیات پیش بینی های مالی خود توجیه کنید.

راه‌های جایگزین این آموزش چیست؟

صورت حساب سود و زیان (P&L) سود و زیان را محاسبه می‌کند، اما صورت حساب وجوه نقد برای مشخص کردن موجودی نقدی شما در بانک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال زمانی که برند خودروسازی Ford، خودروهای خود را برای اولین بار به بازار عرضه کرد، رقابت مستقیمی وجود نداشت. یعنی شرکت‌های خودروسازی دیگری وجود نداشت که Henry Ford با آن‌ها رقابت کند. اما برای حل مشکل مردم (رفت و آمد) راه‌حل‌های دیگری (وسایل حمل و نقلی مثل دوچرخه و کالسکه) وجود داشت که رقبای Ford به شمار می‌رفتند، اما این یک رقابت غیر مستقیم بود. این طرح باید حداقل شامل نمای کلی از صنعتی باشد که تجارت بخشی از آن خواهد بود و اینکه چگونه خود را از رقبای بالقوه خود متمایز می‌کند. برای نوشتن طرح برای آژانس هواپیمایی که خدمات بلیت شامل هواپیما, قطار, اتوبوس و همچنین رزرو هتل و تور رادارد چه طرحی میشه نوشت ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

نوشتن طرح کسب‌وکار کمک می‌کند تا با وضوح بیشتری درک کنیم که چه کارهایی برای رسیدن به اهداف خود باید انجام دهیم. طرح نهایی کسب‌وکار نقش یادآور برای اهداف اصلی را ایفا می‌کند و ابزار ارزشمندی است که می‌توان به آن مراجعه کرد. اگر یک شرکت فناوری هستید، باید در بیزینس پلن خود، فناوری خود را بیان کنید. قرار نیست اسرار و رمز و راز تجاری سازمان خود را فاش کنید، اما باید شرح دهید که فناوری شما چه برتری نسبت به راه‌حل‌های موجود دارد.

ارسال یک پاسخ لغو پاسخ

ضمن اینکه تلاش‌های بازاریابی موثرتر می‌شود و مشتریانی را جذب می‌کنید که احتمال خرید آن‌ها بسیار بیش‌تر است. خلاصه اجرایی کسب و کار در حالت ایده‌آل، مانند یک سند و نوشته مستقل عمل می‌کند که نکات مهم بیزینس پلن شما را پوشش می‌دهد. ممکن است که سرمایه‌گذاران برای مطالعه بیزینس پلن، فقط خلاصه اجرایی آن را درخواست کنند و این امر بسیار رایج است. در روش نوشتن بیزینس پلن، باید مخاطبان خود را در نظر بگیرید تا طرح برای آن‌‌ها، قابل درک باشد. برای مثال فرض کنید شما برای توسعه یک فرایند علمی، بیزنیس پلن می‌نویسید اما احتمالاً سرمایه‌گذاران، دانشمندان علمی نیستند که به تمام اصطلاحات تخصصی تسلط داشته باشند.

  • قرار دادن دو پاراگراف در فصل فرصت بیزینس پلن که برنامه‌ها و ایده‌های احتمالی آینده شما را نشان دهد، برای ارائه به سرمایه‌گذاران مفید است.
  • احتمالاً همه ما می‌دانیم که هر بیزینسی چالش‌ها، خطرها و مسائل خود را دارد.
  • اگر شما محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌کنید که آن محصول را از سازمان‌ دیگری خریداری می‌نمایید، لازم است که در مورد جزئیات آن توضیح دهید.
  • این ارزش، همان چیزی است که باعث می‌شود آدم‌های باهوش، سازمان‌های خیریه و تمام کسانی که به فکر بهتر کردن جهان اطرافشان هستند، مشتری تامز باشند.
  • برای ارائه اطلاعات بیش‌تر به سرمایه‌گذاران، می‌توانید آن را در بیزینس پلن خود ضمیمه کنید.
فراموش نکنید که شما باید بازدهی تبلیغات را بفهمید و بدانید که میزان فروش هر تبلیغ چقدر بوده است. بنابراین حفظ برنامه‌های تبلیغاتی که سوددهی ندارند، در بلندمدت اشتباه است. پس از آنکه بخش‌های مختلف بازار خود را تعیین کردید، باید روند هر بخش را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید.

http://dena-blog.ir

توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی