
انتشار: آذر 27، 1403
بروزرسانی: 02 تیر 1404
در پایان هر سال اتفاق می افتد: بسیاری از پروژه های محتوا و بازاریابی ناتمام یا نامشخص هستند. به جای استرس، این پنج مرحله را امتحان کنید تا از این زمان برای انعکاس، آماده سازی و تنظیم برای سال 2025 استفاده کنید.
منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/beat-uncertainty-success/
بروزرسانی: 02 تیر 1404
5 گام برای اینکه «هوشمندانه کار کنید و چیزها را دوباره اختراع کنید» را به شعار بازاریابی 2025 خود تبدیل کنید
در پایان هر سال اتفاق می افتد: بسیاری از پروژه های محتوا و بازاریابی ناتمام یا نامشخص هستند. به جای استرس، این پنج مرحله را امتحان کنید تا از این زمان برای انعکاس، آماده سازی و تنظیم برای سال 2025 استفاده کنید.
منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/beat-uncertainty-success/